تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796733473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دایی: داور یک پنالتی برای نفت نگرفت/باید استقلال را می‌بردیم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: شما هم دیدید که تیم ما در هر دو نیمه بهتر از استقلال کار کرد با اینکه مدت کمی است که دور هم هستیم عالی کار کردند.
به گزارش تابناک ورزشی، علی دایی پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال در نشست خبری گفت: شما هم دیدید که تیم ما در هر دو نیمه بهتر از استقلال کار کرد با اینکه مدت کمی است که دور هم هستیم عالی کار کردند. امروز بهتر از استقلال بودیم و خوب بازی کردیم و با همه احترامی که برای استقلال قائل هستیم مستحق برد بودیم و نباید یک امتیاز به استقلال می دادیم. خدا را شکر در ابتدای راه هستیم و روز به روز بهتر می‌شویم و پتانسیل بازیکنان ما بالاست. 


وی ادامه داد: سعی می‌کنیم در آینده هم خوب بازی کنیم و هم خوب نتیجه بگیریم.


سرمربی نفت در مورد تقدیر از نکونام گفت: این کوچکترین کاری بود که می‌توانستیم برای نکونام انجام دهیم و از زحماتش قدردانی کنیم. او سالها کاپیتان تیم ملی بوده و می‌خواستیم با این کار یک یادآوری کوچک کنیم و کار خاصی نکردیم. نکونام آنقدر جایگاهش بالاست که اگر همه ایران برایش مراسم بگیرند باز هم کم است. 


دایی در مورد غیبت محمد دانشگر در تمرینات نفت گفت: دیروز فهمیدم او نیامده است. همه آزادند که تصمیم بگیرند اما محمد اشتباه کرد. امروز متاسفانه بازیکنان جوان ما راهنمایی غلط می‌گیرند. یکسری آدم که نام خود را منیجر گذاشته‌اند راهنمایی‌های اشتباه می‌کنند. دانشگر فوتبالیست خوبی است. پنجشنبه دانشگر در تمرینات ما حاضر نشد که او باید به کمیته انضباطی باشگاه جوابگو باشد.


وی در مورد اینکه تفاوت نفت امسال با صبای سال قبل چیست، گفت: فکر می‌کنم از تیم صبای سال قبل خیلی جلوتریم اگر ببینید ما امروز با استقلال بازی کردیم نه استقلال اهواز. سال قبل با صبا در دیدار اول‌مان در قم به مصاف استقلال اهواز رفتیم که آن مسابقه با تساوی به پایان رسید. امروز عملکرد خوبی داشتیم و من به آینده امیدوار شدم.


سرمربی نفت تأکید کرد: ۲ بار توپ را به تیر دروازه زدیم دوست داشتم از هیأت داوران تشکر کنم اما متأسفانه در یک صحنه پنالتی صددرصد ما را نگرفتند که باید بازیکن حریف هم اخراج می‌شد همین صحنه سرنوشت بازی را عوض کرد. ان‌شأالله این اتفاقات دیگر نمی‌افتد و در آینده یکی از مدعیان خواهیم بود.


وی در مورد اینکه از لحاظ فنی تیمش چه فرقی کرده است گفت: در این مورد توضیح دادم تیم ما خیلی شایسته تر از تیم سال قبل صبا است مخصوصاً در اوایل کار وضعیت بهتری داریم ما با صبا بازی به بازی بهتر شدیم و تا نیم‌فصل توانستیم در رده سوم و چهارم قرار بگیریم اما متأسفانه از ما حمایت نشد اما اینجا با قدرت کارمان را شروع کردیم نباید بگویم این مسئله به شانس ربط داشت. ما مدت کمی است کارمان را شروع کردیم و باید به تلاش‌مان ادامه دهیم تا اگر خدا خواست موفق شویم.


دایی در رابطه با غیبت هواداران در مسابقه با استقلال خاطرنشان کرد: روز گذشته گفتم موافق عدم حضور هواداران نیستم اما برخی اتفاقات باعث می‌شود این حکم‌ها داده شود از هواداران ۲ تیم بزرگ می‌خواهم فقط تیم خودشان را تشویق کنند امروز استقلال از نبود هوادارانش ضربه خورد البته اگر آنها هم بودند ما همین بازی را می‌کردیم و شاید بهتر هم بودیم.


۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن