تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796996773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین آب سبزیجات برای مقابله با سرطان


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، یکی از بهترین و سالم‌ترین شیوه‌های در امان ماندن از سرطان مصرف آب سبزیجات است. اینکه آب سبزیجات چگونه می‌تواند انسان را از شر بیماری مهلکی مانند سرطان در امان بدارد سوال بجایی است. اول از هر چیزی به دلیل ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های فراوانش. در این مطلب به سبزیجات مفیدی اشاره می‌کنیم که آب آن‌ها سدی در برابر ابتلا به سرطان است. هویج

اگر هویج ارگانیک باشد حتی نیازی نیست که پوست آن را بکنید. هویج حاوی میزان زیادی کاروتنوئید است که علاوه بر پیشگیری از ابتلا به سرطان برای شبکیه‌ چشم و پوست نیز مفید است. آب هویج به خودی خود خوش‌طعم است و می‌توان از آن برای طعم‌دهی به آب سبزیجات دیگر نیز استفاده کرد.

نحوه‌ تهیه‌ آب سبزیجات

در برخی از کشورها آب سبزیجات به صورت آماده در بطری‌ها به فروش می‌رسد. بدون شک شما نیز در هر آب‌میوه‌فروشی می‌توانید آب هویج یا آب کرفس را پیدا و نوش جان کنید؛ اما هیچ راهی بهتر از تهیه‌ آب سبزیجات خانگی و صد درصد طبیعی و تازه نیست حتی اگر امکاناتش را داشته باشید و خودتان این سبزیجات را عمل بیاورید که فوق‌العاده است چون از شر انواع سموم و آفت‌کش‌ها نیز در امان خواهید بود. همچنین شما به یک آب‌میوه‌گیری خوب نیز نیازمند هستید. بعضی از این آب‌میوه‌گیری‌های جدید فیبرها و عصاره‌ی کامل آب سبزیجات را می‌گیرند و حتی قادرند که سبزیجات بسیار سفت را نیز آب‌گیری کنند. در مورد میزان مصرف آب این سبزیجات نیز باید گفت که در جهت پیشگیری از ابتلا به سرطان، روزانه به میزان یک لیوان کافی است؛ اما اگر رژیم لاغری گرفته‌اید و یا اینکه خودتان را در معرض خطر بیشتری می‌بینید می‌توانید روزانه نیم‌لیتر از این آب سبزیجات را نیز بنوشید. توصیه‌ اکید داریم که آب سبزیجات را تازه به تازه بنوشید. در قسمت دوم در مورد نحوه‌ استفاده از آب سبزیجات برای افرادی که تحت شیمی‌درمانی هستند توضیحاتی ارائه می‌دهیم.

انواع کلم‌ها

کلم‌ها را جزو شاهکارهای طبیعت بدانید. برای آبگیری می‌توانید از تمام انواع کلم‌ها استفاده کنید اما بهترین گزینه‌ها کلم سبز و بروکلی است. این کلم‌ها نه تنها سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها هستند بلکه به تعادل هورمونی کمک کرده و از بروز سرطان‌های مربوط به عوامل هورمونی نیز پیشگیری می‌کنند.

سبزیجات معطر

نظرتان در مورد یک فنجان آب جعفری یا نعناع چیست؟ معلوم است که این نوشیدنی‌ها به اندازه‌ی نوشیدن مثلاً یک لیوان شیرموز یا انواع آب میوه‌ها دل‌پذیر نخواهد بود اما باید بدانید که بمبی از ویتامین‌ها را وارد بدن خود خواهید کرد. سبزیجات معطری مانند جعفری، نعناع و غیره جزو بهترین گزینه‌ها هستند.

چغندر

طعم چغندر خاص است اما اگر به نوشیدن آب آن عادت کنید بدون شک از طعم آن لذت خواهید برد. یک لیوان آب چغندر سرشار از کاروتنوئید است که میزان آن حتی بیشتر از هویج می‌باشد. بهتر است بدانید که چغندر سرشار از مواد معدنی است که برای سلامتی‌تان فوق‌العاده است. اگر آب چغندر باب میلتان نباشد می‌توانید مقداری به آن آب هویج اضافه کنید.





پنج شنبه 31 تیر 1395 ساعت 12:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن