تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797543425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش عضو شورای شهر به بیلبوردهای شهرداری: مگر شهردار تهران رییس جمهور آمریکا است که مشکلات آنجا را حل کند؟


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: واکنش عضو شورای شهر به بیلبوردهای شهرداری: مگر شهردار تهران رییس جمهور آمریکا است که مشکلات آنجا را حل کند؟
مردم تهران پول می دهند که مشکلات شهر حل شود. وظیفه شهرداری جمع آوری زباله و ارائه خدمات شهری است.
«درآمریکا از هر ۵ نوزاد، ۲ نوزاد نامشروع به دنیا می آیند»؛ «از ۱۱۰ شهروند آمریکا یک نفر در زندان است»؛ «هر ۹ ثانیه یک زن آمریکایی مورد ضرب و شتم قرار می گیرد»؛ اشتباه نکنید! این یک گزارش در خصوص ناهنجاری های اجتماعی آمریکا نیست. این متن برخی از بیلبوردهای شهری تهران است که توسط شهرداری در برخی از نقاط پایتخت نصب شده است!

به گزارش اعتماد، در عصر ارتباطات با دسترسی شهروندان به کسری از ثانیه به انواع اطلاعات ریز و درشت، نصب بیلبوردهای از این دست در پایتخت با توجه به انواع آسیب های اجتماعی کوچک و بزرگ که برخی از آنها به معضل تبدیل شده، چه محلی از اعراب دارد؟

عضو شورای شهر تهران در این خصوص می گوید: مگرشهردار تهران رییس جمهور آمریکا و یا شهردار یکی از شهرهای این کشور است که مشکلات آنجا را حل کند؟ این اقدامات جنبه پوپولیستی، تبلیغاتی و انتخاباتی دارد و امیدواریم که به این گونه رفتارها ادامه ندهند. اگر شهرداری پول اضافه دارد چرا برای این بیلبوردهایی که هیچ کارآیی ندارد هزینه می کند؟ برای خدمات شهری هزینه کند.

غلامرضا انصاری گفت‌: مردم تهران پول می دهند که مشکلات شهر حل شود. وظیفه شهرداری جمع آوری زباله و ارائه خدمات شهری است. شهردار وظیفه دارد در خصوص مساله آلودگی هوای تهران و یا حل مشکل آب آلوده ای که در برخی از نقاط تهران به عنوان آب مصرفی و یا برای کشت سبزیجات استفاده می شود تمرکز و آنها را حل کند.

این عضو شورای شهر تهران همچنین بیان کرد: تبلیغات شهری باید دارای پیام های مثبت و جنبه های سلبی باشد وبتواند جامعه را به سمت مسائل مثبت و مفید سوق داده و آنها را تبلیغ کند.

انصاری ادامه داد: ما وقتی در خصوص مساله خاصی برجستگی داریم تبلیغ در مورد ضد آن موضوع می گوید که جامعه ما الگوست و اکنون در حال بیان مشکلات جامعه ای مانند آمریکا هستیم که به این ناهنجاری دچار است اما وقتی ما در کشورمان به خصوص در همین تهران با مساله کودکان و زنان خیابانی و یا کارتن خواب ها و بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی  دیگر مواجهیم  که برای حلشان یک متولی مشخص و هماهنگ بین دستگاه ها وجود ندارد،پرداختن به مشکلات جامعه ی دیگر مناسب و درست نیست.

این عضو شورای شهر با ذکر مثالی عنوان کرد: به عنوان مثال در خصوص منطقه هرندی خود شهرداری به صورت مستقیم وارد شد و حتی به معاون اول رییس جمهوراعلام کرد که این منطقه به صورت صدردصد پاکسازی شده و درخواست کرد که از این منطقه بازدید کنید که ما آنجا رابه بهشت تبدیل کردیم اما دیدیم که با راهکار علمی و تبلیغی که شهرداری تهران در دستور کار خود داشت، مشکل این منطقه نه تنها حل نشد، بلکه این محله به چند محله دیگرتبدیل شد!

وی افزود: اگر ما انواع مشکلات اجتماعی را نداشتیم می توانستیم بگوییم که این نقطه مثبت در کشورمان هست و در خارج از کشور نیست، بعد شهرداری در مقام مقایسه برمی آمد. وقتی ما خودمان دچار ناهنجاری های اجتماعی هستیم، پرداخت به ناهنجاری های کشور دیگر نه تنها برای ما سودمند نیست، بلکه زیان هم  دارد.

انصاری در ادامه اظهار داشت: ما باید گروه های در معرض آسیب را شناسایی و تبلیغ کنیم سپس این افراد را تشویق کنیم تا برای بیماری هنجارشکنانه خود راه های درمان پیدا کنند اما همین افراد وقتی در تبلیغات رسمی می بینند که درآمریکا که یک کشور صنعتی و پیشرفته از این بدترهم هست، قبح آسیب اجتماعی شکسته می شود.

این عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: منابع شهرداری از طریق مردم تامین می شود که با در نظر گرفتن خرابکاری ها و گران تمام شدن بسیاری از خدمات عمرانی و شهری، هر تهرانی بسیار بیش از 6 میلیون تومان در سال شارژ می دهد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد:  حجم عظیم انباشتگی نیروی انسانی که آقای قالیباف در انتخابات گذشته ریاست جمهوری به عنوان نیروی خدماتی وارد مجموعه مدیریتی خود کرد که امروز انباشتگی و ناکارآیی آنها سبب شده اگر بیست و یا سی سال آینده این نیروها ترخیص شوند و حقوق آنها نیز پرداخت شود، ضرر انها بسیارکمتر از حضورشان در مجموعه شهرداری است.

انصاری در پایان تاکید کرد: ما پیش از این بارها به شهردار تهران در خصوص این گونه رفتار ها تذکرات لازم را داده ایم

گفتنی است؛ نصب بیلوردهای عجیب شهرداری در سطح شهر تهران فقط به بیان ناهنجاری های اجتماعی آمریکا منتهی نمی شود، پیش از این نیز برخی تبلیغات ضدامریکایی و در راستای تخریب توافق هسته ای و مذاکرات ایران با ١+٥ با انتقادهای بسیاری رو به رو شده بود.



تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۱۳ تير ۱۳۹۵ - 03 July 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن