تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797632323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلیل انحلال تیم زنان ملوان در جامعه اسلامی گفتنی نیست!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اطلاعیه باشگاه ملوان درباره عدم تمایل به تیمداری در سطح فوتبال بانوان، سوژه تازه ای شد تا در شبکه هی اجتماعی باردیگر این موضوع به سوژه داغ تبدیل شود.


به گزارش تابنام ورزشی، این باشگاه گیلانی اعلام کرده که تیم فوتبال بانوان منحل نشده بلکه قصد واگذاری آنرا داشتیم که حتی یک متقاضی هم پیدا نشد.


«باشگاه ملوان هیچ وقت تیم بانوان خود را منحل نکرده بلکه از ماه‌ها قبل تصمیم به واگذاری این تیم گرفته بود که البته این تصمیم دلایل خاص خود را داشت؛ دلایلی که بسیاری از آنها را نمی‌توان در رسانه‌ها و برای افکار عمومی در جامعه مطرح کرد.»


به گزارش سایت باشگاه ملوان؛ حجمه‌های رسانه‌ای، مصاحبه‌های غیرواقعی و عدم صداقت در مورد دلایل عدم تیمداری در سطح بانوان، باشگاه ملوان را وادار کرد طی اطلاعیه ای رسمی در مورد تیم بانوان شفاف سازی لازم را برای هواداران، افکار عمومی و رسانه‌ها داشته باشد. برای اینکه درباره تیم بانوان صحبت کنیم باید به چندین ماه قبل برگردیم (اواخر پاییز سال 94) که باشگاه ملوان بعد از جلسات متمادی و انجام کارهای کارشناسی تصمیم به «واگذاری یا همان فروش امتیاز» تیم بانوان گرفت.


باشگاه ملوان از اواسط فصل گذشته تصمیم به عدم تیمداری در حوزه بانوان گرفت، این تصمیم دلایل خاص خود را داشت و نمی‌توان آن طور که در برخی رسانه‌ها و مصاحبه برخی‌ها مطرح شده است تنها دلیل این تصمیم را به موضوعات مالی ربط داد چرا که شاید دلایل مالی کوچکترین بخش از دلایل این تصمیم بود و بزرگ‌ترین دلیل آن را باید در مواردی جست و جو کرد که نمی‌توان در یک جامعه اسلامی آنها را مطرح کرد. شاید همان دلایلی که تمام تیم‌های لیگ برتری را بر آن داشت که یا تیم فوتبال بانوان خود را منحل کنند و یا تصمیم به واگذاری آن بگیرند.



دلیل انحلال تیم زنان ملوان در جامعه اسلامی گفتنی نیست!



باشگاه ملوان اما راه دیگری را در پیش گرفت که نه به فروش امتیاز ختم می شد و نه انحلال تیم. از ماه‌ها قبل به مدیران فوتبال استان و فدراسیون فوتبال اعلام شد که ملوان به دلایل متعددی که البته موضوع مالی کوچک‌ترین و غیرقابل توجه ترین آن بود تصمیم دارد در حوزه بانوان فعالیتی نداشته باشد. باشگاه حتی به تمام مسئولان فوتبال استان اعلام کرد که حاضر است بدون دریافت هیچ گونه وجه نقد امتیاز تیم بانوان را به اسپانسر یا خریدار جدید واگذار کند که البته این به معنی کنار کشیدن از تمامی مسئولیت‌هایش نیست و باشگاه همچنان به حمایت‌های معنوی یا بعضا مادی خود ادامه خواهد داد اما متاسفانه تا امروز حتی یک نفر از دوستان و عزیزانی که در این چند روز دست به انتقادهای آنچنانی زده اند و به عنوان دلسوز وارد عمل شده اند، یک سرمایه گذار یا اسپانسر پیدا نشد تا این تیم بتواند همچنان به حیات خود ادامه دهد.


باشگاه ملوان تاکید می‌کند اعلام عدم تیمداری در حوزه بانوان تصمیمی یک شبه و شتابزده نبوده و از نیم فصل سال گذشته تقریبا تمامی مسئولان ورزش استان در جریان چنین موضوعی بودند و در جلسه مجمع عمومی باشگاه نیز مطرح شد. باشگاه ملوان به طور کاملا خصوصی و از طریق اسپانسرهایی اداره می‌شوند که تماما خارج از استان حضور دارند و در این شرایط نیز باشگاه حق دارد که هزینه‌های خود را مدیریت کند اما باشگاه تاکید می‌کند که مهم‌ترین دلیل عدم تیمداری در حوزه بانوان به همان مسایلی برمی گردد که نمی‌توان از آنها صحبت کرد، همان موضوعاتی که باشگاه های متمولی همچون سپاهان، ذوب آهن، سایپا، فولاد و پیکان یا تیم هایی پرهواداری مانند استقلال و پرسپولیس را هوشمندانه ترغیب به عدم تیمداری یا انحلال تیم‌های بانوانشان کرد.



دلیل انحلال تیم زنان ملوان در جامعه اسلامی گفتنی نیست!



ملوان به عنوان یک باشگاه فرهنگی ورزشی برای ورزش بانوان به خصوص فوتبال احترام و ارزش قایل است اما به دلایلی کاملا غیرمادی که تاکید می کنیم از بیان آنها به طور واضح در رسانه ها باید خودداری کرد، تصمیم ندارد در فوتبال بانوان به صورت حرفه‌ای تیمداری کند و تمام تیمداری خود را به فوتبال آماتور، آکادمیک و پایه ای بانوان البته در سطح شهرستان و استان معطوف خواهد کرد ضمن اینکه برای چندین و چندمین بار به صورت رسمی اعلام می کند حاضر است تیم فوتبال بانوان خود را بدون دریافت هیچ وجهی از سوی باشگاه به آنهایی که علاقه مند هستند در حوزه بانوان فعالیت داشته باشند واگذار کند اما همچنان حتی یک علاقه مند هم پیدا نشده است که در این حوزه ورود کند چرا که ورود به این حوزه نیاز به زیرساختهایی دارد که این زیرساخت‌ها قطعا در ورزش کشور وجود ندارد و باید به صورت ریشه ای به آن ورود کرد.
باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندرانزلی


۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن