تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797967837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در پانزدهمین جشن مدیران تولید سینما مطرح شد: این جشن را باید سینمای ایران برای مدیران تولید برگزار کند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: در پانزدهمین جشن مدیران تولید سینما مطرح شد: این جشن را باید سینمای ایران برای مدیران تولید برگزار کند
پانزدهمین جشن انجمن مدیران تولید سینمای ایران با حضور جمعی از مدیران تولید و تهیه‌کنندگان و ابراز امیدواری برای برگزاری این جشن توسط سینمای ایران، شامگاه جمعه (11 تیر) برگزار شد.
به گزارش نامه‌نیوز، در ابتدای این مراسم کامران ملکی، عضو خانه سینما که به عنوان مجری در این مراسم حاضر بود، اظهار کرد: شاید چنین جشنی را باید سینمای ایران برای مدیران تولید برگزار کند اما 15 سال است که از این موضوع غفلت شده و امیدواریم روزی برسد که خانه‌ی سینما جشن مدیران تولید را برپا کند.

در این مراسم که به تقدیر از چند تن از مدیران تولید فعال سینمای ایران اختصاص داشت، یاد ناصر برهان‌ آزاد (از مدیران تولید سینمای ایران) که روز گذشته به خاک سپرده شد نیز گرامی داشته شد.

این مراسم با آمدن محمدمهدی عسگرپور (فیلمساز و مدیرعامل خانه سینما) و محمدرضا معینی به روی صحنه، برای قدردانی از علی واجد سمیعی ادامه پیدا کرد. این مدیر تولید فیلم‌هایی نظیر: «عاشقانه»، «سلطان»، «مصائب شیرین»، «دختری در قفس»، «آدم»، و ... را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

سپس محمد بزرگ‌نیا (رئیس کانون کارگردانان) و یونس صباحی (رئیس سابق انجمن مدیران تولید) برای قدردانی از مقصود جباری به صحنه‌ آمدند.

جباری که در مقام مدیر تولید آثاری چون «شیفته»، «رقص شیطان» و «پدر» را در کارنامه دارد، در سخنان کوتاهی ضمن ابراز خرسندی از دریافت این لوح تقدیر از شخصیت‌ها و دولت‌مردان و به خصوص خانواده شهید شیرودی که در این مراسم حاضر بودند تشکر کرد.

محمد طلوع دیگر مدیر تولیدی بود که با حضور ابراهیم فروزش (فیلمساز) و حسن آقاکریمی (رئیس انجمن مدیران تولید سینما) از او قدردانی شد.

طلوع در مقام مدیر تولیدی سینما آثاری چون «بچه‌های نفت»، «قطار کودکی»، «هامون و دریا» و «کلانتری غیرانتفاعی» را در کارنامه‌ی خود دارد.

ابراهیم فروزش پس از اهدای لوح تقدیر محمد طلوع درباره او گفت: آقای طلوع بیش از سه دهه عمر خود را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صرف کرده‌اند تا فیلم‌هایی در این کانون ساخته شود و این فیلم‌ها در جشنواره‌های داخلی و خارجی باعث سربلندی سینمای ایران شدند.

حسن آقاکریمی نیز در اظهار کرد: 15 دوره است که این جشن را برگزار می‌کنیم و من از تمام کسانی که برای اعتلای این حرفه تصمیم به برگزاری این جشن گرفتند تشکر می‌کنم. بخصوص از مسعود اطیابی که بنیان‌گذار این جشن بود و همین‌طور اعضای هیئت مدیره انجمن مدیران تولید سپاسگزارم.

مهدی چمران (رئیس شورای شهر تهران) و حمید جبلی نیز برای قدردانی از حمید مدرسی -از مدیران تولید فعال سینمای ایران- روی صحنه آمدند.

مدرسی که فیلم‌هایی نظیر «بوی پیراهن یوسف»، «خوابگاه دختران»، «زیر درخت هلو»، «عینک دودی»، «کلاه‌ قرمزی و سروناز» و «دختر شیرینی‌فروش» را در مقام مدیریت تولید در کارنامه‌ی خود دارد پس از دریافت لوح تقدیر گفت: افتخار بزرگی است که این جایزه را می‌گیرم و تأثر خودم را از مرگ همکارم آقای برهان آزاد اعلام می‌کنم و امیدوارم همیشه خبرهای خوب در سینما باشد.

مهدی چمران نیز ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم از کسانی که در مقام مدیریت تولید در فعالیت‌های هنری نقش دارند اما کمتر در جامعه شناخته می‌شوند، قدردانی کرد و گفت: امیدواریم همه در مسیر سعادت ایران و نمایش واقعیت‌های جامعه که هنوز موفق نشده‌ایم به درستی آن‌ها را در عرصه‌ی هنر دنیا نمایش دهیم، موفق باشند.

حمید جبلی نیز در سخنانی با بیان اینکه تماشاگران از وجود برخی مشاغل در سینما اصلاً خبر ندارند از برپایی این جشن ابراز خوشحالی کرد و گفت: خوشحالم که این دوستان در این مراسم مطرح می‌شوند تا تماشاگر کم‌کم با این حرفه‌ها آشنا شود و بداند غیر از هنرپیشه کسان دیگری هم پشت صحنه فعالیت ارزشمندی دارند.

جبلی ادامه داد: کارگردان در حکم پدر فیلم است و درست است که مدیران تولید اکثراً مرد هستند اما آن‌ها نقش مادر یک فیلم را دارند که بچه را به دنیا می‌آورد و برای او دلسوزی می‌کند.

در بخش پایانی این مراسم که به تقدیر ویژه از مدیر تولید یک فیلم شاخص سال اختصاص داشت، سردار مهدی ربانی (مسئول عملیات کل سپاه پاسداران) و سیدعلی قائم‌مقامی (عضو انجمن مدیران تولید سینمای ایران) روی صحنه آمدند و از طرف این انجمن لوح تقدیر ویژه خود را به محمود محمد طائمه به خاطر مدیریت تولید فیلم «ایستاده در غبار» اهدا کردند.

محمد طائمه در سخنان کوتاهی گفت: افتخار می‌کنم این جایزه را برای فیلم «ایستاده در غبار» که درباره سردار احمد متوسلیان است از دست یکی از همرزمان او می‌گیرم.

سردار ربانی نیز گفت: این تجلیل حُسن تقارنی است در این روز (روز قدس) با اهداف والایی که در نظر سردار احمد متوسلیان بود. حاج احمد از پیشتازان صحنه‌ی دفاع از مظلومیت فلسطین بود و من از مسئولانی که این فیلم را به یاد ایشان ساخته‌اند تشکر می‌کنم.

در این مراسم همچنین منصوره وافری (مدیر دفتر مدیرعامل خانه سینما) از طرف انجمن مدیران تولید و با حضور پروین صفری، پیمان جعفری و یوسف صمدزاده و با اهدای لوح تقدیر مورد قدردانی گرفت.

این مراسم با حضور جمع زیادی از مدیران تولید سینما و چهره‌هایی چون علیرضا زرین‌دست، حبیب اسماعیلی، مصطفی کواکبیان، فخرالدین صدیق شریف، سیدغلامرضا موسوی، سعید سهیلی، علی اکبر ثقفی، سیروس الوند، ابراهیم مختاری، عبدالله اسکندری و روسای اصناف و اعضای هیئت مدیره خانه سینما برگزار شد.


منبع: ایسنا


۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن