تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 9 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

تعمیرات مک بوک

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793352652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پشت پرده ناکامی کاروان ایران در المپیک/ دو موردی که هاشمی روی آن معامله نمی کند؟/ واکنش وزیر نفت به حذف کارت سوخت/ دستگیری تعدادی از طرفداران تتلو/ ایرانی ها در سال چقدر فست فود می خورند؟


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد؛ خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید. کنایه یک امام جمعه به منتقدان دولت امام جمعه کرمان با بیان اینکه عده‌ای در کشور خدمات نظام را نادیده می‌گیرند، گفت: اگر مسلمان هستید و ولایت و رهبری را قبول دارید باید درک کنید که مذاکرات با اذن رهبری صورت گرفت.این مطلب در تسنیم منتشر شده است.
رئیس جمهور ترکمنستان ورزشکاران المپیکی کشورش را خائن خواند! کاروان المپیک جمهوری ترکمنستان با 9 ورزشکار کار خود در ریو بدون مدال به پایان برد که این اتفاق باعث شد خشم رئیس جمهور این کشور برانگیخته شود.قربانقلی بردی محمدوف، رئیس جمهور ترکمنستان در اقدامی عجیب ورزشکاران این کشور را به خاطر کم کاری در المپیک ریو 2016 خائن خواند.
دو موردی که هاشمی روی آن معامله نمی کند؟ ماهنامه اندیشه پویا در نقل‌قولی از علی‌اکبر پرورش که به روایت گفتگو بین آقایان ناطق نوری و‌ هاشمی‌ پرداخته، می‌نویسد:«آقای ناطق تعریف کرد چند وقت پیش دیدم آقای‌هاشمی‌یک‌سری قرص از توی جیبش درآورد و آب خواست و خورد. می‌دانید که بنیۀ‌هاشمی‌خیلی قوی است... آقای ناطق می‌گفت پرسیدم آقای‌هاشمی‌شما قرص می‌خورید؟ گفت: بله. گفتم: شما که اهل قرص نبودید؟ گفت: دچار سرگیجه می‌شوم.گاهی وقت‌ها هم از خواب بلند می‌شوم، زمین می‌خورم. رفتم دکتر این قرص‌ها را تجویز کرد. هر وقت از خواب بیدار می‌شوم یاد این نکته می‌افتم که اگر یک وقت آقای خامنه‌ای را از دست بدهیم می‌بینیم که هیچ‌کس نیست و همین فکر است که من را زمین می‌زند و قرص‌ها را برای همین می‌خورم. آقای‌هاشمی‌می‌گفت: به زن و بچه‌هایم هم گفته‌ام من روی دو چیز با کسی معامله نمی‌کنم. یکی روی جمهوری اسلامی‌و دیگری آقای خامنه‌ای. بر سر این دو معامله نمی‌کنم و محکم پای آن‌ها می‌ایستم.»
نامه 3 هزار موسیقی‌دان به رییس جمهور سه هزار نفر از اهالی موسیقی در نامه سرگشاده‌ای خطاب به حسن روحانی، خواستار اعاده‌حیثیتِ جامعه‌ موسیقی و احیای حرمت موسیقی‌دانان شده‌اند.این نامه اهالی موسیقی که در پی اظهارات اخیر وزیر ارشاد و ائمه جمعه برخی استان ها منتشر شده است در کمتر از 24 ساعت توسط نزدیک به سه هزار نفر از اهالی موسیقی و رسانه ها امضا شده است و همچنان روند جمع آوری این امضاها ادامه دارد.اسامی هنرمندانی چون حمید متبسم، شهرداد روحانی، پژمان حدادی، آزاد میرزاپور، سعید نایب محمدی، حمیدرضا آفریده، کیوان فرزین، فرشاد توکلی و... در بین امضا کنندگان به چشم می خورد.
ایرانی ها در سال چقدر فست فود می خورند؟ «ایرانی‌ها هر ‌سال ١١‌هزار‌میلیارد تومان فست‌فود می‌خورند.» این را عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حالی اعلام کرد که بررسی‌ها نشان می‌دهد ٤٠ تا ٥٠‌درصد مردم کشور دچار اضافه وزنی و چاقی هستند.روز گذشته که نشست خبری با موضوع برگزاری چهاردهمین کنگره تغذیه و رژیم‌درمانی برپا شد، موضوعات قابل تأملی درباره وضع سلامتی ایرانیان و تغذیه آنها هم تشریح شد. کوروش جعفریان که عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران است، آمار مصرف بالای فست‌فود در کشور را اعلام کرد و گفت: «مصرف بالای فست‌فود یکی از عوامل تهدیدکننده سلامت افراد و نشان‌دهنده مصرف میزان بالای غذا در خارج از خانه است. آمارها نشان می‌دهد آمریکایی‌ها ٣٠‌درصد مواد غذایی را خارج از خانه مصرف می‌کنند و این عدد در ایران به ٢٠‌درصد رسیده است، این عدد زنگ خطر است و نشان می‌دهد که مصرف غذای خانگی در کشور به‌شدت کاهش یافته است.»
تقاضای عبدولی از مسئولان سپاه برای اعزام به سوریه سعید عبدولی شامگاه چهارشنبه در مراسم یادواره شهید دانشجوی مدافع حرم احمد الیاسی حاجیوند و شهدای مدافع حرم استان خوزستان در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) اندیمشک اظهار داشت: شهدا و رزمندگان مدافع حرم با شجاعت و ایستادگی مثال زدنی خود در برابر گروه‌های تکفیری و تروریستی ایستادگی کرده‌اند.عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران عنوان کرد: می‌خواهم مدافع حرم شده و برای دفاع از کشور به سوریه اعزام شوم و به همین جهت از مسئولان سپاه کشور تقاضای پیگیری برای تحقق این خواسته را دارم.دارنده مدال برنز المپیک 2016 ریو گفت: مدالم را به شهدای مدافع حرم اندیمشک تقدیم می‌کنم تا گوشه‌ای از زحمات و افتخار این رزمندگان جبران شود.
کمیسیون آموزش پیگیر پرونده حسین فریدون شد رییس کمسیون آموزش مجلس، در مورد آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده تحصیلی حسین فریدون، توضیح داد."محمدمهدی زاهدی" رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده تحصیلی "حسین فریدون" مشاور رئیس جمهور در این کمیسیون اظهار داشت: گزارشی از سوی وزیر علوم به دستمان رسیده است؛ این گزارش به کمیته آموزش عالی کمیسیون ارسال شده است و اگر لازم باشد، پس از بررسی و نظر کارشناسی، اقدام لازم صورت می‌گیرد.وی درباره جزئیات گزارش وزیر علوم به کمیسیون آموزش مجلس گفت: موارد مندرج در این گزارش، تقریباً همان مسائلی بوده که در رسانه‌ها آمده است. در این گزارش آمده که حسین فریدون، در آزمونی که به طور سراسری برگزار شده، برای دانشگاه گیلان در دوره شبانه، نمره قابل قبول برای مصاحبه آورده است.زاهدی ادامه داد: حسین فریدون به این دانشگاه نمی‌رود و دانشگاه شهید بهشتی در همان سال، مجوزی را اخذ کرده که پردیس این دانشگاه، آزمون مجزایی را برای وی برگزار کند. وی اضافه کرد: از سازمان سنجش استعلام می‌شود که آیا آن نمره‌ای که حسین فریدون برای دانشگاه گیلان گرفته، قابل اعمال برای پردیس شهید بهشتی است یا خیر که این سازمان(سنجش) با این امر موافقت می‌کند.رئیس کمیسیون آموزش مجلس عنوان کرد: حسین فریدون، بعد از آن در روند بررسی صلاحیت علمی و مصاحبه دانشگاه شهید بهشتی قرار گرفته و مورد تأیید قرار می‌گیرد.
دستگیری تعدادی از طرفداران خواننده پرحاشیه در پی دستگیری یک خواننده زیرزمینی عده‌ای از طرفداران وی طی فراخوانی قصد تجمع داشتند که ماموران انتظامی تهران با هماهنگی‌های قضایی لازم در محل مورد نظر حضور یافته و تعدادی را که قصد بر هم زدن نظم عمومی را داشتند، دستگیر می‌کنند.عصر خبر نوشت: «در پی دستگیری امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو، خواننده رپ ایرانی، عده‌ای از طرفداران وی طی فراخوانی از طرفداران و دوستداران این خواننده زیرزمینی دعوت کردند تا در یک تجمع حمایتی از وی در عصر روز چهارشنبه در خیابان 15 خرداد حضور یابند. با انتشار این خبر در فضای مجازی ماموران انتظامی تهران با هماهنگی‌های قضایی لازم در محل مورد نظر حضور یافته و تعدادی را که قصد بر هم زدن نظم عمومی را داشتند، دستگیر می‌کنند.امیر تتلو یکی از خواننده‌های پرحاشیه ایران است که چندی پیش نیز توسط پلیس امنیت اخلاقی بازداشت شده بود.چند روز قبل برگه احضاریه او توسط شعبه دوم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه تهران در فضای مجازی منتشر شد. در این برگه که تاریخ تنظیم آن 18 مردادماه است دلیل احضارش این گونه بیان شده است: «در خصوص گزارش علیه شما دائر بر تشویق نمودن جوانان به فساد و فحشا در مهلت مقرر فوق در ساعت اداری جهت دفاع از اتهام انتسابی در این شعبه حاضر شوید.»علت دستگیری امیر تتلو نیز عدم حضور در وقت قانونی اعلام شده در دادسرا بوده است.»
کابینه روحانی «پیرسالار» است مجید فراهانی با بیان اینکه دولت روحانی یک دولت «پیرسالار» است، گفت: انتظار این بود با تغییر مجلس دهم، دولت از این فضا استفاده کرده و اقدام به نوسازی کابینه کند.مجید فراهانی دبیرکل حزب ندای ایرانیان و فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره نقاط ضعف و قوت دولت حجت‌الاسلام روحانی و عملکرد سه ساله آن، اظهار کرد: دولت روحانی وارث مشکلاتی بود که از دولت قبل باقی‌مانده بود. در دوران احمدی‌نژاد بر اثر تحریمهای طاقت‌فرسا اقتصاد کشور زمین‌گیر شده بود.وی افزود: بعد از گذشت سه سال، دولت آقای روحانی نقاط ضعف و قوت فراوانی دارد که می‌توان مثل سایر دولتها آن را تحلیل کرد و امیدوار بود که با برطرف شدن نقاط ضعف، فرصتهای بیشتری پیش روی جمهوری اسلامی قرار بگیرد.
پشت پرده ناکامی کاروان ایران در المپیک وزیر ورزش حد ایران را در المپیک چهار مدال می داند و حالا که هشت مدال گرفتیم ، از نظر وی عملکرد موفقی داشتیم اما افکار عمومی از نتیجه به دست آمده راضی نیست و بسیاری از مردم و حتی نماینده های مجلس نیز معتقدند به دلیل اینکه ما در لندن 12 مدال گرفتیم ، در این دوره نباید پس رفت می کردیم.در این ناکامی ها نباید فقط ورزشکاران یا مربیان را مقصر دانست. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم در این ناکامی ها به اندازه ورزشکاران سهیم اند. ناظران وزارت که قبل از المپیک از تمرینات المپیکی ها بازدید می کردند معلوم نیست که چرا متوجه این مشکلات یا ضعف های ورزشکاران نشدند و یا نخواستند که بشوند. حتی در جریان بازیهای المپیک نیز و مراسم افتتاحیه نیز مسئولان کمیته ملی المپیک واکنش خاصی برابر غیبت والیبالیست ها نشان ندادند و حتی گفته می شود که از بایکوت خبری آنها ناراحت نشدند.المپیک 2016 ریو با تمام شادی ها و ناکامی ها به پایان رسید اما کاش وزرات ورزش حالا که فرصت هست درباره فدراسیون های ناکام فکری اساسی کند . بعضی از این فدراسیون ها انگار به صورت ملک شخصی روسا درآمده و شاید کمتر کسی یادش بیاید که چه کسی پیش از این افراد ریاست این فدراسیون ها را بر عهده داشته است. روسای فدراسیون هایی که با وجود ناکامی پیاپی همچنان بر مسند خود باقی هستند و در هر انتخاباتی که برگزار می شود از یک ماه قبل نتیجه آن مشخص است و دوباره همان افراد در سمت خود ابقا می شوند.در یک سال باقی مانده از دوران وزارت گودرزی ، اگر وزیر این فدراسیون ها را از ملک شخصی این افراد دربیاورد تا خون تازه ای بر پیکره این رشته ها جاری شود ، خدمت بزرگی به ورزش کشور کرده است.باشگاه خبرنگاران این خبر را منتشر کرده است.
نظر رهبر انقلاب درباره دوچرخه سورای و موتور سواری بانوان پاسخگوی دفتر مقام‌معظم‌رهبری در پاسخ به پرسش روزنامه «وقایع‌اتفاقیه» درباره حکم دوچرخه‌سواری زنان بالغ می‌گوید: «نظر حضرت آقا درباره سواری به‌طور کلی یکی است. ایشان درباره دوچرخه‌سواری، موتورسواری و... می‌فرمایند در صورتی که به‌گونه‌ای نباشد که جلب نظر نامحرم شود یا مفسده‌ای به آن مترتب نباشد جایز است، بنابراین باید شخص توجه کند که در چه شرایطی اقدام به دوچرخه‌سواری می‌کند و این کار چه صورتی دارد. اگر نکات گفته‌شده رعایت شود، جایز است.»
انتشار فایل صوتی جدید از آیت الله منتظری ظهر امروز رسانه‌های اصولگرا فایل صوتی از سخنان آیت الله منتظری منتشر کردند. در این فایل آیت الله منتظری می گویند: «و این(حمله آمریکا به لیبی) یکی از جنایات این دولت آمریکا و همپالکی‌ها و هم پیمانانش است در زمان ما … در این جنایات و امثال این جنایات، تمام سربازای آمریکائی، افسرای آمریکائی، سُفرای آمریکائی، همه این‌ها؛ به ملت مسلمان حق می‌دهد که این ها را مورد حمله قرار بدهند. ما در این جنایاتی که انجام می شود همه نیروهای آمریکائی، دیپلمات‌های آمریکائی و اونائی که به این دیپلمات‌ها راه می‌دهند و با این‌ها خوش و بش می‌کنند! همه این‌ها رو ما شریک می‌دونیم.» این اقدام برای مقابله با انتشار فایل صوتی آیت الله منتظری توسط بیت آن مرحوم در مورد اعدام‌های سال ۶۷ از جانب اصولگرایان صورت گرفته است. فارس بعد از انتشار این فایل اعلام کرد بازی باخت باخت به پایان رسید.
توضیحات صالحی امیری پیرامون رابطه «کنسرت» و «ایدز» صالحی امیری با بیان این‌که صحبت‌هایی را که روز گذشته درباره کنسرت بیان کردم، برخی رسانه‌ها خلاف واقع مطرح کردند، گفت:‌ سوال من این بود که جامعه، بخصوص جوانان به نشاط اجتماعی نیاز دارند. نبودن نشاط اجتماعی به گسترش آسیب اجتماعی منجر می‌شود. یکی از کانون‌های نشاط اجتماعی می‌تواند کنسرت باشد و نه الزاما آن. البته کنسرتی که در چارچوب مبانی قانونی باشد، چون هیچ‌ کسی از هیچ برنامه‌ای که خارج از مدار قانونی باشد، دفاع نمی‌کند. او تأکید کرد: سخن من در سخنرانی روز گذشته یک جمله بود و آن این‌که برای تولید نشاط اجتماعی همه وظیفه دارند تا با گسترش آن از آسیب‌های اجتماعی بکاهند. صالحی امیری ادامه داد: سوال ساده‌ی من این بود که اگر ما کنسرت‌ها را تهدید و تعطیل کردیم، جوانان با حذف کنسرت چطور باید به نیازهای اجتماعی خود که یکی از آن‌ها نشاط‌ اجتماعی است، پاسخ دهند. نتیجه ساده آن نیز این است که رابطه معناداری بین نشاط اجتماعی و آسیب اجتماعی وجود دارد. فارس این خبر را منتشر کرد.
احتمال از سرگیری استفاده ار پایگاه همدان توسط روسها ولادیمیر کوموئدوف، رییس کمیته دفاعی مجلس دومای روسیه روز چهارشنبه در گفت‌وگو با روزنامه ایزوستیا بیان کرد: احتمال دارد مسکو باز هم از پایگاه هوایی همدان برای حمله به مواضع تروریست‌ها در سوریه استفاده کند. تهران و مسکو یک همکاری دوجانبه سودمند انجام خواهند داد و به توافقاتی بر سر چند مساله ویژه دست خواهند یافت که استفاده از ارتش روسیه از پایگاه هوایی همدان در ایران برای حمله به مواضع تروریست‌ها در سوریه یکی از آن‌هاست. توافق هر کشور بر سر این موضوع، امری حتمی است اما زمان آن هنوز مشخص نیست. تهران در ماه‌های اخیر از طریق اقدامات مشخص نشان داده است که همکاری‌اش با مسکو قوی است. ایسنا این خبر را منتشر کرد.
بازداشت‌ مدیرعامل‌ صندوق‌ ذخیره‌ فرهنگیان یک منبع آگاه در وزارت آموزش و پرورش از دستگیری مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان به جرم اختلاس از سپرده های اعضای صندوق خبر داد. صندوق ذخیره فرهنگیان با بیش از 800 هزار نفر عضو وابسته به آموزش و پرورش است و از سپرده های ماهانه فرهنگیان به آنها سود سالانه پرداخت می‌کند و بانک سرمایه نیز از زیرمجموعه های این صندوق محسوب می شود. ایلنا این خبر را منتشر کرد.
برخی فقط نذر می‌کنند به مجلس بیایند محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین صبح امروز (پنجشنبه) چهارم شهریور ماه در دوازدهمین کنگره سراسری جامعه اسلامی مهندسین در محل مجتمع آدینه، گفت: موقع انتخابات مجلس میلیاردها تومان خرج می شود تا افراد وارد مجلس شوند، اما افرادی که زیر چتر گروه ها وارد جریان قانون گذاری می شوند در نهایت چون کار حزبی خاصی روی آنها نشده است نمی دانند باید در مجلس چه کنند. وی تاکید کرد: در مسایل مختلف برداشت های متفاوت وجود دارد و اگر از نمایندگان مجلس در خصوص اقتصاد مقاومتی پرسش شود، نظرات متفاوتی دریافت می شود. باهنر اظهار کرد: برخی فقط نذر می‌کنند به مجلس بیایند. برخی از کسانی که به عنوان نماینده به مجلس می‌آیند، نه اعتدال را می‌شناسند، نه فراکسیون امید و نه اصولگرایی را. رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: نمایندگان تا اسم خیابان‌های تهران را یاد بگیرند چهار سال طول می‌کشد. وی گفت: چون کار مستمر حزبی صورت نمی گیرد حتی افراد بعد از رفتن به مجلس شناور می شوند و جذب سایر فراکسیون ها می شوند. از تمام مقامات بالا در کشور می خواهیم روند حزبی شدن در کشور را با جدیت دنبال کرده و آن را مطالبه کنند.
ارائه گزارش کمیته انتخابات شورای شهر به رئیس دولت اصلاحات افشین حبیب‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به آغاز بحث‌های انتخاباتی در میان احزاب اصلاح‌طلب یادآور شد: در همین زمینه کمیته‌ای از طرف شورای مشورتی اصلاح‌طلبان تشکیل شد که هدف آن بررسی برنامه‌های انتخاباتی شورای شهر و تعیین شاخصه‌های کاندیداهای این انتخابات است.وی افزود: از زمان تشکیل این کمیته تاکنون ۸ جلسه برگزار شده و این کمیته تقریبا اسناد مربوط به وظایفی که برعهده داشته را تهیه کرده است. قرار است اسناد تهیه شده در اختیار شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان قرار گیرد و آنها هم پس از اعمال نظرات خود نسبت به اعلام نهایی آن اقدام کنند. مسئولیت این کمیته با آقای نجفی بود و تعدادی از اعضای شورای مشورتی و احزاب اصلاح‌طلب نیز در آن حضور داشتند.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب یادآور شد: عنوان کمیته مذکور، کمیته‌ای برای انتخابات شورای شهر اصلاح‌طلبان است و اسناد تهیه شده در آن در مورد برنامه انتخاباتی اصلاح‌طلبان شورای شهر است. یک سند دیگر آن شاخصه‌های کاندیداهای انتخابات شورای شهر بوده که این اسناد تهیه شده است.وی در پاسخ به این سوال که آیا آقای خاتمی از جزئیات این جلسات مطلع است، گفت: بله. اساسا آغاز جلسات این کمیته در شورای مشورتی و در حضور آقای خاتمی صورت گرفته است و گزارش جلسات این کمیته هم از طریق نجفی مرتب به آقای خاتمی منتقل می‌شود.
واکنش وزیر نفت به حذف کارت سوخت بیژن نامدار زنگنه ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به طرح‌های جدید وزارت نفت در راستای قراردادهای صنعت نفت اظهار داشت: جلسات متعدد تخصصی برای تصویب قراردادهای نوین نفتی برگزار شده که پس از اصلاح‌های موارد مطرح شده هفته آینده در هیئت دولت مطرح می‌شود. زنگنه با اشاره به حذف کارت سوخت گفت: تصویب حذف کارت سوخت یک لایحه مهمی است که این مصوبه سبب کم شدن گرفتاری‌های دولت می‌شود.
آخوندی حقوق نجومی در وزارت راه را تکذیب کرد در حالی رئیس کمیسیون عمران مجلس از ورود به موضوع فیشهای حقوقی سازمان بنادر و دریانوردی خبر داده که وزیر راه و شهرسازی گفت: هیچ دریافت کننده حقوق نجومی در مجموعه ما دیده نشده است.رئیس کمیسیون عمران مجلس چندی پیش از ورود به بحث فیشهای حقوقی سازمان بنادر و دریانوردی خبر داده و گفته بود: فیشهای حقوقی این سازمان دارای ابهاماتی است.محمدرضا رضایی با تاکید بر وظیفه نظارتی کمیسیون عمران مجلس بر دستگاه‌ها، اظهار کرد:‌ ابهام در فیشهای حقوقی سازمان بنادر و دریانوردی یکی از ابهاماتی بوده که کمیسیون عمران مجلس به دنبال بررسی آن است. بحث فیشهای حقوقی به دلیل حساسیت بالای آن برای مجلس مهم است، کمیسیون عمران مجلس نیز به دلیل بحث نظارتی که دارد حتما به این مسئله ورود پیدا می‌کند.تسنیم این خبر را منتشر کرده است.
روایت آیت‌الله شبستری از نامه‌ای که به احمدی‌نژاد نوشته بود آیت‌الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی که در تالار «جمهوری» استانداری برگزار شد، با اشاره به دیدار هیئت دولت با رهبری، 7 اولویت تعیین‌شده از سوی رهبری را یادآور شد و اظهار داشت: از روز اول با قانون پرداخت یارانه‌ها مخالف بودم و نامه مفصلی را برای رئیس‌جمهور سابق فرستادم که پرداخت یارانه نقدی سمی مهلک است که باید اصلاح شود.




۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن