تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796879818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بروز رسانی مرکز 121 و خدمات غیر حضوری شرکت توزیع نیروی برق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استان چهارمحال وبختیاری: بروز رسانی مرکز 121 و خدمات غیر حضوری شرکت توزیع نیروی برق مدیرعامل این شرکت گفت: ظرافت کار سامانه 121 در بالا بردن رضایتمندی مردم و کاهش مراجعات بینهایت موثر است لذا این نوع مراکز را باید وکیل مدافع مشترکین تلقی کنیم.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۷ مرداد ساعت 11:10

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری ، سید روزبه هاشمی بهینه سازی و بازسازی محل استقرار اپراتورهای 121،تغییر نرم افزار ثبت خاموشی و تسری آن به کل استان ، تهیه و راه اندازی سیستم Contact Center  و بکارگیری سیستم  تجزیه و تحلیل و اطلاعات مرکز تماس را از دیگر اقدامات انجام شده در بخش مرکز فوریت های برق 121 عنوان کرد.
وی افزود:بدنبال آن هستیم که سامانه 121 به عنوان پنجره واحد ارتباط مشترکین با شرکت برق شود و کلیه امورات از جمله فوریت های برق و خدمات غیر حضوری صرفاً از این طریق پیگیری گرددو در این راستا برخی از خدمات غیر حضوری از طریق این سامانه در حال ارائه هست و بزودی با عنایت به نصب" سیستم کنتاکت سنتر" بسیاری خدمات دیگر هم از این سامانه به مشترکین برق ارائه خواهد شدو انتظار می رود با این ترتیب ضمن  بالا بردن کیفیت ارائه خدمات به مردم ، شاهد کاهش زمان ارائه خدمات ،کاهش حداکثری مراجعات مشترکین و خلوت نمودن ادارات برق  افزایش كارآیی و تسریع در امر خاموشی ها و در راستای تحقق آرمان صنعت برق كه همانا ارتقای رضایت همگان، توسعه مشاركت عمومی و تأمین برق مطمئن و اقتصادی می باشد را از جمله اهداف راه اندازی سامانه فوریتهای برق عنوان کرد.
وی همچنین ایجاد بستر پاسخگویی در تمامی زمینه های فعالیت شركت توزیع به تماس گیرندگان ، رسیدگی موثر به در خواستها و شكایات ذینفعان و امكان پیگیری دقیق آنها، ایجاد امكان اطلاع رسانی موثر در تعامل با ذینفعان به جهت آمادگی های لازم و مدیریت شبكه در پیگیری رفع اشكالات، ارتباط و تبادل اطلاعات به هنگام و بی وقفه با مشترکین برق، ایجاد بستر مناسب به منظور آمادگی شركت در مواجهه با بحران ،ایجاد امكان اطمینان از اثر بخشی فعالیت ها از طریق رصد كردن نتایج و مقایسه آمار ها را از دیگر اهداف بروز رسانی مرکز فوریت های برق 121 دانست.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت:در شبكه های انتقال و فوق توزیع استفاده از تجهیزات حفاظتی مناسب و مانیتورینگ این تجهیزات از قبل مرسوم بوده است اما در شبكه های فشار متوسط و مخصوصأ فشار ضعیف این امكانات نبوده است. از اینرو عمده اطلاعات مراكز حوادث و اتفاقات برای آگاهی از حوادث و خاموشی های شبكه فشار ضعیف بر اساس تماس های مشتركین می باشد.
مهندس هاشمی اضافه کرد: سامانه 121 بعنوان وكیل مدافع مردم در خصوص خاموشی ها و موارد درخواستی از زمان اطلاع و ثبت تا زمان رفع خاموشی و یا اجابت درخواست انجام وظیفه می نماید.
هاشمی راه اندازی خطوط مخابراتی مناسب ، تهیه و راه اندازی نرم افزار ثبت خاموشی ، ، تهیه و راه اندازی سیستم Contact Center  و تجزیه و تحلیل و اطلاعات مرکز تماس را از بخش های اساسی در راه اندازی مرکز فوریت های برق 121 عنوان کرد.
وی با بیان اینکه  تعداد درخواستهای سامانه در تابستان بطور متوسط  180 تماس در روز بوده که حدود95 درصد آن توسط سامانه پاسخ داده می شود گفت:  بهبود ارتباط و پاسخگویی به مشترکین، بهبود شاخص های قابلیت اطمینان و مدیریت بر شبکه و پیگیری درخواستهای متنوع و ارجاعات سامانه ١٢١ از جمله نتایج و دستاوردهای بروز رسانی این سامانه است.
هاشمی با اشاره به فعال بودن سامانه 121 در شهرستان های بروجن ، لردگان و فارسان ابراز امیدواری کرد در سال جاری  در شهرستان اردل نیز مرکز فوریت های برق 121 به طور کامل راه اندازی خواهد شد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن