تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797018598




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداری از فاز ۲پتروشیمی کرمانشاه تا۳سال آینده باتامین اعتبار


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در بازدید اصحاب رسانه از مجتمع پتروشیمی کرمانشاه مطرح شد؛
بهره برداری از فاز ۲پتروشیمی کرمانشاه تا۳سال آینده باتامین اعتبار

پتروشیمی


شناسهٔ خبر: 3751739 - پنجشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
استانها > کرمانشاه

.jwplayer{ display: inline-block; } کرمانشاه- مدیر برنامه ریزی فاز ۲ مجتمع پتروشیمی کرمانشاه گفت: اگر دولت برای این پروژه بودجه در نظر بگیرد و فاینانس تخصیص یابد تا سه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید. به گزارش خبرنگار مهر، حامد شاهین مهر پیش از ظهر امروز پنجشنبه در بازدید اصاحاب رسانه از مجتمع پتروشیمی کرمانشاه، اظهار داشت: شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه به عنوان اولین شرکت خصوصی است که تولید اصلی آن آمونیاک بوده و اولین تولید کننده اوره و آمونیاک در ایران است. وی افزود: این شرکت در اواخر سال ۱۳۸۶ با ظرفیت تولید سالیانه یک هزار و ۵۲ کیلو تن اوره و آمونیاک فعالیت خود را آغاز کرد. شاهین مهر در ادامه اظهار داشت: مجتمع صنایع پتروشیمی با مساحت ۲۹۵ هکتار مشتمل بر ۶۲ هکتار سایت صنعتی و ۱۱۴ هکتار فضای سبز که ۱۸ برابر استانداردهای زیست محیطی برآورد شده جزو زیباترین شرکت های کشور است. وی به توضیح ونحوه عملکرد قسمتهای مختلف این مجتمع پرداخت و تصریح کرد: سالیانه ۳۹۲ هزار تن آمونیاک جهت خوراک واحد اوره و فروش به صورت آمونیاک مایع و تواید سالیانه ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تن اوره گرانول به عنوان محصول نهایی در این مجتمع تولید می شود. مدیر روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه همچنین به کاربرد محصولات نهایی شرکت اشاره کرد و افزود: محصولات نهایی جهت مصارف کود شیمایی، ماده اولیه صنایع پایین دستی مرتبط از جمله تولید چسب ها، اوره با پوشش گوگردی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. شاهین مهر در ادامه از طرح توسعه مجتمع و فاز ۲ سخن گفت و خاطر نشان کرد: از سال ۹۲ کار خاکبرداری پروژه آغاز شده که به علت تامین نشدن اعتبار این پروژه که قرار بود ۴ ساله به بهره برداری برسد همچنان راکد مانده که برای حل این مشکل نیازمند کمک دولت و اختصاص بودجه از صندوق توسعه ملی هستیم. وی تصریح کرد: این پروژه می تواند گام بزرگی در جهت پیشرفت اقتصادی استان بوده و اشتعالزایی ۸۰۰ نفر را به همراه باشد. شاهین مهر در پایان گفت: در این مجتمع ۱۲۷۷ نفر مشغول به کار هستند که ۴۷۰ نفر کارفرما بوده و ۷۶ نفر خانم هم مشغول هستند که در کشور یک رکورد محسوب می شود و مابقی از طریق پیمانکاری جذب شده اند و در کل ۹۵ درصد کارکنان بومی استان هستند.

فاز ۲ پتروشیمی کرمانشاه ۱۹.۸ درصد پیشرفت دارد آرش فزونی مدیر برنامه ریزی فاز ۲ مجتمع نیز در این بازدید گفت: هزینه ای که برای پروژه فاز ۲ مجتمع پتروشیمی برآورد شده ۳۵۰ میلیون یورو است. وی افزود: برای فاز ۲ فایننس پروژه تامین نشده و میزان هزینه ای که تا کنون برای آن در نظر گرفته شده از محل فروش محصولات فاز یک است. وی پیشرفت فیزیکی پروژه را ۱۹ و ۸ دهم درصد عنوان کرد و بیان داشت: برای افتتاح پروژه برنامه ریزی ۴ ساله بوده ولی از سال ۹۲ که این پروژه آغاز به کار کرد تا کنون با مشکل بودجه مواجه شده که اگر دولت برای اینکار بودجه در نظر بگیرد و فاینانس تخصیص یابد تا سه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید. فزونی در پایان کارایی فاز ۲ را همانند فاز یک دانست و گفت: در فاز دو این مجتمع روزانه ۲۰۰۰ تن اوره تولید و فرصت اشتغالزایی برای ۸۰۰ نفر فراهم خواهد شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن