تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797065720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه‌چیز در مورد خرید لوازم مدرسه


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: هرچه به اول مهر نزدیک می‌شویم، ماجرای خرید لوازم مدرسه بیشتر و بیشتر به چشم می‌آید. ماجرایی که اگرچه برای بچه‌ها جذاب و هیجان‌انگیز است، ولی گاهی برای والدین به یک کابوس تبدیل می‌شود؛ کابوسی که تصویری شلوغ و پرترافیک و پرخرج دارد. از این خیابان به آن خیابان و از این مرکز خرید به آن‌یکی، به همراه کودکی که این چیزها سرش نمی‌شود، همه‌چیز را می‌خواهد و در سرش لیستی تمام‌نشدنی از لوازم‌تحریر و کیف و لباس دارد.


به گزارش فرارو، برای اینکه شروع مدرسه به همراه خریدهای ناگزیرش، برای شما هم اتفاقی خوشایند باشد، چند پیشنهاد دیجی‌کالایی برای شما داریم.




لیست بنویسید


قبل از شروع پروژه‌ی خرید، کاغذی بردارید و لیست خریدهای موردنیاز خود را با جزئیات بنویسید. جزئیات که می‌گوییم یعنی همه‌چیز؛ از دفتر و مداد و خط‌کش گرفته تا لباس‌ها و کیف و حتی قمقمه‌ی آب و ظرف غذا. به‌این‌ترتیبدر شروع سال تحصیلی نه‌تنهاجای چیزی در کیف کودکتان خالی نخواهد ماند، بلکه ذهنتان کاملاً مرتب و برنامه‌ریزی می‌شود.



همه‌چیز در مورد خرید لوازم مدرسه



زود شروع کنید.


هرچه به مهرماه نزدیک‌تر می‌شویم، حجم شلوغی‌ها و ترافیک برای خرید لوازم مربوط به آغاز سال تحصیلی بیشتر و بیشتر می‌شود. برای همین خیلی خوب است خرید خود را زودتر شروع کنیم و بگذاریم کودکمان با لوازم زیبا و رنگارنگش، روزهای باقی‌مانده‌ی تابستان را رویاپردازی کند.




لوازم قدیمی را دسته‌بندی کنید


اگر قبل از شروع خریدتان خانه را خوب بگردید، حتماً چیزهایی از سال گذشته پیدا خواهید کرد که امسال هم کاملاًقابل‌استفادههستند؛ مدادهایی که هنوز تراشیده نشده و تراش‌هایی که هنوز نو مانده‌اند. به‌این‌ترتیب از همین حالا آداب استفاده‌ی صحیح از لوازم را به کودکمان آموزش خواهیم داد.




برندهای خوببرای بعضی چیزها


وفاداری به یک برند خوب و گارانتی معتبر لااقل برای برخی اقلام مدرسه بسیار مهم است؛مثلاً اینکه کیف مدرسه کودکتان را از چه برندی بخرید تا هر ماه با مشکل پاره شدن زیپ و کنده شدن دسته‌ی آن مواجه نشده و مجبور نشوید چند بار دیگر هم پول کیف بدهید. این موضوع در مورد کالاهایی مثل مدادرنگی و ماشین‌حساب هم صدق می‌کند. اما چیزهایی مثل خودکار و دفتر در عین حال که قیمت بالایی ندارند به‌آسانی قابل تعویض هستند و به همین دلیل وسواس کمتری در هنگام انتخاب می‌طلبند.




به دنبال پروموشن‌ها باشید


پروموشن‌ها یکی از اتفاقات عمده‌ی روزهای نزدیک به شروع سال تحصیلی است که معمولاً اغلب فروشگاه‌ها از اینترنتی تا سنتی برگزار می‌کنند. پروموشن‌ها انواع مختلفی دارند که از میان آن‌ها می‌توان به ارائه‌ی یک پکیج با قیمتی پایین‌تر از قیمت واقعی، تخفیف بر روی کالاهای مشخص، وجود کالای رایگان در ازای خرید یک کالای دیگر و چیزهایی از این قبیل اشاره کرد.






آنلاین خرید کنید


گفتن ندارد که خرید آنلاین بخصوص برای اقلام مربوط به مدرسه چقدر راحت‌تر و دست‌به‌نقدتر است. شما به‌راحتی کالای مورد نظرتان را به‌صورت آنلاین از میان کالاهای دیگر انتخاب کرده و سفارش می‌دهید. بدون اینکه در ترافیک بمانید، شلوغی بازار را تحمل کنید، با فروشنده‌ها سروکله بزنید یا کالایی را گران‌تر بخرید. ضمن آنکه بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی سیستم تعویض و عودت کالا دارند و همین دست شما را در انتخاب بازتر خواهد گذاشت.


دیجی‌کالا، بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه، جشنواره‌ی بازگشت به مدرسه را از اول شهریور تا شانزده مهر برگزار می‌کند. در این جشنواره تمامی کالاهای مرتبط با سال تحصیلی، تا ۵۰ درصد تخفیف دارد و کاربرانمی‌توانند علاوه بر دسترسی به صدها برند مختلف، از سیستم عودت کالا تا هفت روز برخوردار شوند.



۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 216]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن