تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797664425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال تعویق زمان اجرای طرح رجیستری موبایل/ بهتر است اتحادیه صوت و تصویر با لوازم خانگی ادغام شود


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: کریمی درباره اجرای ناموفق این طرح در سال 85 تصریح کرد: وقتی موضوعی مانند مسئله ریاضی مطرح می شود گاها ممکن است این مسئله از طریق چند روش مختلف حل شود. لذا بحث نرم افزاری یک بحث ملموس بوده و امکان تقلب دوباره در این ماجرا وجود دارد.

به گزارش تراز ،غلامحسین کریمی رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی و ارتباطی تهران درباره زمان دقیق اجرای طرح رجیستری موبایل به خبرنگار تراز گفت: این احتمال وجود دارد که شرایط فعلی تا 2 ماه آینده تمدید شده و طرح رجیستری فعلا اجرایی نشود. وی با اشاره به عدم قطعیت این موضوع افزود: هر موبایل یک IMEI  دارد که می توان آن را به مثابه یک کدملی 15 رقمی دانست که ازاستانداردهای بین المللی و پروتکل های قراردادی بین المللی ژنو است. کریمی در ادامه با انحصاری خواندن این شماره گفت: هر گوشی موبایل یک شماره مختص به خود دارد. رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی درباره مبارزه با قاچاق خاطرنشان کرد: اگر این موبایل ها به صورت قانونی وارد کشور شده باشند باید قبل از ورود به کشور در سامانه صنعت، معدن و تجارت ثبت سفارش شده باشند. وی افزود: بعد از ورود این کالاها، این کدها با سامانه گمرک لینک بوده و آنجا به صورت اتوماتیک مشخص می شود که ثبت سفارش های شرکت های مختلف انجام و این گوشی ها وارد کشور شده است.
این فعال صنفی تصریح کرد: بنابراین مغازه دارها باید صرفا به فروش اجناس قانونی مبادرت کنند. وی افزود: وقتی تعرفه واردات موبایل زیر 6 درصد بوده و در آینده ای نزدیک این کالا بعد از 24 ساعت از گمرک ترخیص شده و از طرفی هزینه قاچاق بالای 8 درصد باشد واقعا دیگر منفعتی در قاچاق وجود نداشته و این موضوع ریشه کن می شود.
کریمی درباره اجرای ناموفق این طرح در سال 85 تصریح کرد: وقتی موضوعی مانند مسئله ریاضی مطرح می شود گاها ممکن است این مسئله از طریق چند روش مختلف حل شود. لذا بحث نرم افزاری یک بحث ملموس بوده و امکان تقلب دوباره در این ماجرا وجود دارد. وی بیان داشت: اگر قاچاق به صورت ریشه ای از بین برود اصلا نیازی به اجرای طرح رجیستری وجود ندارد. کریمی افزود: در آینده اتحادیه دستگاه های مخابراتی قصد دارد با افزایش اختیاراتش با واحدهایی که جنس قاچاق بفروشند برخورد جدی تری داشته باشد.
رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی و ارتباطی اظهار داشت: ما در سال 85 کالایی به نام موبایل قاچاق نداشتیم چرا که ورود گوشی قاچاق نه تنها اقتصادی نبوده و منفعتی نداشت بلکه خرید قانونی آن هم ارزان تر و هم دارای خدمات بیشتری بود.
کریمی درباره طرح ادغام اتحادیه ها خاطرنشان کرد: روز گذشته جلسه ای با حضور معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت و هیات رئیسه اتاق اصناف تهران برگزار شد که بحث ادغام اتحادیه ها یکی از مباحث این جلسه بود. وی ادامه داد: موضوع ادغام اتحادیه ها یک موضوع جدی است و اکثر روسای اتحادیه ها نیزبا این موضوع موافق هستند.
این فعال صنفی با اشاره به ساماندهی اتحادیه ها اظهار داشت: برای مثال جدا بودن اتحادیه هایی مانند اتحادیه گوشت گوسفندی با گوشت مرغ و.. دلیلی ندارد. وی درباره احتمال ادغام برخی از اتحادیه ها با یکدیگر ادامه داد: اتحادیه دستگاه های مخابراتی نیز یکی از اتحادیه هایی است که می تواند با سایر اتحادیه ها ادغام شود همان طور که بهتر است اتحادیه صوت و تصویر با اتحادیه لوازم خانگی ادغام شود.  
رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی خاطرنشان کرد: اتحادیه دستگاه های مخابراتی به تنهایی حدود 10 رسته دارد که در آینده به خاطر یکسان بودن زیرساخت ها  شاید با اتحادیه رایانه و دوربین های مداربسته و حفاظتی ادغام شود. وی با اشاره به توان شرکت های داخلی در این زمینه به تراز گفت: امیدوارم با ادغام صحیح و اصولی اتحادیه های مذکور توان صادرات خدمات خود را افزایش دهیم. کریمی در خاتمه بیان داشت: در حال حاضر ما در داخل کشور شرکت های دانش بنیان بسیار قوی داریم که حداقل می توانیم به تمام کشورهای دنیا غیر از کشورهای پیشرفته و صنعتی صادرات خدمات داشته باشیم.









زمانبندی انتشار: 5 مرداد 1395 - 12:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن