تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 29 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796436868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادعای بی‌سابقۀ افشاگر مشهور درباره مرتضوی/اصولگرایان از احمدی‌نژادی که به آنها بی احترامی کرد حمایت می کنند؟/پیغامی که حجاریان به باهنر داد/ارتباط گیری دلال نفتی از اسپانیا با برخی محافل داخلی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.


رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.


در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.


مخالفان دولت امپراتوری رسانه ای دارند
نوع مواجهه با مسأله فیش های حقوقی، روشن کرد که برخی رسانه ها به مثابه بازوی اجرایی عملیات روانی اتاق های تخریب دولت عمل می کنند. این نکته ای است که مرتضی مبلغ به آن اشاره دارد. معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات، ضمن جدی و واقعی دانستن اتاق های تخریب، تأکید دارد که هدف آنان تک دوره ای شدن ریاست جمهوری روحانی است، هرچند آن را خوابی غیرقابل تعبیر می داند. گفت وگو با وی درباره شیوه ها و اهداف تخریب های اخیر را می خوانید. مبلغ در بخیشی از گفت و گوی خود به رسانه ها اشاره کرد و گفت: جریان های مخالف دولت، یک امپراتوری عظیم رسانه ای را تشکیل می دهند که در مقابل رسانه های طرفدار دولت قابل قیاس نیست. در این هیاهو، صداها گم می شود. دولت باید چاره اندیشی کند تا صدای آن گم نشود. روحانی باید مستقیم با مردم حرف بزند، حقایق را آشکار کند و اگر جایی خطا وجود دارد، عذرخواهی کنند، کما اینکه بارها این را گفته اند. اما باید بگویند که برخی رسانه ها با وجدان عمومی چه می کنند. انفعال سایر ابزارهای رسانه ای دولت نیز باید برطرف بشود. روزنامه ایران این خبر را منتشر کرد.
پیغامی که حجاریان به باهنر دادمحمدرضا باهنر نماينده سابق مجلس از آرزويش براي ايجاد حزب فراگير حرف زد. او همچنين در مورد رابطه اش با احمدي‌نژاد گفت:کسی الان بگوید تو طرفدار احمدی نژاد بودی برای اینکه رئیس جمهور شود معلوم می شود یا می خواهد با من بازی کند یا می خواهد سر به سرم بگذارد. باهنر در بخش دیگری از گفت و گوی خود گفت: از مجلس ششم تا الان و اصلا کلا از سال 76 و انتخاب آقای خاتمی تا الان اتفاقات زیادی افتاده. شما می گویید اصلاح طلب ها حاضر نشدند اسم آقای هاشمی را در لیست بگذارند. من یک مقدار تندتر از این بگویم؛ آقای حجاریان که خدا ان شالله سلامت بدارد، پنج شش ماه مانده به انتخابات مجلس ششم به ما پیغام داده که یا اسم هاشمی را در لیست نگذارید یا همه تان را له می کنیم. نمی گفت اسم باهنر، موحدی کرمانی، خانم بهروزی و ... را نگذارید می گفت یا هاشمی را در لیست نگذارید یا همه تان را له می کنیم.عصر ایران این خبر را منتشر کرد.اکثر اصولگرایان در سال 96 حامی روحانی هستندبهروز نعمتی عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: شخصا عنوان حامی آقای روحانی بوده و هستم. فکر می‌کنم طیف گسترده‌ای از اصولگرایان معتدل نیز از آقای روحانی در انتخابات 96 حمایت می‌کنند. اتفاقات خیلی بزرگی که در دولت نهم و دهم در زمان احمدی‌نژاد رخ داد، ضربه بزرگی را به اقتصاد کشور وارد کرد و رفع این آسیب‌ها به این آسانی قابل رفع شدن نیست چه برسد به این که ما ضرب‌الاجل پنج - شش ماهه برای حل آنها تعیین کنیم. با توجه به عملکردی که روحانی در این سه سال داشت و به نوعی فراجناحی عمل کرد، طیف وسیعی از اصلاح‌طلبان نیز وی را مورد حمایت قرار می‌دهند. خبر آنلاین این خبر را منتشر کرد. افشاگری بی‌سابقه پالیزدار علیه مرتضوی
عباس پالیزدار در یک افشاگری بی سابقه گفت: از طرف مرتضوی تهدید به اعدام شدم، مرتضوی گفته بود که "اگر نگویی هرچه که درباره مقامات سابق قضایی گفته‌ای دروغ بوده است خودم چهارپایه را از زیر پای تو می‌کشم و تو را اعدام می‌کنم" .مرتضوی به همسرم در حضور پدر و برادر و کسانی که در اتاقش بودند نیز همین جملات را گفت. به این شکل که مرتضوی از همسرم می‌پرسد چند فرزند داری؟ همسرم در پاسخ می‌گوید 4 فرزند.که در جواب همسرم می‌گوید معطل پالیزدار نباش، برو یک پدر برای بچه هایت پیدا کن. مرتضوی به آقای ضیایی گفت که پالیزدار دچار توهمات "انفرادی" شده است، من این حرف را به او نگفته‌ام و بعد از کتمان او، ضیایی به مرتضوی گفت که تو همه چیز را کتمان می‌کنی و در همان لحظه عکس‌هایی از کهریزک را روی میز گذاشت و گفت که شما این را هم کتمان کردید شما همه چیز را کتمان می‌کنید و در آن لحظه مرتضوی از جای خود بلند شد و موقع ترک اتاق به قاضی گفت که من عباس پالیزدار نیستم که با من با این لحن حرف می زنید، من یک نسخه از تمام اسناد و مدارک کارهایی که انجام داده‌ام را از کشور خارج کرده‌ام شما هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید. می‌خواهم در تایخ ثبت شود که عباس پالیزدار تا آخر پای این مساله ایستاد. باید با مرتضوی برخورد شود. او کسی است که در دادگاه به من گفت "بیا با من رفاقت کن که به تو بگویم چه کسی دستور کارهای من را صادر کرد. ایلنا این خبر را منتشر کرد.


اظهار نظر شجونی درابره صاحبان فیشهای نجومی
حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت:صاحبان فیشهای حقوقی نجومی را مدیران اشرافی خواند. وی تاکید کرد: طلبه‌های ما با حقوق 80 الی 120 هزار تومان طلبگی خود، مدافع حرم می‌شوند، اما برخی مدیران اشرافی از بیت المال برداشتهای نامتعارف انجام می‌دهند. وی درباره نقش برخی دولتمردان درباره این برداشتهای نامتعارف گفت: تصور نمی‌کنم بدون اشاره برخی دولتمردان این برداشتها انجام شده باشد که البته امیدوارم دولت این مسئله را پیگیری و با آن برخورد کند. تسنیم این خبر را منتشر کرد.
کنایه تابش به فراکسیون اصولگرایاننایب رییس فراکسیون امید ضمن انتقاد از عملکرد فراکسیون «ولایت» گفت: باید ببینیم، هنگامی که به انتخابات ریاست جمهوری نزدیک شویم، همچنان این اتحاد صد و پنجاه و چند نفره اعضای فراکسیون «ولایت» پایدار خواهد ماند یا خیر!محمدرضا تابش در واکنش به تشکیل هیات رییسه موقت فراکسیون مستقلان، اعلام کرد: قطعاً تشکیل فراکسیون‌های سیاسی به بالندگی مجلس یاری می‌رساند اما آن‌چه مسلم است، تشکیل این فراکسیون هیچ تاثیری در روند حرکتی و عملکرد فراکسیون امید نخواهد داشت.او گفت: فراکسیون امید، متشکل از اصلاح‌‌طلبان و اعتدالگرا است و استراتژی و راهبرد اصلی ما در این فراکسیون نیز حفظ وحدت و همبستگی میان اعضای ائتلاف بوده است. ضمن آن‌که همچنان تمامی اضلاع این ائتلاف، بر حفظ وحدت و انسجام درون فراکسیون امید تاکید دارند؛ بنابر این تشکیل فراکسیون سوم، تاثیری در فراکسیون امید نخواهد داشت.این مطلب در ایلنا منتشر شده است.
ارتباط گیری دلال نفتی از اسپانیا با برخی محافل داخلی
سایت خبری تحلیلی پارس مدعی شد؛ یکی از دلالان بین المللی صنعت نفت که در کشور اسپانیا حضور دارد از طریق یکی از عوامل خود در ایران، با برخی از مسئولین تقنینی کشور ارتباط تنگاتنگی برقرار نموده است.


 وجود مافیا در بورس!
نادر قاضی پور که با اظهارنظرهای گاه عجیب به چهره ای معروف در افکار عمومی تبدیل شده، بعد از ادعای اخیر خود درباره حقوق و پاداش هیات مدیره فولاد مبارکه (که با واکنش مدیرعامل این شرکت مواجه شد)، این بار در مورد بورس و تعداد کارگزاران و وجود مافیا اظهارنظر کرده و گفت: باید پذیرفت در بورس کشور شبکه ای از اشخاص حرفه ای مشغول به فعالیت هستند که هروقت می‌خواهند قیمت سهم یک کارخانه را تغییر می‌دهند.نماینده مردم ارومیه در مجلس خاطرنشان کرد: اشخاص حرفه ای در بورس، قیمت سهام را در مقطع زمانی خاصی بالا می‌برند و سهام خود را به فروش می‌رساندند و بعد از فروش سهام خود زمینه کاهش قیمت را فراهم می‌کنند.قاضی پور تصریح کرد: می‌توان عنوان کرد در بورس کشور مافیا وجود دارد. از سوی دیگر باید مشخص شود به چه دلیل مجوز تاسیس کارگزاری جدید در بورس صادر نمی‌شود و چرا قیمت کارگزاری بالای 15 میلیارد تومان است.وی افزود: باید تعداد کارگزاری‌های بورس افزایش یابد تا از این موضوع از انحصار خارج شود.قاضی پور با بیان اینکه بورس شفاف نیست، تاکید کرد: برخی اشخاص که در سابق در بورس مسئولیت داشتند بر بورس تاثیرگذار هستند و به عبارتی افرادی در خارج از بورس براین بازار تاثیرگذارند.


داریوش ارجمند و عباس جدیدی مسافر هواپیمای قالیباف
عباس جدیدی، عضو شورای شهر تهران عکسی با حضور داریوش ارجمند در پرواز تهران - اصفهان به خلبانی محمد باقر قالیباف، شهردار تهران منتشر کرد.



ادعای بی‌سابقۀ افشاگر مشهور درباره مرتضوی/اصولگرایان از احمدی‌نژادی که به آنها بی احترامی کرد حمایت می کنند؟/پیغامی که حجاریان به باهنر داد/ارتباط گیری دلال نفتی از اسپانیا با برخی محافل داخلی



فروش ادرار گاو در هند 
بلومبرگ خبر داده که در هندوستان ادرار گاو را به عنوان یک دارو می‌فروشند؛ البته این کار را بعد از تقطیر آن انجام می‌دهند.



ادعای بی‌سابقۀ افشاگر مشهور درباره مرتضوی/اصولگرایان از احمدی‌نژادی که به آنها بی احترامی کرد حمایت می کنند؟/پیغامی که حجاریان به باهنر داد/ارتباط گیری دلال نفتی از اسپانیا با برخی محافل داخلی



عضویت در فراکسیون‌ها ملاک بررسی صلاحیت‌ها نیست
محمود صادقی نماینده مردم تهران و عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اخیراً در مصاحبه‌ای نسبت به تشکیل فراکسیون اعتدالیون مجلس دهم واکنش نشان داد و مدعی شد: به نظر می‌رسد دلیل حضور برخی از اعضای فراکسیون امید در این فراکسیون، ترس از ردّ صلاحیت در انتخابات مجلس آینده باشد.عباسعلی کدخدایی  اظهار داشت: اصولگرایی و اصلاح‌طلبی هیچ‌کدام برای شورای نگهبان تفاوتی نمی‌کند، همه آنها 2 بالی هستند که می‌توانند در کشور خدمت کنند.وی افزود: ملاک ارزیابی‌های شورای نگهبان شرایطی و موانعی است که در قانون انتخابات آمده است، اگر شرایط یک داوطلب انتخابات منطبق با آن شرایط و موانع قانون انتخابات باشد، مشکلی برای تأیید صلاحیت ندارد، فرقی هم نمی‌کند آن داوطلب در چه فراکسیونی در مجلس شورای اسلامی عضو یا به چه گروهی منتسب باشد.سخنگوی شورای نگهبان در پایان تأکید کرد: عضویت در فراکسیون‌های مجلس شورای اسلامی ملاک عمل برای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات در شورای نگهبان نیست، ما هیچ وقت اینگونه عمل نکردیم و نمی‌کنیم.این مطلب در فارس منتشر شده است.


آمریکا «پیتزای فارسی» را هم تحریم کرد
خواننده ایرانی از گروه آریان که به شهادت صفحه توئیترش چندی است در سیدنی استرالیا زندگی می‌کند، در شبکه مجازی خود از ماجرای جنجالی «پیتزای فارسی» و تحریم‌های آمریکا علیه ایران سخن گفته است.علی پهلوان نوشته است: «شب گذشته در سایت دومینو، من پیتزایی سفارش داده و نام آن را بوسه فارسی گذاشتم. سپس پول آن را با پی پل(pay pal) پرداختم. ناگهان ایمیلی از پی پل دریافت کردم که در آن نوشته بود که پرداخت شما مشکوک است و به تحقیقات نیاز دارد؛ تحقیقاتی که شاید 72 ساعت طول بکشد. من با پی پل تماس گرفتم و دلیل را پرسیدم. آنها هم شگفت زده شدند و مرا به اداره امنیتشان وصل کردند. سرانجام ما متوجه شدیم که کلمه "فارسی"(Persian) در اسم پیتزا، به عنوان پرداختهای مرتبط با کشورهایی که تحت تحریمهای آمریکا قرار دارند، لحاظ شده است!! فرد مسئول فروش پیغام گذاشت که لطفا، این فقط یک پیتزا است پرداخت را آزاد کنید(رفع بلوکه کنید)».وی همچنین در شبکه مجازی خود افزود: «یه پیتزا اینترنتى سفارش دادم به نام "پرشین" پرداخت پِى پَلم به خاطرسفارشى با نام کشور هاى تحت تحریم ٤٨ ساعت بلوکه شد».


«ظفرقندی» رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شد
محمدرضا ظفرقندی دبیرکل انجمن اسلامی جامعه پزشکی رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شد.ریاست دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فصلی است و هر سه ماه یکبار تغییر می‌کند.


نظر اژه ای درباره تخلف دستگاه های نظارتی
حجت الاسلام محسنی اژه‌ای عصر امروز در نود و نهمین نشست خبری خود در خصوص دریافت حقوق‌های غیرمتعارف اظهار داشت: همه دستگاه‌های مربوطه اعم از بازرسی‌ کل کشور،‌ حراست‌ها و دستگاه‌های نظارتی در مورد مسئله فیش‌های حقوقی به نوعی غفلت داشتند.
تفسیر وزارت فرهنگ از ولنگاری فرهنگیحسین نوش‌آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سومین اجلاس سراسری مدیران کل وزارت ارشاد با بیان اینکه برگزاری این اجلاس به شکل سالانه نشانه توجه به شخص وزیر و هم‌افزایی برنامه‌های فرهنگی در سطح استان است، اظهار داشت: ولنگاری فرهنگی پیش از اینکه متوجه حوزه محتوایی باشد متوجه حوزه ساختاری کشور است.فارس این اظهارات را منتشر کرده است. درخواست جدید زیباکلام از رئیس جمهورصادق زیبا کلام استاد دانشگاه و فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت و گویی بیان داشت:« روحانی یک راه بیشتر ندارد به جای اینکه با مردم به کلی‌گویی بپردازد و سخنان زیبا و امیدوار‌کننده بگوید، صادقانه با مردم سخن بگوید.»آرمان این گفت و گو را منتشر کرده است. خواسته بسیجیان از زبان سردار نقدیسردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم امحای بیش از یکصد هزار دستگاه ماهواره جمع آوری شده در غرب تهران، اظهار داشت: برخی افراد بهانه‌یشان برای استفاده از ماهواره آزادی گردش اطلاعات است البته ما با آزادی گردش اطلاعات هیچ مخالفتی نداریم و سالهاست که بسیجیان درخواست دارند تا تمام حساب بانکی مسئولان در اختیار مردم قرار بگیرد اما در جریان اطلاعاتی که ‌آنها از آن دم می‌زنند جریان فساد است.فارس این اظهارات را منتشر کرده است. انتقاد دوباره وزارت صنعت از بانک هامعاون صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بانک‌ها باید 40 درصد از منابع خود را به دادن تسهیلات به واحدهای صنعتی اختصاص دهند اما اکنون این رقم 29 درصد است. صالحی‌نیا ادامه داد: متاسفانه الان فضایی به وجود آمده که برخی رسانه‌ها فقط واحدهای تعطیل شده را می‌بینند اما این سوال را مطرح نمی‌کنند که کارخانه‌هایی که در حال حاضر مشغول به کار هستند در چه وضعیتی قرار دارند؟این خبر را ایلنا منتشر کرده است. میزان بدهی پرسپولیس از زبان رئیس فدراسیون مهدی تاج در پایان مراسم برترین های لیگ فوتبال ایران با ابراز رضایت از برگزاری این مراسم گفت: به اعتقاد من نسبت به سال گذشته مراسم بهتری را برگزار کردیم و امیدواریم بتوانیم هر سال بهتر از سال گذشته این مراسم را برگزار کنیم. رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه به یکباره نمی توان کل بدهی ها را دریافت کرد، گفت: به عنوان مثال باید بگویم پرسپولیس از زمان عبدو تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان بدهکار است.مهر این خبر را منتشر کرده است.
دستگیری عضو شورای شهر به اتهام فساد مالی
 حجت‌الاسلام محمدعلی غلامی در اصفهان اظهار داشت: همچنین در این رابطه یکی از کارمندان شهرداری خمینی‌شهر به اتهام معاونت در این پرونده بازداشت شد. دادستان شهرستان خمینی شه با تأکید بر اینکه دو نفر در این رابطه دخیل بوده‌اند، ادامه داد: این کارمند شهرداری خمینی‌شهر در حال حاضر با قرار وثیقه آزاد است غلامی تصریح کرد: پرونده در مرحله مقدماتی قرار دارد که پس از تکمیل تحقیقات توسط بازپرس مربوطه جهت صدور رأی ‌نهایی به دادگاه ارسال می‌شود. فارس این خبر را منتشر کرده است.


«مهرنامه» مجرم شناخته شد
سخنگوی هیات منصفه مطبوعات استان تهران گفت: در جلسه امروز خبرگزاری ایلنا و سایت خبری بولتن‌نیوز از اتهامات وارده تبرئه شدند. علی اکبر کساییان در گفت‌وگو با  ایلنا، با اشاره به جلسه هیات منصفه مطبوعات استان تهران یادآور شد: در این جلسه با حضور مسعود حیدری به اتهام‌های «خبرگزاری کار ایران» و «سایت پیام نو» در مورد «نشر مطالب خلاف واقع به قصد اضرار به‌غیر» رسیدگی شد و «ایلنا» به اتفاق آرا مجرم شناخته نشد. کساییان خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین به اتهام ماهنامه «مهرنامه» مبنی بر نقل مطلب از گروه‌های مخالف نظام همراه با تبلیغ به نفع همان گروه‌ها رسیدگی شد و ماهنامه «مهرنامه» هم به اتفاق آرا مجرم شناخته شد و ضمنا هیات منصفه مطبوعات استان تهران متهم را مستحق تخفیف ندانست.


جلسات محفلی - انتخاباتی طیف‌های سیاسی در شمیرانات
فرماندار شمیرانات با بیان اینکه برخی طیف‌های سیاسی در شمیرانات جلسات محفلی انتخاباتی برگزار می‌کنند، گفت: نمی‌توان آن را در مقوله ورود زودرس به تبلیغات انتخابات تعبیر کرد. عزت‌الله خان محمدی در مورد برگزاری جلسات زودهنگام انتخاباتی در شمیرانات گفت: در شمیرانات موردی مبنی بر برگزاری جلسه زود هنگام انتخاباتی وجود ندارد ولی جلسات محفلی و برخی تحرکات سیاسی گزارش گیری ومشاهده شده که به نوعی فضای زمزمه آرام انتخاباتی را رقم می‌زند البته نمی‌توان از آن به برگزاری نشست‌های زودهنگام انتخاباتی تعبیر کرد. وی توضیح داد: برگزاری نشست‌ها و جلسات محفلی و دفتری در ماه‌های باقی‌ مانده به انتخابات همواره امری مرسوم بوده که اکنون نیز برگزار می‌شود اما چون این جلسات نمود بیرونی نداشته و نتایج آن بازتاب خبری و انتشار عمومی ندارد، برگزاری آن نیز مغایرتی با قانون ندارد.ایسنا این خبر را منتشر کرد.


حمله به طراح لباس المپیکی ها
افشای نام طراح لباس کاروان اعزامی به المپیک برای وی تبعات سختی داشت. در پی انتقادها از البسه کاروان اعزامی ایران به المپیک، نام طراح لباس ها اعلام شد که البته تبعات خوبی نداشت. به دنبال اعلام نام طراح البسه، صفحه وی در شبکه های اجتماعی مورد حمله کاربران قرار گرفت که اکثر نظرات حاوی کلمات توهین آمیز بود. این طراح اعلام کرده مقصر اصلی در خصوص کیفیت پایین لباس های کاروان اعزامی ایران نیست.  نامه نیوز این خبر را منتشر کرده است.


اصولگرایان از احمدی‌نژادی که به آنها بی احترامی کرد حمایت می کنند؟
حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی در پاسخ به این سوال که اصولگرایان به احمدی نژاد رای نمی دهند؟}: دیگر اصولگرایی نمانده است. اصولگرایانی که احمدی نژاد به آن‌ها بی احترامی کرد، می خواهند به او رای دهندو حمایتش کنند؟! اگر اصولگرایی لغتی بخواهیم بگوییم، ممکن است اما اصولگرا به عنوان کسی که پایبند به اصل انقلاب است، چنین کاری نخواهد کرد.خبرآنلاین این خبر را منتشر کرده است.









۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن