تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796293704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین فیلم‌های فصل جوایز سینمایی را بشناسید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: جدیدترین آثار «مارتین اسکورسیزی»، «آنگ لی»، «الیور استون» و «مل گیبسون» تنها بخشی از فهرست پرستاره فیلم‌های فصل جوایز سینمایی 2016-2017 هستند.

با نزدیک شدن به فصل جوایز سینمایی 2016-2017 کمپانی‌های بزرگ فیلمسازی به تدریج فیلم‌های پرامید خود را برای حضور در جوایز سینمایی گوناگون و بویژه اسکار رونمایی می‌کنند.


مهمترین فیلم‌های فصل جوایز سینمایی را بشناسید



هفتادوسومین جشنواره فیلم ونیز به عنوان قدیمی‌ترین رویداد سینمایی جهان،کمتر از 20 روز دیگر آغاز به کار خواهد کرد و همچون چند سال اخیر می‌تواند چندین فیلم مهم و تاثیرگذار فصل جوایز سینمایی را معرفی کند. در چند سال اخیر فیلم‌های برنده اسکار «جاذبه»، «مرد پرنده» و «اسپاتلایت» اولین نمایش خود را در ونیز تجربه کردند.

جشنواره‌های تلورید و تورنتو نیز پس از ونیز هر ساله نقش پررنگی در معرفی فیلم‌های موفق به جوایز اسکار دارند. جشنواره تلورید که طبق سنت دیرینه فهرست فیلم‌هایش را تا یک روز پیش از آغاز جشنواره منتشر نمی‌کند، اما در فهرست فیلم‌های حاضر در جشنواره تورنتو نام فیلم جنجالی «اسنودن» به کارگردانی «الیور استون» و همچنین فیلم جدید «هفت دلاور» از «آنتونی فوکوآ» خودنمایی می‌کنند.

«آوار دو ورنای» کارگردان سیاه پوست آمریکایی نیز پس از ساخت فیلم موفق «سلما»، امسال با فیلم غیرداستانی «سیزدهمین» درباره نابرابری نژادی در آمریکا که در جشنواره فیلم نیویورک رونمایی می‌شود، می‌تواند رقابت در عرصه مستند اسکار را تحت تاثیر خود قرار دهد. دو فیلم برنده اسکار «شبکه اجتماعی» و «زندگی پی» هر دو نمایش اول خود را در جشنواره فیلم نیویورک آغاز کردند.

نشریه گاردین در گزارشی به معرفی فیلم‌هایی پرداخته است که بیشترین شانس کسب جایزه را در هشتادونهمین دوره جوایز سینمایی اسکار خواهند داشت:

«قدم زدن طولانی بیلی لین در نیمه وقت»


مهمترین فیلم‌های فصل جوایز سینمایی را بشناسید



«آنگ لی» کارگردان آمریکایی و تایوانی تبار که با کسب دو جایزه اسکار کارگردانی برای فیلم‌های «کوهستان بروکبک» و «زندگی پی» به یک استاندارد در جوایز اسکار تبدیل شده است، امسال با فیلم جدیدش «قدم زدن طولانی بیلی لین در نیمه وقت» قدم در مسیر اسکار می‌گذارد که اقتباسی از کتابی نوشته «بن فونتن» است.

این فیلم که با تصمیم بی سابقه «آنگ الی» با سرعت 120 فریم بر ثانیه (بسیار بالاتر از 24 فریم بر ثانیه معمول) فیلمبرداری شده است، نوآورانه‌ترین اثر این کارگردان مطرح محسوب می‌شود و نمایش بخش‌هایی از آن در لاس وگاس با تمجید منتقدین از این رویکرد شجاعانه همراه بود.

داستان فیلم «قدم زدن طولانی بیلی لین در نیمه وقت» که با فلاش بک‌های فراوان روایت می‌شود درباره تجارب یک سرباز 19 ساله از جنگ است. «جو آلین» تازه کار نقش اصلی فیلم را بر عهده دارد و «کریستین استوارت»، «وین دیزل» و «استیو مارتین» دیگر بازیگران این فیلم هستند.


«متفقین»


مهمترین فیلم‌های فصل جوایز سینمایی را بشناسید



کمپانی پارامونت با قرار دادن تاریخ اکران ماه نوامبر برای فیلم «متفقین» نشان داده که این فیلم امید اول آنها برای اسکار 2017 است. این فیلم جنگی- رومانتیک به کارگردانی «رابرت زمکیس» از دو بازیگر سرشناس و مورد توجه آکادمی یعنی «برد پیت» و «ماریون کوتیار» در نقش‌های اصلی بهره می‌برد.

«زمکیس» از سال 1994 و ساخت فیلم موفق «فارست گامپ» بر روی یک فیلمنامه جنگی کار نکرده بود. کمپانی پارامونت سال گذشته فیلم «قدم زدن» را برای جوایز اسکار در نظر گرفت و حتی این فیلم در افتتاحیه جشنواره معتبر نیویورک به روی پرده رفت اما در نهایت با بازخورد مثبتی از سوی منتقدین و اعضای آکادمی اسکار رو به رو نشد. فیلم «متفقین» بر اساس داستانی واقعی و درباره دو آدمکش به نام‌های «مکث واتان» (برد پیت) و «ماریان بوسه‌ژوق» (ماریون کوتیار) است که طی مأموریتی برای کشتن یک مقام آلمانی به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند.


«جکی»


مهمترین فیلم‌های فصل جوایز سینمایی را بشناسید



«ناتالی پورتمن» شش سال پس از کسب جایزه اسکار برای بازی در فیلم «قوی سیاه»، با فیلم جدیدش «جکی» خود را برای بازگشتی درخشان به جوایز اسکار آماده می‌کند.

«پورتمن» در این فیلم در نقش «جکی کندی» بازی کرده است و نکته‌ای که بیش از هر چیز تماشای این فیلم را جذاب می‌کند حضور «پابلو لاورین» کارگردان نامزد اسکار شیلیایی فیلم «NO» پشت دوربین این فیلم است که ساخت اولین فیلم انگلیسی زبان خود را تجربه می‌کند. گفته می‌شود نمایش بخش‌هایی از این فیلم در بازار جشنواره فیلم کن امسال موجب شگفتی و تحسین خریداران شده است.


«لالا لند»


مهمترین فیلم‌های فصل جوایز سینمایی را بشناسید



«دامین شِزل» که با فیلم قبلی‌اش «شلاق» از جشنواره ساندنس شروع کرد و تا کسب 3 جازه اسکار پیش رفت، امسال با فیلم «لالا لند» که فیلم افتتاحیه جشنواره ونیز نیز است در تلاش است مسیر گذشته را تکرار کند. این فیلم موزیکال که «رایان گاسلینگ» و «اما استون» بازیگران اصلی آن هستند در واقع ادای احترامی به عصر طلایی فیلم‌های موزیکال در هالیوود است اما داستان فیلم در فضایی معاصر رقم می‌خورد. «رایان گاسلینگ» در این فیلم در نقش یک پیانیست ایفای نقش می‌کند که زندگی عاشقانه‌ای با یک بازیگر با بازی «اما استون» دارد اما زمانی که این دو به موفقیت بیشتری دست می‌یابند با مشکلاتی رو به رو می‌شوند.

در  این فیلم «جی.کی سیمونز» بازیگر برنده اسکار فیلم «شلاق» و همچنین «جان لجند» خواننده معروف آمریکایی نیز بازی می‌کنند. دو فیلم برنده اسکار «جاذبه» و «اسپاتلایت» هر دو برای اولین بار در افتتاحیه جشنواره ونیز به روی پرده رفتند.


«حیوانات شبانه»


مهمترین فیلم‌های فصل جوایز سینمایی را بشناسید



اولین باری که «تام فورد» طراح مد و فشن پا به عرصه فیلمسازی گذاشت توانست با فیلم «یک مرد مجرد» همه را شگفت‌زده کند، درامی احساسی و جذاب که نامزدی اسکار بهترین بازیگری را برای «کالین فرث» به ارمغان آورد. «تام فورد» حالا پس از هفت سال با دومین فیلم خود با نام «حیوانات شبانه» بر اساس رمان تحسین شده «تونی و سوزان» نوشته «آستین رایت» بازگشته است که روایتگر داستان یک صاحب گالری هنری است که تحت تاثیر رمانی نوشته همسر سابق خود قرار می‌گیرد. «ایسلا فیشر»، «لاورا لینی» و «آرمی هامر» بازیگران این فیلم هستند.


«بنیانگذار»


مهمترین فیلم‌های فصل جوایز سینمایی را بشناسید



«مایکل کیتون» نیز با بازی در فیلم جدید «بنیانگذار» که بر اساس زندگی «ری کراک» موسس فروشگاه‌های مک‌دونالد است در تلاش است تا بالاخره اولین اسکار را به خانه ببرد. کارگردانی این فیلم بر عهده «جان لی هنکوک» است که در سال 2009 در عین شگفتی با فیلم «نقطه کور» به جمع نامزدهای نهایی اسکار بهترین فیلم راه یافت.


«یک قلمرو متحد»


مهمترین فیلم‌های فصل جوایز سینمایی را بشناسید



پس از جنجال‌های ایجاد شده پیرامون جوایز اسکار سال گذشته و اعتراض‌ها به اسکار سفید، فیلم «یک قلمرو متحد» به کارگردانی «اما آسانته» می‌تواند حرف‌های زیادی در فصل جوایز سینمایی داشته باشد. در این فیلم «دیوید اویلو» در نقش «سرسته خامه» بازی می‌کند که در سال 1952 درسن 4 سالگی به عنوان اولین پادشاه «بوتساوانا» کشور تحت حمایت بریتانیا در آن زمان انتخاب شد و «روزاموند پایک» نیز در نقش «روث ویلیامز» یک زن لندنی بازی می‌کند که علی‌رغم جنجال‌های فراوان در بالاترین سطح سیاسی در آفریقای جنوبی که درگیر آپارتاید بود و اوضاع ناآرام  در بریتانیا با «سرسته خامه» ازدواج می‌کند.


«سکوت»


مهمترین فیلم‌های فصل جوایز سینمایی را بشناسید



گرچه گمان نمی‌رود فیلم «سکوت» جدیدترین ساخته «مارتین اسکورسیزی» به موفقیت تجاری «گرگ وال‌استریت» ساخته قبلی وی دست یابد اما مطمئنا یکی از فیلم‌های مورد توجه آکادمی اسکار خواهد بود. فیلم «سکوت» براساس رمان برنده جایزه نوشته «شوساکو اندو»، نویسنده ژاپنی در سال 1966 است که پیش ازاین دوبار در سال‌های 1971 به کارگردانی «ماساهیرو سینودا» و در سال 1996 به کارگردانی «ژائو ماریو گریلو» به سینما آمده بود.

داستان فیلم «سکوت» براثر رویدادی واقعی و درباره یک مُبلغ آئین مسیحیت در قرن هفدهم با بازی «لیام نیسون» است که به ژاپن سفر می‌کند و در آنجا مجبور می‌شود دین مسیحیت را تکذیب کند و از آن روی برگرداند.

دو کشیش جوان‌تر با بازی «آدام درایور» و «آندرو گارفیلد» که برای نجات این مبلغ راهی ژاپن می‌شوند نیز به سرنوشتی مشابه دچار می‌شوند. گفته می‌شود این فیلم که از آن به عنوان چالش برانگیزترین فیلم «اسکورسیزی» یاد می‌شود برای مدت 23 سال پروژه سینمایی مورد علاقه اسکورسیزی بوده که در نهایت امسال به سینما می‌آید.


مستند «سیزدهمین»


مهمترین فیلم‌های فصل جوایز سینمایی را بشناسید



با اعلام فیلم «سیزدهمین» ساخته «آوا دو ورنای» به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم نیویورک، این فیلم به سرعت به یکی از مهمترین فیلم‌ها وارد رقابت اسکار مستند شد. این اولین باری است که جشنواره فیلم نیویورک یک فیلم غیرداستانی را برای افتتاح این رویداد سینمایی انتخاب می‌کند. این مستند به این موضوع می‌پردازد که چرا آمریکا بیشترین تعداد زندانی را در جهان دارد و چرا اکثر این زندانیان سیاه پوست هستند، عنوان فیلم نیز به متمم 13 قانون اساسی آمریکا اشاره دارد که به غیرمجاز بودن برده‌داری در این کشور تاکید می‌کند.


«بخشش»


مهمترین فیلم‌های فصل جوایز سینمایی را بشناسید



«جیمز مارش» پس از ساخت فیلم «تئوری همه چیز» بر اساس زندگی «استیون هاوکینگ» و حضور موفق در جوایز اسکار، امسال با درام «بخشش» درباره زندگی واقعی «دونالد کروهرست» بازگشته است، تاجری که تلاشش برای سفر به دور دنیا با قایق به قیمت جانش تمام شد. «کاین فرث» و «راشل ویز» دو بازیگر سرشناس هالیوودی هستند که حضور آنها در این فیلم به بهتر دیده شدن آن کمک خواهد کرد.

آکادمی اسکار معمولا به فیلم‌هایی با موضوع بیگانگان کمتر توجه کرده است اما اگر کسی بخواهد این روند را تغییر دهد «دنیس ویلنوو» کارگردان دو فیلم «زندانیان» و «سیکاریو» است. در فیلم هیجانی «ورود»، «امی آدامز» و «جرمی رنر» در نقش‌های اصلی بازی می‌کنند و داستان فیلم درباره یک متخصص زبان شناس است که توسط ارتش استخدام می‌شود تا تشخیص دهد آیا بیگانگانی که اخیرا به زمین آمده‌اند قصد صلح دارند و یا یک تهدید محسوب می‌شوند.

گفته می‌شود این فیلم از غالب فیلم‌های فرازمینی و  پرهزینه هوشمندانه‌تر و عقلانی‌تر ساخته‌تر شده است.

«اسنودن» به کارگردانی «الیور استون»؛ «نور میان اقیانوس‌ها» ساخته «درک سیانفرانس» با بازی «مایکل فسبندر» و «الیشا ویکاندر»؛ «شیر»  به کارگردانی «گرث دیویس» و بازی «نیکل کیدمن» و «رونی مارا»؛ «دیپ واتر هرایزن» ساخته «پیتر برگ» با نقش‌آفرینی «مارک والبرگ» و «ستیغ اره‌ای» از «مل گیبسون» از دیگر فیلم‌های پرامید فصل جوایز سینمایی پیش رو محسوب می‌شوند .




۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن