تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796748936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متهم به قتل: شوهرم عاشق سريال جومونگ بود!


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
متهم به قتل: شوهرم عاشق سريال جومونگ بود!
متهم به قتل: شوهرم عاشق سريال جومونگ بود! زن جواني كه از نوروز سال قبل به اتهام قتل شوهرش با انگيزه اختلاف خانوادگي در بازداشت به سر مي‌برد، روز گذشته محاكمه شد و جرمش را انكار كرد.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ دوم فروردين سال گذشته بود كه مأموران پليس تهران از مرگ مشكوك مردي جوان در يكي از بيمارستان‌هاي شهر با خبر و در محل حاضر شدند. جسد متعلق به مرد 34 ساله‌اي به نام شايان بود كه به علت اصابت چاقو به سينه‌اش فوت شده بود.همچنين آثار جراحت روي نقاط مختلف بدن ديده مي‌شد. شهره، همسر اين مرد كه او را به بيمارستان منتقل كرده بود، وقتي مورد تحقيق قرار گرفت، گفت: لحظاتي قبل با شوهرم مشاجره كردم. او عصباني شد و با چاقو خودزني كرد. من هم او را با كمك همسايه‌ها به بيمارستان منتقل كردم، اما تلاش پزشكان براي نجات وي ثمري نداشت و او فوت شد.
 بعد از انتقال جسد به پزشكي قانوني مشخص شد كه ادعاي شهره درباره خودزني شوهرش درست نيست بلكه وي با ضربه چاقو به قتل رسيده است بنابراين زن 35 ساله به اتهام قتل بازداشت شد.شهره گفت روز حادثه من و شوهرم در خانه تنها بوديم و حادثه به علت درگيري‌اي كه بين ما ايجاد شد، رقم خورد. با كامل شدن بررسي‌ها و از آنجا كه شواهد كافي عليه شهره موجود بود، بازپرس وي را به اتهام قتل عمد مجرم شناخت و پرونده براي رسيدگي روي ميز هيئت قضايي شعبه چهارم دادگاه كيفري استان تهران قرار گرفت.
صبح ديروز بعد از رسميت يافتن جلسه از سوي قاضي عبداللهي، نماينده دادستان تهران در دفاع از كيفرخواست گفت: براساس تحقيقات قضايي شهره گناهكار است و برايش درخواست صدور مجازات قانوني دارم. پس از اينكه اولياي دم درخواست قصاص كردند، متهم به درخواست قاضي در جايگاه قرار گرفت.او اتهامش را انكار كرد و گفت: من و شايان دختر خاله و پسر خاله بوديم. هشت سال قبل او به خواستگاري‌ام آمد و با هم زندگي مشتركمان را شروع كرديم. شايان رنگ‌كار بود و درآمد زيادي نداشت به خاطر همين من براي كمك به مخارج خانه در يك خياطي كار مي‌كردم.
وي ادامه داد: مدتي قبل از حادثه بود كه در لباس‌هاي شوهرم مواد مخدر پيدا كردم و سر اين موضوع گاهي با او مشاجره مي‌كردم. شهره گفت: خانواده شوهرم هميشه در زندگي ما دخالت مي‌كردند؛ چراكه ما صاحب فرزند نمي‌شديم. وقتي در اين باره اقدام كرديم، متوجه شديم كه مشكل به شوهرم مربوط مي‌شود. البته خانواده‌اش اين موضوع را نمي‌دانستند و من را مقصر مي‌دانستند. آنها اصرار مي‌كردند شايان من را طلاق دهد تا بتواند دوباره ازدواج كند و صاحب فرزند شود.

شهره در شرح حادثه هم گفت: نوروز سال قبل بود كه تصميم گرفتيم به سفر عيد برويم. شوهرم مايل به سفر نبود، اما وقتي اصرارهاي من را ديد قبول كرد. او عاشق سريال جومونگ بود و سي‌دي‌هايش را گرفته بود و بيشتر وقت‌ها آن سريال را نگاه مي‌كرد. آن شب من مشغول بستن ساك‌ها شدم و از شوهرم خواستم استراحت كند، اما نشست و جومونگ تماشا كرد. ساعت 3 صبح بود كه من را از خواب بيدار كرد و گفت: از رفتن به سفر منصرف شده است. من به حرفش توجه نكردم و خوابيدم. صبح روز حادثه وقتي از خواب بيدار شدم، او را به رفتن به سفر راضي كردم. همان موقع خواهرش تماس گرفت و گفت قرار است برادرش همراه خانواده به خانه ما بيايد. من ماجرا را براي شايان توضيح دادم. او عصباني شد و خواست با برادرش تماس بگيرم و ماجراي سفرمان را مطرح كنم كه قبول كردم. وقتي به طرف تلفن رفتم با لگد ضربه‌اي به من زد. بعد چاقویي برداشت و نمي‌دانم چطور خودزني كرد. من پشت سر او بودم و لحظه زدن ضربه را نديدم. وقتي برگشت ديدم چاقو را در سينه‌اش فرو كرده است. بعد هم روي زمين افتاد.

قاضي گفت: گزارش كارشناسان پزشكي قانوني نشان مي‌دهد كه ضربه خودزني نبوده است، بلكه فرد ديگري آن را وارد كرده است. متهم گفت: من اين گزارش را قبول ندارم.قاضي عبداللهي بعد از شنيدن آخرين دفاع شهره و وكيل مدافع وي با اعضاي دادگاه وارد شور شد.

منبع: مشرق


95/6/4 - 06:13 - 2016-8-25 06:13:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن