تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796712233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چراغ سبز زیدان به خامس رودریگز


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: زین‌الدین زیدان اعتراف کرد که در تیمش بازیکنان مازادی دارد که شاید در فصل جدید فرصت بازی به همه آنها نرسد، اما او اعتراف کرد که خامس جزو آن دسته از بازیکنانی که باید سانتیاگوبرنابئو را ترک کنند، نیست.

زیدان حتی آینده ایسکو را در هاله‌ای از ابهام قرار داد، اما تأکید کرد که می‌خواهد خامس را در تیمش نگه دارد. این در حالی است که تا پیش از این شایعات فراوانی در خصوص احتمال جدا شدن هافبک هجومی پیشین موناکو از کهکشانی‌ها شنیده می‌شد به‌خصوص که او فصل گذشته پس از روی کار آمدن زیزو نسبت به زمان بنیتس و آنچلوتی فرصت کمتری برای بازی در ترکیب اصلی رئال داشت.

سرمربی رئالی‌ها به خبرنگاران گفت: ما در خط میانی‌مان بیش از حد نیاز بازیکن داریم پس هنوز چیزی (بازار نقل‌و‌انتقالات) برای ما بسته نشده است. وقتی به مادرید برگردیم در خصوص این موضوع با مسئولان باشگاه صحبت خواهیم کرد. در این منطقه تعداد بازیکنانی که داریم بسیار زیاد است و سخت می‌شود که همه آنها را در این پست قرار داد. ضمن اینکه همه آنها بازیکنان بسیار خوبی هستند. ما باید در نهایت بهترین تصمیم را بگیریم.

زیدان افزود: من نمی‌خواهم خامس از میان ما برود. او بازیکن رئال است و تنها خواسته‌اش بیشتر بازی کردن است، اما شما باید سخت تلاش کنید تا به چنین هدفی برسید. امیدوارم که خامس در این فصل بیشتر بازی کند، اما نه فقط از او بلکه از همه بازیکنانم می‌خواهم که با تمام توان‌شان تلاش کنند و پس از آن من پیش از هر بازی تیمم تصمیم خواهم گرفت که چه کسی به میدان برود. من 25 بازیکن دارم و باید شرایط همه آنها را بررسی کنم، اما این به معنای داشتن مشکل با خامس نیست، اما مردم همیشه از من سؤالات تکراری می‌پرسند. وضعیت خامس در مادرید خوب است.

زیزو درباره خسه که در آستانه پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد نیز عنوان کرد: انتقال خسه به پاری‌سن‌ژرمن هنوز تمام نشده است، اما در حال انجام است. به‌نظر من آنجا برای خسه مقصد ایده‌‌آلی است. او در آن تیم گل‌های فراوانی خواهد زد. من امیدوارم که در پاری‌سن‌ژرمن همه چیز بر وفق مراد خسه پیش برود، اما او باید بداند که مادرید همیشه خانه او خواهد بود.

تیم‌‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ فردا (پنجشنبه) در دیداری دوستانه در آمریکا به مصاف هم می‌روند. زیدان در آستانه این بازی اعتراف کرد که در دوران فعالیتش به‌عنوان دستیار کارلو آنچلوتی، سرمربی پیشین رئال مادرید از او چیزهای مهمی آموخته است.

زیدان تأکید کرد: من آنچلوتی را واقعاً تحسین می‌کنم و از او چیزهای فراوانی آموخته‌ام. اینکه الان اینجا هستم به لطف اوست، چون بعد از آمدنش به رئال مادرید خیلی چیزها در این تیم تغییر کرد. من بی‌صبرانه منتظر دیدار دوباره او هستم.

تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ ساعت 4 بامداد فردا در جام قهرمانان بین‌المللی به مصاف هم می‌روند.




۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن