تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796990598




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فلاحی: اطمینان داریم عبدالله پلنگ را کشته


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: به دنبال انتشار اظهارات عبدالله زارع، دامدار پلنگ بر دوش سوادکوهی، ابراهیم فلاحی، در گفت‌و‌گویی گفت: همه مجرمان، تخلف خود را انکار می‌کنند. عبدالله زارع بدون شک متخلف و عامل کشتار پلنگ سوادکوه است.

وی ادامه داد: لاشه خونین پلنگ هم حکایت از شکار شدن حیوان دارد و همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، دست جوانی که به گفته همیارهای محیط زیست، پسر متهم است هم خونین است اما از آنجا که اطمینان داشتیم شکارچی، خود عبدالله زارع بوده برای شناسایی صاحب عکس دوم اقدامی نکردیم.

فلاحی همچنین در تکذیب ادعای عبدالله زارع تاکید می‌کند: آقای زارع مدعی است در حال انتقال علوفه بوده در حالی که زمان انتقال علوفه پاییز است اما وضعیت درختان در تصاویر نشانگر آن است که کشتار پلنگ در اواخر بهار رخ داده است.

وی با انتقاد از اینکه زارع مدعی است، مسئولان محیط زیست، پلنگ را دو ساله تخمین زده‌اند، افزود: همه می‌دانیم که پلنگ دو ساله به همراه مادرش زندگی می‌کند و لاشه‌ای که در تصویر دیده می‌شود بدون شک متعلق به یک پلنگ پیر است.

فلاحی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه به جز خونریزی از بینی، آثار دیگری از خون در لاشه پلنگ مشاهده نمی‌شود، آیا امکان تصادف و ضربه مغزی شدن حیوان محتمل است یا خیر می‌گوید:خیر چون در این صورت، می‌بایست  به جز آقای زارع گزارشی از دیگر اهالی منطقه هم مبنی بر مشاهده این حیوان دریافت می‌شد، ضمناً همانگونه که در حکم دادگاه هم مشهود است اظهارات ضد و نقیض متهم از جمله اینکه در ابتدا عنوان کرده بود تصاویر فتوشاپ است بر متخلف بودن وی صحه می‌گذارد، تصاویری که متهم را در حال حمل لاشه نشان می‌دهد.


وی درباره چرایی اینکه علی‌رغم عدم سابقه کیفری عبدالله زارع، سازمان حفاظت محیط زیست مدعی است وی یک شکارچی سابقه‌دار است، گفت: گزارش‌های مختلفی از اهالی منطقه و همیاران مبنی بر شکار غیر‌مجاز توسط عبدالله زارع دریافت کرده‌ایم اما با توجه به اینکه دامداری وی در جنگل واقع بود نتوانستیم نسبت به اثبات تخلفات و دستگیری وی اقدام کنیم.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سواد کوه با بیان اینکه سازمان حفاظت محیط زیست توانسته با استعلام از اهالی منطقه در دادگاه تجدید نظر، تخلف زارع را اثبات کند، گفت: شهود به دلیل واهمه‌ای که از متهم داشتند در دادگاه حاضر نشدند و به طور مخفیانه با قاضی دادگاه تجدید نظر صحبت کردند.

فلاحی تصریح کرد: همیاران محیط زیست به ما اطلاع دادند که متهم در خانه‌اش از تاکسیدرمی پلنگ نگهداری می‌کند که همین گواه تخلف اوست. هر چند تا زمانی که نیروهای ما در محل حاضر شدند، تاکسیدرمی را به محل دیگری منتقل کرده بود.

وی در پایان با تأکید بر لزوم حفاظت از حیات وحش کشور خصوصاً گونه‌هایی ارزشمند چون پلنگ اظهار داشت: برخورد قاطع با متخلفان شکار صید بی‌شک عاملی است بازدارنده و موثر در پیشگیری از نابودی این سرمایه‌های ملی توسط شکارچیان غیرمجاز.

این در حالی است که عبدالله زارع درباره شخصی که همیاران محیط زیست مدعی شدند پسر وی است، گفت: متولد سال 1359 هستم و تنها یک دختر 7 ساله دارم، صاحب عکس، راننده نیسانی است که در پاییز 85 برای انتقال علوفه به دامداری با من همراه بود.




۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن