تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797075873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اضاقه شدن مرحله بین المللی به این دوره ازمسابقات رشته قرآن،عترت و نماز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان در گفت و گو با پانا: اضاقه شدن مرحله بین المللی به این دوره ازمسابقات رشته قرآن،عترت و نماز رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: در این دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز امسال، مرحله بین المللی اضافه شده و برگزیدگان مرحله کشوری برای اولین بار به مرحله بین المللی اعزام خواهند شد.
۱۳۹۵ يکشنبه ۲۷ تير ساعت 09:08

خبرگزاری پانا+اضاقه شدن مرحله بین المللی به این دوره از مسابقات رشته قرآن، عترت و نماز

محمد گرمابی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پانا سمنان، در حاشیه برگزاری کلاس های آموزشی برای آمادگی دانش آموزان پیش از اعزام به مسابقات، با بیان اینکه برخلاف سال های گذشته، مسابقات قرآن، عترت و نماز امسال در 11 رشته و در 5 مرحله برگزار می شود، افزود: رشته های بخش قرآن شامل: قرائت، حفظ عمومی، حفظ ویژه، ترتیل و تفسیر، رشته های بخش عترت شامل: نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و مداحی، رشته های بخش نماز شامل: احکام، اذان و انشاء نماز می باشد.
وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای اجرای این دوره از مسابقات، از مرداد ماه ماه سال قبل آغاز و اجرای آن در مهرماه کلید خورد. مرحله آموزشگاه و منطقه ای تا پایان اسفند خاتمه پیدا کرده و مرحله استانی در فروردین ماه سالجاری با حضور حدود 1300 نفر از دانش آموزان در محل اردوگاه شهید صدوقی چشمه علی دامغان به مدت 10 روز با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار گردید.
رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: پس از اعلام نتایج، جلسات و کارگاه های آماده سازی برای حضور منتخبین شروع شد و در ابتدای امر برای هر رشته به تفکیک جنسیت، یک استاد راهنما معرفی گردید. دانش آموزان و اساتید راهنما نیز از خردادماه کار آماده سازی را شروع کردند.
گرمابی ادامه داد: همزمان هماهنگی های لازم جهت حضور اساتید و داوران کشوری برای آماده سازی بیشتر و رفع اشکالات آغاز گردید که در این زمینه برای رشته نهج البلاغه استاد صدرالحفاظ، در رشته صحیفه سجادیه استاد اعوانی، در رشته تفسیر استاد تائب، در رشته های قرائت و ترتیل و اذان پسران استاد طوسی، در رشته های قرائت، حفظ عمومی و ویژه و ترتیل اساتید آقایی و الماسی دعوت شدند.
وی عنوان کرد: اولین گروه اعزامی به مشهد مقدس در رشته های تحقیقی، 24 تیرماه سالجاری و در بخش آقایان صورت گرفت. اعزام رشته های تحقیقی در بخش خواهران نیز فردا، 28 ام تیرماه خواهد بود. همچنین در رشته های آوایی، آقایان در 2 مردادماه و خواهران در 7 مردادماه به همدان اعزام خواهند شد.
رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد: امسال در رشته های احکام، نهج البلاغه، حفظ و قرائت برای همکاران فرهنگی هم برگزار گردید که منتخبین این دوره از مسابقات نیز در شهریورماه سالجاری به مرحله کشوری در مشهد مقدس اعزام خواهند شد.
گرمابی ابراز امیدواری کرد: با تلاش هایی که امسال صورت گرفته از جمله معرفی اساتید راهنما، تجلیل از برگزیدگان و خانواده های آنان و دعوت از اساتید مجرب و کشوری، شاهد درخشش خوب و امید بخشی در مسابقات باشیم.
وی در پایان یادآوری کرد: در این دوره از مسابقات، برخلاف سالهای گذشته که دانش آموزان دوره اول متوسطه نیز در مسابقات کشوری حضور پیدا می کردند، امسال تنها دانش آموزان دوره دوم متوسطه شرکت خواهند داشت که مجموعا به همراه عوامل و سرپرستان و مربیان فرهنگی و دانش آموزان، 100 نفر اعزام خواهیم داشت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن