تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796737075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فانی: 170 هزار کلاس درس باید بازسازی و به شرایط استاندارد برسند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فانی: 170 هزار کلاس درس باید بازسازی و به شرایط استاندارد برسند وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه 520 هزار کلاس درس در کشور داریم که دو سوم آنها مطابق استانداردها هستند، گفت: حدود 170 هزار کلاس درس نیز باید بازسازی شده و به شرایط استاندارد برسند.
۱۳۹۵ جمعه ۵ شهريور ساعت 10:58

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، علی اصغر فانی عصر پنجشنبه در آیین بهره برداری همزمان از 164 طرح خدماتی، آموزشی و عمرانی و آغاز عملیات اجرایی 17 طرح آموزشی استان ایلام اظهار کرد: هدفگذاری شده تا در طول برنامه ششم توسعه این تعداد کلاس به سطح قابل قبول و استاندارد برسند.    وی با بیان اینکه سال 94 در کشور یک میلیون و 580 هزار مترمربع فضای آموزشی جدید با مشارکت دولت، خیران و نهادهای دیگر همچون بنیاد برکت ساخته شد، تاکید کرد: باید از ظرفیت دولت، خیران و مردم برای ساخت فضاهای آموزشی و مدرسه سازی بیشتر استفاده کنیم. 
 
 
فانی یادآور شد: امسال خیران مدرسه ساز در کشور بیش از هشت هزار میلیارد ریال برای ساخت فضاهای آموزشی تعهد کرده اند که این اتفاق خوبی برای آموزش و پرورش است تا کمبودهای خود را جبران کند. 
 
 
به گفته وی، بدنبال ثبت حرکت خیران مدرسه ساز که خودجوش و مردمی و با انگیزه در راستای مدرسه سازی تلاش می کنند در سازمان فرهنگی یونسکو هستیم. 
 
 
وی با تقدیر از عملکرد مطلوب بنیاد برکت در راستای مدرسه سازی و ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم و دور افتاده کشور خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت این نهاد برای توسعه فضاهای آموزشی بیشتر استفاده کنیم. 
 
 
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه 100 هزار کلاس درس داریم که سیستم گرمایشی مناسب ندارند، یادآور شد: سال گذشته 45 هزار کلاس را به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز کردیم امسال هم تلاش می کنیم 50 هزار کلاس درس دیگر را به این سیستم ها مجهز کنیم. 
 
 
وی با اشاره به اینکه سه فضای آموزشی نیمه کاره در استان ایلام داریم، اضافه کرد: سازمان نوسازی مدارس استان تعهد کرده 2 فضا را تا دهه فجر امسال تکمیل کند و فضای دیگر را نیز کمک می کنیم زودتر تکمیل و در اختیار دانش آموزان قرار گیرد. 
 
 
فانی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تلاش های زیادی در حوزه آموزشی و پژوهشی کشور انجام شده است، افزود: سند تحول بنیادین بعنوان سندی بالادستی در آموزش و پرورش با تاکید رهبر معظم انقلاب تدوین و اجرایی شده است. 
 
 
به گفته وی، در سند تحول بنیادین نظام هایی زیربنایی همچون مدیریت، نیروی انسانی، فضا و تجهیزات، منابع مالی، پژوهش و ارزشیابی و برنامه ریزی به صورت کامل و مجزا از هم پیش بینی شده است. 
 
 
در آیینی که به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت با حضور وزیر آموزش و پرورش، استاندار ایلام، نمایندگان مردم در مجلس و جمعی از مدیران و مسئولان این استان در مجتمع آموزشی پیامبر اعظم (ص) شهر ایلام برگزار شد، بهره برداری از 10 واحد آموزشی مناطق مختلف استان ایلام از جمله این مجتمع آموزشی با 27 کلاس درس و 2 هزار و 614 مترمربع مساحت و 33 میلیارد و 850 میلیون ریال اعتبار آغاز شد. 
 
 
در این آیین همچنین به صورت نمادین عملیات اجرایی 17 طرح آموزشی با 38 کلاس درس، در سه هزار و 316 مترمربع زمین با 67 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار در استان ایلام آغاز شد.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن