تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797785540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دارندگان کارت خرید جریمه غیبت می توانند استخدام شوند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: جانشین سازمان وظیفه عمومی گفت: در طرح پرداخت جریمه غیبت سربازی به صورت قسطی، هیچ سود بانکی گرفته نمی شود.



به گزارش جام جم آنلاین به نقل پایگاه پلیس ، سردار ابراهیم کریمی اظهار داشت: ثبت نام طرح جریمه مشمولان غایب بر اساس مصوبه مجلس از اول خرداد تا ۱۵ تیرماه ۹۵ شروع که با توجه به استقبال مراجعان تا ۱۵ مردادتمدید شد. وی با بیان اینکه تاکنون افزون بر۴۳ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده اند، افزود: روند ثبت نام صعودی است و روزانه تعداد قابل توجهی به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) مراجعه می کنند که به همین دلیل مهلت ثبت نام نیز تا ۱۵ مرداد تمدید شد.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا بیان کرد: فرایند راستی آزمایی درخواست متقاضیان استفاده از تسهیلات اقساطی طرح جریمه مشمولان غایب آغاز شده است و تاکنون برای ۱۴ هزار متقاضی پیامک ارسال شده که باید با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) یک سوم مبلغ جریمه را پرداخت کنند.

وی با اشاره به فرآیند پرداخت اقساطی جریمه گفت: متقاضیان با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) ودریافت برگ تعیین شناسه پرداخت ، مبلغ جریمه را واریز می کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد : متقاضیان این طرح باید با تکمیل برگه تعهد نامه اعلام آخرین مدرک تحصیلی و تایید در دفاتر ثبت اسناد رسمی اقدام کنند و در صورت مغایرت مدرک تحصیلی با اظهارات شخص متقاضی ،سازمان نسبت به لغو کارت معافیت اقدام می کند.

سردار کریمی بیان کرد: متقاضیان پس از پرداخت یک سوم مبلغ جریمه و تحویل رسید به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰)، میزان تقسیط را مشخص می کنند. بر اساس تعداد اقساط پرداختی برگه های دارای شناسه پرداخت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و در بازه زمانی مشخص شده اقساط را پرداخت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه تقسیط جریمه هیچ گونه هزینه اضافی برای مشمولان غایب ندارد، افزود: هیچ گونه سودی بابت تقسیط به مبلغ اضافه نمی شود و متقاضیان همان مبلغ اعلام شده را طی اقساط مشخص پرداخت می کنند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی یادآور شد: افرادی که به موقع نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند با سپردن وثیقه به صورت محدود امکان خروج از کشور را دارند همچنین می توانند از مزایای استخدام برخوردار شوند.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: در برگه پرداخت دو شناسه پرداخت تعریف شده است که اگر شخصی از پرداخت قسطی منصرف شد بتواند به صورت نقدی جریمه خود را پرداخت کند.

وی اضافه کرد : افراد متقاضی پرداخت نقدی جریمه نیز پس از دریافت یک شناسه پرداخت و اخذ تعهد مبنی بر صحت اطلاعات اعلامی از زمان واریز مبلغ جریمه حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز کاری کارت معافیت به آدرس متقاضیان ارسال می شود.

جانشین سازمان وظیفه عمومی گفت: سربازان فراری دارای بیش از هشت سال غیبت که متقاضی استفاده از طرح هستند،باید ابتدا به یگان خدمتی مراجعه و تسویه کرده و دیگر لازم نیست که به مراجع قضائی مراجعه کنند.


پنج شنبه 31 تیر 1395 ساعت 11:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن