تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797779609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا کاربران به سفارش آنلاین غذا اعتماد می‌کنند؟


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دیگر کسی از شنیدن نام خدمات آنلاین یا سرویس اینترنتی جدیدی تعجب نمی‌کند؛ از طرفی غذا به عنوان یکی از  نیازهای  روزانه انسان همیشه در صدر سرویس‌های مختلف قرار می‌گیرد و در خدمات آنلاین هم از این اولویت دور نشده است. یکی از این سرویس‌ها سفارش انلاین غذا از رستوران‌های شهر است که کار را برای مشتریان این سرویس سریع‌تر و راحت‌تر کرده است.
 
چیلیوری دات کام www.chilivery.com که نزدیک به شش ماه از راه‌اندازی آن می‌گذرد یکی دیگر از وبسایت‌های شرکت کسب و کار نوین ایرانیان بوده که تاکنون با برندهای نت برگ و تیک8 توانسته درمیان دوست داران خدمات آنلاین جایگاه محبوبی داشته باشد،اکنون برای جذب مشتریان سفارش آنلاین غذا و توسعه کسب‌وکارش، تمرکز را بر مشتری‌مداری و پشتیبانی از مخاطبانش گذاشته تا بتواند تمایز ویژه و قابل ملاحظه‌ای برای سرویس خود بسازد. تیم چیلیوری در هر بخش و تخصصی اولویت اول را بر این قرار می‌دهند که برای مشتری کدام یک راحت‌تر است.
 

راشا شیدماهر مدیر محصول چیلیوری معتقد است «راحتی کاربری در هر فروشگاه آنلاین یکی از بهترین تمایزات کسب‌وکار شما می‌تواند به حساب بیاید. طی نظرسنجی‌ای که از مخاطبان‌مان داشته‌ایم، مشتریان به این دلیل ما را انتخاب می‌کنند که راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانند غذای موردعلاقه‌شان را سفارش دهند. دسترسی به منوی به‌روز رستوران‌ها و قیمت‌های دقیق غذاها در کنار تصاویر واقعی و خواندن نظرات باقی مشتریان، کمک می‌کند کاربر انتخاب بهتری داشته باشد.»
 

چیلیوری سعی کرده تمامی امکانات را یک‌جا جمع کند تا کاربران انتخاب سریع‌تر، مطمئن‌تر و به‌صرفه‌تری داشته باشند. دو امتیاز اصلی در سفارش آنلاین غذا با چیلیوری وجود دارد که برای کاربرانش تفاوت چشم‌گیری به حساب می‌آیند:
 

1.    Pre-order یا امکان سفارش غذا زودتر از موعدی که کاربر می‌خواهد تحویلش بگیرد.
با چیلیوری می‌توانید از صبح زود یا حتی روز قبل، نهارتان را سفارش داده و به صورت آنلاین تعیین کنید که می‌خواهید چه ساعتی غذا را تحویل بگیرید. غذا آماده و سر ساعت پیش شماست.
-    Pick-up یا امکان تحویل غذا از رستوران.
گزینه‌ای مناسب برای کسانی که بیرون از منزل و محل کار هستند. مشتری می‌تواند با چیلیوری غذا را سفارش داده و با انتخاب گزینه تحویل از محل رستوران، سر راه غذای خود را تحویل بگیرد.
 

محمدسعید ایپچیلر، بخش امور مشتریان و پشتیبانی را راهبری می‌کند. او معتقد است «از سمت مشتریان چیلیوری راه‌های زیادی برای دریافت نظرات و بازخوردشان وجود دارد که از طریق ایمیل و sms بعد از هر خرید به مشتریان یادآوری می‌شود. هر نظر جدید چه مثبت و چه منفی به ما کمک می‌کند نقاط ضعف و قدرت‌مان را بشناسیم، قسمت‌های خوب کسب‌وکار را در کیفیت مطلوب نگه داریم و مشکلات را برطرف کنیم. قابل ذکر است ما هیچ دخل و تصرفی در نظرات کاربران روی رستوران‌های چیلیوری نمی‌کنیم چرا که صحت اطلاعاتی که به کاربران می‌دهیم در جلب اعتمادشان بسیار اهمیت دارد. عکس‌ منوی غذاهای رستوران‌ها را ویرایش نمی‌کنیم و هیچ فوتوشاپی در کار نیست.»
 

انتخاب و سفارش آنلاین غذا در وب‌سایت چیلیوری یک مسیر ساده است. کاربر براساس موقعیت مکانی و محله‌اش در میان بیش از  450 رستوران جستجو می‌کند، منوی عکس‌دار و قیمت‌های دقیق هر غذا را می‌بیند، انتخاب و پرداخت آنلاین می‌کند و با تمرکزی که چیلیوری در پشتیبانی از مشتریانش دارد، این اعتماد بین مشتری و سرویس ادامه خواهد داشت.
علاقمندان می توانند با وارد کردن کد «TNCHRFF» از 5000 تومان اعتبار رایگان در اولین سفارش آنلاین غذای خود در سایت چیلیوری استفاده نماید. برای دریافت پیشنهاد‌های روزانه و اطلاع از تخفیف و آفرهای رستوران‌های برتر در خبرنامه چیلیوری ثبت نام کنید.



۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن