تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797914275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه چیز درباره پلمب بیمارستان خصوصی در شمال تهران + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: مدیرعامل بیمارستان که ادعا داشت تائیدیه امداد هوایی این بیمارستان را از سازمان هواپیمایی گرفته است گفت: آقایان برای پلمب بیمارستان هیچ ابلاغی به ما نکردند.
پلمب بیمارستان خصوصی سازمان تعزیرات حکومتی در حالی دیروز (سه‌شنبه) با حضور نماینده دانشگاه علوم پزشکی یک بیمارستان خصوصی در سمال تهران را پلمب کرد که این اقدام با حواشی مختلفی از جمله مشاجره لفظی مدیرعامل بیمارستان با قاضی تعزیرات همراه بود.
 همه چیز درباره پلمب بیمارستان خصوصی در شمال تهران
ساعت 12 ظهر دیروز پنجم مرداد، ماموران نیروی انتظامی به همراه مرتضی خدایی قاضی تعزیرات و علی فرجی رئیس اداره نظارت و بازرسی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی برای پلمب یک بیمارستان فوق تخصصی قلب و عروق در منطقه ولنجک تهران، وارد ساختمان این بیمارستان شدند؛ ساختمانی که به هم چیز شباهت داشت غیر از ساختمان یک بیمارستان.مدیرعامل بیمارستان: همه نواقص را برطرف کردیم/آقایان خصومت شخصی دارندعلیرضا عصمت مدیرعامل این بیمارستان که گویی از قبل انتظار ماموران تعزیرات را می‌کشید، به محض دیدن گشت تعزیرات جار و جنجال به پا کرد؛ جار و جنجالی که ره لحظه بیشتر می‌شد و مدیرعامل بیمارستان با چهره‌ای برافروخته این کار تعزیرات را خصومت شخصی می‌دانست.
همه چیز درباره پلمب بیمارستان خصوصی در شمال تهران
وی در همین ارتباط به خبرنگاران گفت: ما همه نقایص را برطرف کردیم و الان هم در حال رفتن به مجلس شورای اسلامی بودم تا با چند نفر از نمایندگان مجلس درباره این اقدام تعزیرات صحبت کنم. می‌خواهم بروم و بگویم که این آقایان دست از سر بیمارستان ما برنمی‌دارند.عصمت که مدعی بود تمام اشکالات و ایرادات مورد نظر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و تعزیرات مانند مشکل فاضلاب بیمارستان را برطرف کرده است افزود: متاسفانه آقایان بدون اینکه به ما ابلاغ کنند این بیمارستان را زیر نظر می‌گیرند و اذیت می‌کنند.
 همه چیز درباره پلمب بیمارستان خصوصی در شمال تهران
او مدعی بود بنیان‌گذار و مبتکر احداث بیمارستان‌های خصوصی و دی‌کیلینک‌هاست گفت: سالانه میلیارد میلیارد پول به خزانه دولت از ناحیه همین بیمارستان‌های خصوصی و دی‌کیلینیک‌ها واریز می‌شود.مدیرعامل بیمارستان که ادعا داشت تائیدیه امداد هوایی این بیمارستان را از سازمان هواپیمایی گرفته است گفت: آقایان برای پلمب بیمارستان هیچ ابلاغی به ما نکردند. همه ایراداتی که قبلاً گرفته بودند را رفع و رجوع کردیم و همه مسائلی را که خواسته بودند، برآورده کردیم.
 همه چیز درباره پلمب بیمارستان خصوصی در شمال تهران
عصمت که حسابی از این اقدام تعزیرات عصبانی بود گفت: متاسفانه آقای خدایی (قاضی تعزیرات) با این بیمارستان خصومت شخصی دارد.بیمارستان پرستار، پزشک رادیولوژی، پزشک بیهوشی، سوپروایزر و مسئول فنی نداردپس از شنیدن صحبت‌های مدیرعامل بیمارستان، فرجی رئیس اداره نظارت و بازرسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به جمع خبرنگاران و گفت: در تاریخ 28 فروردین 95 به این بیمارستان آمدیم و متاسفانه اشکالات متعددی وجود داشت که اعلام کردیم.وی با بیان اینکه بیمارستان حاضر در بخش ساختاری و فنی ایراداتی دارد گفت: این بیمارستان به هیچ عنوان پرستار نداشت و متاسفانه در بخش آی سی یو هم که کار عمده این بیمارستان است، در بازدیدهای مکرر بازرسان دانشگاه علوم پزشکی، پزشک بیهوشی نبود.
 همه چیز درباره پلمب بیمارستان خصوصی در شمال تهران
فرجی با اشاره به نامناسب بودن ساختار آی سی یو این بیمارستان افزود: بیمارستان یاد شده سوپروایزر نداشت و در بخش آزمایشکاه هم فاقد مسئول فنی بود. ضمن اینکه رشته‌های غیرمتربط در آزمایشگاه و رادیولوژی مشغول کار بودند و اصلاً پزشک رادیولوژیست نبود. جالب اینکه در داروخانه هم یک فرد لیسانس مشغول کار بود بدون اینکه مسئول فنی داروخانه وجود داشته باشد.رئیس اداره نظارت و بازرسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: مکرر به سازمان تعزیرات و دادسرای جرایم پزشکی، مشکلات این بیمارستان را گزارش دادیم و جلسه‌ای هم به همراه قاضی تعزیرات با مدیرعامل بیمارستان داشتیم. مدیرعامل بیمارستان سه ماه مهلت خواست که این مهلت داده شد. مکرراً اعلام کردند اصلاحات مورد نیاز را انجام دادند اما اصلاحاتی که مدنظر بود انجام نشده بود.وی گفت: طی نامه‌ای که چند روز پیش به مدیرعامل بیمارستان ارسال کردیم، اشکالات در پنج صفحه ابلاغ شد. با توجه به اینکه امکان انجام این اصلاحات در زمان کوتاه وجود ندارد لذا طبق دستور سازمان تعزیرات، بیمارستان پلمب می‌شود تا اصلاحات انجام و طبق مقررات وزارت بهداشت خدمات ارائه کنند.پلمب برای بار دومفرجی در پاسخ به این سئوال که آیا این بیمارستان شاکی خصوصی هم داشت یا خیر گفت: یکی از بیماران این بیمارستان که در بخش آی سی یو بستری بود، فروردین ماه امسال به دادسراس جرایم پزشکی شکایت کرده بود و دادسرا نیز از ما خواست موضوع را بررسی کنیم. ما نیز در بیمارستان حضور پیدا کردیم و شکایت بیمار تنظیم و به دادسرای جرایم پزشکی ارسال شد.رئیس اداره نظارت و بازرسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود این بیمارستان قبلاً نیز پلمب شده بود گفت: در مرتبه قبلی دادسرای جرایم پزشکی دستور پلمب بیمارستان را داده بود که دستور دادسرا را اجرا کردیم و حدود 11 روز بعد دادگاه تجدیدنظر دستور فک پلمب را داد و ما بلافاصه فک پلمب کردیم.
 همه چیز درباره پلمب بیمارستان خصوصی در شمال تهران
انتقال بیماران بدحال بیمارستان به مراکز درمانی دیگرخبرنگار تسنیم در حاشیه پلمf این بیمارستان، تکلیف بیماران آن را جویا شد که مرتضی خدایی رئیس مجتمع رسیدگی به تخلفات پزشکی گفت: به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دستور داده شده، بیماران بدحال را به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دیگر منتقل کنند و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی وضعیت بیماران را پیگیری می‌کند. شاهد از غیب رسیددر حالی که مدیرعامل بیمارستان سفت و سخت وجود ایراد و اشکال در این بیمارستان را تکذیب می‌کرد، یکی از بیماران به خبرنگاران گفت: امروز با تب و لرز به این بیمارستان آمدم. عکس ریه گرفتم و این هم عکس ریه‌ام است. متاسفانه دستگاه‌های رادیولوژی بیمارستان قدیمی است و عکس رادیلوژری هیچ کیفیتی ندارد و هیچ چیز مشخص نیست.وی گفت: آزمایش هم گرفتم اما کسی نیست که جواب آزمایش را ببیند. به بیمارستان خصوصی آمدم تا سریع حواب بگیرم وگرنه می‌رفتم بیمارستان طالقاتی که از اینجا بهتر بود.تعزیرات: تا وقتی ایرادات برطرف نشود پلمب پابرجاستخدایی قاضی تعزیرات حکومتی و رئیس مجتمع رسیدگی به تخلفات پزشکی سازمان تعزیرات در ادامه به جمع خبرنگاران آمد و گفت: سه ماه پیش بازدید مشترکی از این بیمارستان انجام دادیم و تمامی نواقصات بهداشتی و فنی به مدیرعامل بیمارستان توسط معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ابلاغ و مقرر شد تا طی سه ماه آینده همه ایرادات برطرف شود.
همه چیز درباره پلمب بیمارستان خصوصی در شمال تهران
این مقام مسئول در سازمان تعزیرات حکومتی گفت: چند روز پیش معاونت درمان اعلام کرد که نواقص برطرف نشده است. بر این اساس ما طبق قانون موظف هستیم جلوی مسائلی که بهداشت عمومی مردم را به خطر می‌اندازد بگیرم.وی با بیان اینکه بیمارستان یاد شده تا زمانی که نواقص را برطرف نکند پلمب می‌شود گفت: قبلاً هم یک مرتبه توسط دادسرا پلمب شده بود اما نواقص رفع نشد بنابراین این پلمپ تا زمانی که نواقص برطرف نشود و دانشگاه علوم پزشکی برطرف شدن نواقص را اعلام نکند، ادامه خواهد داشت. در پایان پلمب بیمارستان خصوصی یاد شده، مدیرعامل بیمارستان با قاضی تعزیرات مشاجره لفظی پیدا کرد که موضوع با ورود ماموران نیروی انتظامی حل شد.عصر ایرانمطالب مرتبط:پلمپ یک بیمارستان خصوصی در تهران!خوانندگی شهره سلطانی موجب پلمب یک کافه در تهران + عکسکی‌اف‌ سی پلمب شد!!!+ تصاویرپلمپ بيمارستان حضرت سجاد(ع) شهرضا پلمپ کافی شاپاریکه ایرانیانتوسط ناجا
مطالب پیشنهادی

جوانسازی و زیبایی صورت
گزارش تصویری اعمال زیبایی برای جوانسازی و زیبایی صورت

لباس شب
ست های زیبای لباس زیر و لباس شب زنانه !! + تصاویر

ابروهای زیبا
راز داشتن ابروهای زیبا + تصاویر

اندامی زیبا
اندامی زیبا و لاغر داشته باشید





چهارشنبه 6 مرداد 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن