تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796999102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش به اظهارات نسنجیده یک سخنران اصولگرا علیه ارتش/ماجرا چه‌بود؟+فیلم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: واکنش به اظهارات نسنجیده یک سخنران اصولگرا علیه ارتش/ماجرا چه‌بود؟+فیلم
فرمانده نیروی زمینی ارتش در پی اظهارات حسن عباسی، از شکایت این نیرو علیه عباسی خبر داد.حسن عباسی در سخنانی گفته است که اگر کشور را آب ببرد، ارتش در پادگان‌هاست و کار خودش را می‌کند و کاری ندارد.
آفتاب‌‌نیوز : در روزهای گذشته حسن عباسی با اشاره به قدرت سپاه و بسیج، اظهاراتی را در جهت تضعیف ارتش بیان کرده بود که گفته‌های این سخنران جنجالی باعث واکنش صریح امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش شد.


به گزارش آفتاب‌نیوز، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نزاجا گفته است در صورتی که حسن عباسی معذرت‌خواهی نکند، باید در دادگاه پاسخگو باشد.



واکنش به اظهارات نسنجیده یک سخنران اصولگرا علیه ارتش/ماجرا چه‌بود؟+فیلم








اگر حسن عباسی عذرخواهی نکند، به دادگاه احضار می‌شود


به گزارش آفتاب‌نیوز، فرمانده نیروی زمینی ارتش در واکنش به این اظهارات حسن عباسی اظهار کرد: او باید هر چه سریع‌تر از ارتش جمهوری اسلامی و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی عذرخواهی کند و در غیر این صورت باید در مراجع قضایی پاسخگو باشد.


امیر احمدرضا پوردستان در جریان دیدار با جانبازان قطع‌نخاعی دفاع مقدس در مشهد به اظهارات حسین عباسی واکنش نشان داد و گفت: مدیریت حقوقی نیروی زمینی دادخواستی علیه حسین عباسی تهیه کرده و به زودی وی توسط دادگاه احضار خواهد شد تا پاسخگوی اظهارات خود باشد. گفته‌های ایشان سخنان نسنجیده‌ای است که بدون شناخت و آگاهی از شرح وظایف سازمان‌ها و نیروها بیان شده است. 


بزرگ‌ترین خطای استراتژیک



به گزارش آفتاب‌نیوز، سایت عصرایران هم با اشاره به سخنان نسنجیده حسن عباسی که خود را یک استراتژیست می‌خواند، از او و اظهارات حاشیه‌سازش انتقاد کرده و آورده است: اظهارات آقای حسن عباسی درباره ارتش موجی از انتقادات علیه این نظریه‌پرداز جناح راست را باعث شده است.


درباره سخنان واقعاً نسنجیده عباسی، نکات زیر قابل تأمل است: وی این سخنان را در مقام مقایسه بین سپاه و ارتش به زبان آورده است و این، بزرگ‌ترین خطای استراتژیک است، چراکه ارتش و سپاه، دو بال دفاعی کشور هستند و مقایسه و ترجیح یکی بر دیگری، قطعاً منطبق با خردمندی نیست.


 جفای بزرگ به ارتش و ارتشیان است که یک صاحب تریبون، با کمال صراحت بگوید که اگر کشور را آب ببرد، صدای ارتش درنمی‌آید.دادن چنین نسبت بی‌شرمانه‌ای به ارتش در حالی است که هنوز ارتشیانی که در ۸ سال دفاع مقدس رشادت‌ها کردند، در قید حیات هستند و هنوز پنجشنبه‌های هر هفته، خانواده‌های ۴۸ هزار شهید ارتشی، سر مزار عزیزانشان می‌روند و با آب دیده و گلاب، آرامگاه آنان را شست‌وشو می‌دهند.


واقعاً آقای عباسی اگر عذرخواهی نکند، چگونه می‌تواند در چشمان خانواده‌های شهدای ارتش نگاه کند و بگوید که اگر کشور را آب ببرد صدای ارتش درنمی‌آید؟!


ارتش جمهوری اسلامی ایران، همان ارتشی است که در کمتر از نصف روز بعد از حمله عراق به کشورمان، با ۱۴۰ فروند هواپیمای جنگی به دشمن حمله کرد و پایگاه‌های هوایی الرشید بغداد، کوت در استان العماره، موصل در استان نینوا، ناصریه در استان ذیقار، شعیبه در استان بصره، پایگاه هوایی کرکوک در استان کرکوک، پایگاه‌های هوایی حبانیه شامل دو پایگاه تموز و هضبه در غرب بغداد، پایگاه هوایی ام‌القصر، فرودگاه بین‌المللی بغداد و فرودگاه المثنی را در هم کوبید.


هر دو باند پروازی پایگاه کرکوک، پالایشگاه‌های نفت کرکوک و بصره، فرودگاه حبانیه شمالی، فرودگاه المثنی، پل‌های ارتباطی تنومه و بصره و چاه‌های نفت باباگرگر و مخازن نفت موصل و تأسیسات گازی کرکوک، تنها قسمتی از خسارت‌های وارد به عراق بود.


با انجام این عملیات، نیروی هوایی عراق بیش از ۵۵ درصد از توان خود را از دست داد و تا مدت‌ها پایگاه‌های هوایی آنان قادر به استفاده از تمام یا بخشی از توان خود نبودند. پایگاه هوایی الرشید به عنوان یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های هوایی عراق، تا ۶۹ روز نتوانست عملیاتی شود.


این ارتش ایران بود که عملیات بی‌نظیر "H۳" را انجام داد و ده‌ها هواپیمای عراقی را در مرز اردن در هم کوبید و تمام تحلیلگران نظامی وقت را از این عملیات پیچیده و تاریخی انگشت به دهان کرد.این نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در همان ابتدای جنگ، نیروی دریایی عراق را در هم کوبید و عراق را در تمام ۸ سال جنگ، از این نیروی راهبردی محروم کرد.انجام ده‌ها عملیات گسترده در جنگ تحمیلی به تنهایی با به همراهی سپاه، آیا می‌تواند از یاد ملتی برود که امنیت امروز خود را مرهون رزمندگان آن دوران هستند؟


آیا می‌توان از نقش ارتش به‌ویژه هوانیروز و شهید صیادشیرازی در عملیات مرصاد که بعد از جنگ صورت گرفت، غافل ماند؟آیا همین الان، ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، از مرزهای کشور پاسداری نمی‌کند؟انصاف نیست ارتشی که همه ما مدیونش هستیم و قرار است در روز مبادا مدافع امنیت مردم باشد، چنین با بی‌انصافی مورد حمله قرار گیرد.


تضعیف نیروهای مسلح کشور، فارغ از این که نامشان ارتشی باشد یا سپاهی، قطعاً به نفع کشور نیست و امیدواریم آقای حسن عباسی نیز به‌موقع عذرخواهی کند.


واکنش خبرنگار صداوسیما و فرزند افسر بازنشسته ارتش


یک خبرنگار صداوسیما نیز که فرزند یک افسر بازنشسته ارتش است، با انتشار متنی در فیسبوک و اینستاگرام، به سخنان نشنجیده اخیر حسن عباسی درباره ارتش واکنش نشان داد و نوشت: با افتخار و سربلندی معرفی می‌کنم؛ ایشون پدرم هستند، شخصیتی که سهمی هرچند کوچک در تاریخ پر افتخار کشور دارد، افسر بازنشسته ارتش، ارتشی پر از افتخارات معلوم و مغفول، برای من که زیر سایه یک ارتشی شرافتمند قد کشیده‌ام یکی از مقدس‌ترین واژه‌ها و معنای تمامی ارزش‌ها و صلابت کشورم همین ارتش است؛ ارتشی که این روزها تیغ نامهربانی‌ها چهره‌اش را خراشیده، آن هم از طرف کسی که با یدک کشیدن عنوان دکتر و استراتژیست اعتبار و آبرو می‌خرد، یعنی جناب آقای عباسی.


مجید اخوان در ادامه نوشته است: آقای عباسی! تو تعبیری از ارتش کردی که تاکنون از دشمن قسم‌خورده این کشور سراغ نداشتم، پس روی صحبتم تنها با توست؛ تویی که معتقدم معنای ارتش را نفهمیدی و چنین جسارتی به بخشی از بدنه کشور می‌کنی، که پدر من را هم در بر می‌گیرد، یک ارتشی، مدافع کشور، زخم‌خورده هشت سال جنگ، افسری شرافتمند، کسی که بیش از ۲۵۱ ماه از عمر و جوانیش را در گرمای ۶۱ درجه اهواز و اندیشمک و دزفول و شلمچه و در سرمای سوزان سنندج و سقز و بانه و قصر شیرین گذراند تا امثال تو امروز برایش رجز نخوانند.امثال پدر من بسیارند، یا در گوشه‌ای از این کشور یا در زیر خروارها خاک، کافیست چشمانت را باز کنی و کمی دورتر از میزی که روشن نیست به چه قیمتی بدست آورده‌ای را ببینی که اگر وجدان بیداری در پس آن نگاه باشد خواهد دید....جناب دکتر از ترکیه با تو سخن می‌گویم، ترکیه‌ای که حالا نه اعتباری برای سیاستمدارانش مانده نه آبرویی برای ارتشش؛ همان ارتشی که عنوان دومین ارتش قدرتمند ناتو را تا همین ۱۰ روز پیش یدک می‌کشید، می‌دانی از آن ارتش چه مانده؟ هیچ.از تو می‌پرسم میدانی تف انداختن جوان ۳۱ ساله بر صورت یک فرمانده ارتش یعنی چه؟ می‌دانی خواباندن یک نظامی با دستان بسته بر روی سینه و کف آسفالت یعنی چه؟ می‌دانی پخش تصاویر اسارت نظامی از تلویزیون کشورش آن هم در بدترین حالت پوشش لباس یعنی چه؟ یا دستبند زدن بر دستان ژنرال ارتش مقابل چشمان میلیون‌ها نفر؟ می‌دانی اخراج بیش از ۱۰ هزار نفر از پرسنل یک ارتش دیگر آبرو و حیثیتی برای آن میان مردمش باقی نمی‌گذارد؟ میدانی ارتش که شکست کمر امنیت کشور شکسته؟


وی در پایان نوشت: همه اینها را خوب می‌دانی اما بدان اگر امثال من وتو تف بر صورتمان نیفتاده و دست بسته کف خیابان نخوابیده‌ایم و ناموسمان همچون ناموس شیعه و سنی و ایزدی در بازار داعشیون به حراج گذاشته نشده به خاطر ایستادگی امثال پدر من و پدران این مرز و بوم است.جناب استراتژیست! ارتش همواره بیدار بوده و هست این شما هستید که خواب که نه بلکه خود را به خواب زده‌اید.





۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن