تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796724082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر کشور: در شرایط مناسب امنیتی هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
وزیر کشور: در شرایط مناسب امنیتی هستیم
وزیر کشور: در شرایط مناسب امنیتی هستیم وزیر کشور گفت: هر وقت ندای کمک‌خواهی مسلمین وجود داشته باشد ما به آنها کمک خواهیم کرد و این کمک می‌تواتد به عنوان کمک سیاسی، بین‌المللی و مستشاری و خیرخواهانه باشد.


به گزارش فرهنگ نیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی دقایقی پیش در جلسه شورای اداری شهرستان های غرب استان گلستان با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و شهیده مرجان نازقلیچی فرماندار سابق بندرترکمن اظهار کرد: انشاءالله خون‌های ریخته شده‌ای که در حادثه منا با نامردی به زمین ریخته شد باعث رویش درخت حقیقت و روشنی بخش راه حق برای همه باشد.
 
وی با تاکید بر اینکه شرایط کشور امروز در شرایط مطلوب است، گفت: این امنیت در شرایطی رقم خورده که دشمنان ما در طول 37 سال برای خاموشی نور انقلاب اسلامی تلاش کردند اما ما مصمم‌تر و قوی‌تر از قبل حرکت کرده و خواهیم کرد.
 
رحمانی فضلی گفت: امروز در شرایط بین‌المللی آن ایران‌هراسی و محدودیت‌ها و جنگ روانی و انزوایی که بر اثر همگرایی و همکاری تقریبا همه کشورها با هدایت آمریکا و اسراییل به وجود آمده بود وجود ندارد.
 
وی تاکید گرد: در حال حاضر شاهد شکستن تهدیدها و اجماع جهانی برای احقاق حق ملت ایران و باز شدن روابط تجاری و زمینه ورود ایران به بازار جهانی و قبول حضور ایران در تحولات بین‌المللی به عنوان یک نیروی موثر و متنفذ در مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی هستیم.
 
وزیر کشور تاکید کرد: این نتیجه هدایت هوشمندانه مقام معظم رهبری و تدابیر رئیس جمهور و تلاش و ایستادگی مردم است و ما باید قدردان این شرایط باشیم.
 
رحمانی فضلی گفت: اگر از شرایط تحلیل درست نداشته باشیم چه بسا نتوانیم به موقع شکرگزار این امنیت موجود باشیم زیرا ما شر بزرگی را از ملت دفع کردیم و تحریم‌ها و قطعنامه‌ها و فشارهای جهانی علیه ایران یک شر بزرگ بوده است.
 
وی ادامه داد: این به معنی این نیست که شر دفع شده زیرا هنوز ما با شرورهایی روبرو هستیم که با اساس حکومت اسلامی مخالف هستند و منافع خود را در نبود نظام اسلامی می‌دانند.
 
وی گفت: ما باید دائم بصیرت داشته باشیم و در تمام جنبه‌ها باید استقامت مردم را تقویت کنیم.
 
وی ادامه داد: ما نمی‌توانیم دشمنی و توطئه دشمنان را نادیده بگیریم و تجربه به ما یاد داده که دشمنان در فرصت‌های مناسب از غفلت ما استفاده خواهند کرد.
 
وزیر کشور تاکید کرد: در شرایط منطقه‌ای با توجه به جریانات تکفیری و فرقه‌های انحرافی و دخالت‌های قدرتمندان ما شاهد از بین رفتن همه ارزش‌های انسانی هستیم.
 
رحمانی فضلی بیان کرد: همه ما مسلمانان در مقابل این خون‌های ریخته شده مسوول هستیم و این جنگ بین مسلمانان و از بین رفتن سرمایه‌های جوامع اسلامی به نفع هیچکس نیست.
 
وی گفت: این آفت به گونه‌ای است که اگر دقت و تدبیر نباشد ما شاهد از بین رفتن اسلام در منطقه خواهیم بود.
 
وزیر کشور بیان کرد: دشمنان هنوز به نظر خودشان انتقام جنگ‌های صلیبی را می‌گیرند و خودشان بعد از انفجار برج‌های دوقلو این موضوع را مطرح کردند.
 
وزیر کشور تصریح کرد:  آنها ناجوانمردانه ایران را شرور اعلام کردند و فکر می‌کردند می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و به ایران ضربه بزنند اما ایران تنها کشوری در منطقه است که از ناموس و جان و مال مردم در حال دفاع است.
 
رحمانی فضلی متذکر شد: هر وقت ندای کمک‌خواهی مسلمین وجود داشته باشد ما به آنها کمک خواهیم کرد و این کمک می‌تواتد به عنوان کمک سیاسی، بین‌المللی و مستشاری و خیرخواهانه باشد.
 
وی ادامه داد: دنیا متوجه شده که ایران عنصر تاثیرگذار در منطقه است و این تاثیرگذاری برای حفظ ناموس مسلمانان است و این موجب افتخار ما است.
 
وزیر کشور گفت: در مسائل داخلی با همه این ناپایداری منطقه‌ای و قصد و نقشه دشمنان، ما در یک شرایط امنیتی بسیار مناسبی قرار داریم و این به دلیل نبود تهدید در کشور نیست اما به همت نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی ما در یک شرایط مطلوب امنیتی هستیم.
 
وی گفت: یکی از دلایل اشتیاق سرمایه‌گذاران برای حضور در ایران به دلیل وجود این امنیت در کشور است.
 
رحمانی فضلی گفت: در حوزه سیاسی به شکر خدا از یک انسجام و وحدت قابل قبول و مطمئن داخلی برخوردار هستیم و همه دشمنان ما به دنبال اختلاف‌افکنی در کشور هستند اما امروز در یک وحدت و انسجام بسیار مطلوب در کشور قرار داریم و این در حالی است که ایران دارای تنوع اقوامی برخوردار است.
 
وی با تاکید بر اینکه اگر این وحدت و انسجام برهم بخورد واقعا ضربه خواهیم خورد، گفت: اگر این شرایط نباشد ما به راحتی نمی توانیم از اقتصاد مقاومتی و تلاش صحبت کنیم و اگر از این مسائل حرف می‌زنیم به دلیل وجود امینت است.
 
وی ادامه داد: احزاب و گروه‌ها و مطبوعات امروز با آزادی کامل در حال فعالیت هستند و این به برکت وجود امنیت و آرامش در کشور است و این نشان از بزرگ بودن ملت ایران است.
 
وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات در امنیت کامل، گفت: 12 هزار نفر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند و بیش از 6 هزار نفر در شرایط باز وارد رقابت شدند و نمایندگان با 62 درصد آرا انتخاب شدند و این نشان از قدرت جمهوری اسلامی ایران و پختگی ملت ما است.
 
وی گفت: نباید هیچ چیزی را که این پویایی و نشاط و انسجام را بر هم میزند مطرح کنیم و هر کس در هر جایگاهی در شرایط فعلی حرفی بزند و کاری کند این وحدت و انسجام برهم بخورد بر ضرر کشور حرکت کرده است. 
 


منبع: فارس


95/6/4 - 23:32 - 2016-8-25 23:32:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن