تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797166319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیماری هایی که توسط دست ها فاش می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: امروز می خواهیم در خصوص دست ها و اسراری از برخی بیماری ها که فاش می کنند صحبت کنیم. باید بدانید که از طول انگشت ها تا قدرت مشت کردن دست ها می تواند نشان دهنده مشکلاتی در درون ما باشد.

بیماری هایی که توسط دست ها فاش می شوند
کشف بیماری از روی دست ها در این جهان همه چیز به هم مرتبط است، مانند حلقه های زنجیر. هر پدیده ای روی دیگری تاثیر می گذارد و از آن تاثیر می بیند. همان که گفته می شود جهان گرد است. همه چیز در یک نقطه تلاقی به هم می رسند.بدن ما هم جزو کوچکی از این جهان هستی است. در داخل بدن ما نیز همین واقعیت در جریان است، یعنی رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون. حتما شنیده اید که رنگ پریده ها احتمالا کم خونی دارند. یا اینکه رنگ زبان، خشکی پوست و دیگر علائم بدن هر یک خبر از وجود اشکالی در درون بدن می دهند.درست است. ظاهر و باطن ما به هم مرتبط است. هر مسئله ای در ظاهر اندام ها می تواند نشانگر مسئله ای در درون باشد. امروز می خواهیم در خصوص دست ها و اسراری از برخی بیماری ها که فاش می کنند صحبت کنیم. باید بدانید که از طول انگشت ها تا قدرت مشت کردن دست می تواند نشان دهنده مسائلی در درون مان باشد.
طول انگشت ها می تواند علامتی برای بر ملا کردن احتمال ابتلا به آرتریت باشدخانم هایی که طول انگشت انگشتری حلقه شان بلندتر از طول انگشت اشاره شان هست (این مسئله معمولا در مردها دیده می شود)، دو برابر بیشتر در معرض ابتلا به آرتریت یا همان آرتروز زانو قرار می گیرند. این گفته نتیجه پژوهشی است که در مجله علمی Arthritis & Rheumatology به چاپ رسیده است. دلیل این تفاوت ناشی از میزان بیشتر استروژن در بدن است. این ویژگی جسمی با علاقه و تمایل هر دو جنس به ورزش نیز ارتباط دارد.باید بدانید آقایانی که طول انگشت انگشتری شان بلندتر از حد طبیعی است، قدرت باروری بالایی دارند. از سوی دیگر در معرض خطر ابتلا به سرطان پروستات قرار دارند. البته یادتان باشد که ابتلا به هر نوع بیماری به عوامل متعدد دیگری نیز بستگی دارد.
دست های لرزان علامت خطر ابتلا به پارکینسونوقتی دست ها بی اختیار شروع به لرزیدن می کنند ممکن است نشان دهنده برخی اشکالات پیش پا افتاده مانند مصرف بیش از اندازه کافئین یا عوارض جانبی برخی داروهای ضد آسم یا ضدافسردگی باشد.با این حال اگر متوجه شده اید دست هایتان می لرزند، بهتر است به پزشک مراجعه کنید. لرزش یک دست می تواند جز علائم اولیه ابتلا به پارکینسون باشد. در این صورت بیماری باعث می شود که بدن دچار لرزش غیرقابل کنترل شود.
رنگ ناخن ها می تواند خبر از ابتلا به بیماری کبدی دهدزمانی که محققان هندی 100 بیمار مبتلا به بیماری های مزمن کبدی را مورد بررسی قرار دادند، متوجه شدند رنگ ناخن های 36 درصد آنها از نیمه سفید است. در واقع پایه ناخن های این افراد رنگ سفید و سر ناخن ها به رنگ قهوه ای بود. این وضعیت ناخن ها می تواند به دلیل افزایش تجمع برخی هورمون ها و همچنین به دلیل کم خونی مزمن باشد که دو ویژگی خاص بیماری های کبدی هستند.اگر شما هم با چنین وضعیتی مواجه هستید یا اینکه ترک ها و شیارهای عمودی و تیره در قاعده ناخن هایتان شکل گرفته است، حتما به پزشک مراجعه کنید. این مسئله نیز می تواند نشان دهنده ملانوم (نوعی سرطان پوست) باشد.
قدرت گیرایی دست، نشان دهنده سلامت قلبدستی که قدرت گیرایی کمی دارد، می تواند خبر از بروز سکته مغزی بدهد. نتایج پژوهشی که روی نزدیک به 140 هزار فرد بزرگسال در 17 کشور جهان انجام شده و در مجله علمی انگلیسی زبان The Lancet  به چاپ رسیده نشان می دهد که فقدان قدرت گیرایی در دست ها می تواند نشانگر خطر بالای سکته مغزی باشد. گیرایی دست ها حتی می تواند علامت بهتری از فشار خون بالا برای تشخیص خطر بروز سکته مغزی باشد.محققان عقیده دارند که قدرت گیرایی دست نشان دهنده قدرت عضلات تمام بدن و وضعیت سلامتی آن است. آنها توصیه می کنند که همه مردم ورزش را در برنامه زندگی شان بگنجانند تا قدرت جسمی کل بدنشان بالا برود. یادتان باشد که ورزش های هوازی باعث کاهش خطر بیماری های قلبی می شوند.
دست های مرطوب نشان دهنده هایپرهیدروزممکن است تعریق و مرطوب بودن کف دست ها با یائسگی و مشکلات غده تیروئید در ارتباط باشد. اما این مسئله می تواند از هایپرهیدروز یا تعریق غیرطبیعی ناشی شود. در این صورت غدد مولد عرق بیش از اندازه فعال می شوند و در نتیجه عرق بدن بیش از نیاز آن تولید می شود.اکثر افرادی که در چنین شرایطی هستند، صرفا یک یا دو قسمت از بدن شان دچار تعریق می شود. در واقع این مشکل بیشتر زیر بغل ها، کف دست ها و پاها را درگیر می کند. به پزشک مراجعه کنید. مصرف داروهای ضدتعریق باعث کاهش ترشح عرق می شود.
اثر انگشت فاش کننده فشار خون بالامحققان انگلیسی روی 139 اثر انگشت بررسی هایی انجام دادند. آنها مشاهده کردند افرادی که اثر انگشت یک تا چند انگشت شان حلقوی است یک نقطه مشترک دارند. این افراد بیشتر در معرض پرفشاری خون قرار می گیرند.مارپیچ های زیاد روی نوک انگشت می تواند علامت مشکلی در رشد جنین در برخی از مراحل بارداری باشد. مسئله ای که در آینده روی فشار خون تاثیر می گذارد.تبیاناخبار مرتبط:خلق‌و‌خوی شما بسته به بلند و کوتاه بودن این دو انگشت دارد!چگونه از روی رنگ ناخن سلامتی یا بیماری را تشخیص دهیم!!داروی دیابت خطر ابتلا به بیماری پارکینسون را کاهش میدهدطول انگشتان دست چه چیزی درباره شما می‌گویند؟اندازه انگشت دست مردان و قدرت باروری!!
مطالب پیشنهادی

جوانسازی و زیبایی صورت
گزارش تصویری اعمال زیبایی برای جوانسازی و زیبایی صورت

لباس شب
ست های زیبای لباس زیر و لباس شب زنانه !! + تصاویر

ابروهای زیبا
راز داشتن ابروهای زیبا + تصاویر

ماه عسل های رویایی
برای ماه عسل های رویایی به کجا سفر کنید ؟ !





یکشنبه 10 مرداد 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن