تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797060054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس نوید بخش فتح سرزمین های اشغالی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گفتگو با مسئولان و مردم قزوین:
راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس نوید بخش فتح سرزمین های اشغالی است

روز قدس قزوین


شناسهٔ خبر: 3699658 - جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: حضو.ر باشکوه مردم در راهپیمای روز جهانی قدس امسال نوید آزادی سرزمین های اشغالی را تقویت می کند. به گزارش خبرنگار مهر، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال نیز همانند سالهای گذشته با حضور باشکوه مردم استان قزوین با صلابت برگزار شد و گروههای مختلف مردم با شرکت خود ضمن لیبک گفتن به ندای امام راحل و مقام رهبری بار دیگر با مسلمانان فلسطین و ملل مظلوم جهان ابراز همدردی کرده و خواستار آزادی قدس شریف شدند. مسئولان و گروههای مختلف مردم در حین راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار مهر از عزم و اراده ایران اسلامی در مبارزه با استکبار گفتند و اعلام کردند هرگز ملل مظلوم جهان بویژه ستمدیدگان فلسطینی را در مقابل صهیونیست ها تنها نخواهند گذاشت.

امام جمعه قزوین: راهپیمایی امسال نوید آزادی قدس است آیت الله عابدینی که پیشاپیش راهپیمایان در حرکت بود به خبرنگار مهر اظهارداشت: راهپیمایی امسال وحدت و انسجام و هماهنگی ملت را بار دیگر به رخ جهانیان  کشید و فریاد یکپارجه اعلام انزجار علیه استکبار و صهیونیست های خونخوار و بی رحم را طنین انداز کرد. امام جمعه قزوین تصریح کرد: این حضور یکپارچه که هر سال پر رنگ تر می شود نوید بخش فتح سرزمینهای اشغالی و آزادی قدس شد و همه را مسرور کرد. عابدینی با اشاره به گرمای هوا تصریح کرد: گرمای هوا چیزی نیست که مانع حضور مردم شود و از سال ۵۸ که این بنا توسط امام راحل گذاشته شد تاکنون هیچ چیزی مانع نشده تا مردم به صحنه نیایند و سردی و گرمی هوا، بمب گذاری و تهدیدها بی اثر بوده است و این سیل خروشان همچنان کوبنده و توفنده درمسیر ظلم ستیزی حرکت می کند و تا نابودی ستمکاران به راه خود ادامه می دهد.

استاندار قزوین: مردم ایران همچنان به سرنوشت فلسطین حساس هستند فریدون همتی نیز در این مراسم به خبرنگار مهر گفت: روز جهانی قدس به فرمان امام راحل برای نجات فلسطین نامگذاری شد و همه مسلمانان دنیا این فرمایش را تنها راه نجات فلسطین از چنگال غاصبان صهیونیست می دانند. استاندارقزوین تصریح کرد: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم با حضور پر صلابت و انقلابی در راهپیمایی باشکوه روز قدس به جهانیان نشان دادند که ملت ما هر روز با صلابت و مستحکم تر از قبل فراخوان رهبری را لبیک می گوید و نسبت به سرنوشت ملل مظلوم دنیا احساس مسئولیت می کند. وی بیان کرد:کسانی که وجدان بیدار دارند در این روز فریاد مرگ براسرائیل سر می دهند و پیام جمهوری اسلامی که پیام حق طلبی است را برای آزادی سرزمین قدس منتقل می کنند. همتی گفت: حضور پرشور مردم استان در این راهپیمایی نشان داد هیچ مانعی در مسیر آزادی خواهی و ظلم ستیزی ملت وجود ندارد و مردم ما با هوشیاری در کنار ملل مظلوم جهان هستند و علیه استکبار موضع گیری می کنند.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی: بیداری مسلمین تنها راه نجات از دست صهیونیت هاست داود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی هم اظهارداشت:بادوراندیشی و تیزبینی امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نامگذاری شد و سالهاست که نماد وحدت جهان اسلام به رخ صهیونیست ها کشیده می شود واین روز موجب وحشت دشمنان از هیبت اسلام شده است. وی افزود: باید همه در مسیر وحدت جهان اسلام گام برداریم تا اهداف رژیم صهیونیستی را خنثی کنیم و با نگاهی به مصیبت های جهان اسلام و ملتهای سوریه، لبنان و فلسطین و عراق در می یابیم برای نجات ملل مظلوم از زیر یوغ ستمگران باید متحد شد. محمدی تصریح کرد: روز قدس روز نماد وحدت مسلمین است و در بیانات امام راحل و رهبری آمده است که تنها راه نجات از توطئه ها وحدت جهان اسلام است و اگر جهان اسلام یک صدا شوند همه دشمنان شکست خواهند خورد. وی اظهارداشت: باید جهان اسلام بیدار شود ولی برخی کشورهایی که نام اسلام را یدک می کشند با صهیونیست ها همراه شده اند و برای نفوذ این رژیم تلاش می کنند اما بیداری ملل جهان این توطئه را نیز خنثی خواهد کرد.

سید حمیده زرآبادی دیگر نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی هم به خبرنگار مهر گفت: روز قدس در واقع نماد مبارزه مستضعفان علیه مستکبران است و این حضور نشان می دهد مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی هر روز هوشیارتر از گذشته در مسیر ارزشها گام برمی دارند و سرنوشت دیگر ملل جهان بویژه مظلومان برای آنها مهم است و هرگز در برابر ظلم و ستم به دیگران بی تفاوت نیستند. نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: راهپیمایی امروز مردم استان قزوین در گرمای هوا و در ماه رمضان اوج ایثار و همبستگی مردم را نشان می دهد و می تواند پشتوانه خوبی برای مردم فلسطین برای تداوم مبارزه آنها علیه رژیم غاصب اسرائیل باشد. مریم بیدخام مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هم به خبرنگار مهر گفت: روز قدس روز آرمان خواهی برای مردم فلسطین است و جهان اسلام باید به صورت یکپارچه برای ازادی قذدس شریف اعلام امادگی کند. وی افزود: این حضور پرشور موجب دلگرمی جهان اسلام و ملت فلسطین است و آنها را برای ادامه ظلم ستزی تشویق خواهد کرد. مردم حامی جدی ملل مظلوم جهان هستند زینب دختر ۲۰ ساله ای که به همراه والدین خود به راهپیمایی آمده بود در پاسخ به این سوال که از شرکت در راهپیمایی چه هدفی دارد گفت: خوشحالم که به برکت انقلاب اسلامی ما جوانان هم در جریان ظلم و ها و ستمهای کشورهای قدرتمند به ملل مسلمان هستیم و وقتی شعار و حضور من می تواند موجب دلگرمی هم کیشان من در فلسطین شود هرگز از این کار دریغ نمی کنم.

حسینی از کارمندان بانک علت حضور خود را لبیک به ندای رهبری می داندومی گوید: به طور حتم دشمنان دوست ندارند ملت تابع رهبری باشد و به سمت وحدت و انسجام بروند لذا برای ناامید کردن دشمن به صحنه آمدم تا بگویم ولایت در جامعه اسلامی ما مهم است و مردم به آن پایبند هستند. کرمی از دانشجویان سال آخر دانشگاه معتقد است: حضور گروههای مختلف جامعه در این راهپیمایی بدون شک معادلات استکبار را بر هم می زند و این همبستگی موجب ناامیدی بدخواهان و دلگرمی دوستان انقلاب می شود. زن خانه داری که با کودک خردسال خود در این گرما به راهپیمایی آمده بود نیز به خبرنگار مهر اظهارداشت: می خواهیم نشان دهیم که باید هوشیار باشیم و به سرنوشت دیگران اهمیت دهیم و نیز بگوییم که انسانیت هنوز جایی دارد و صدای مبارزات مردم فلسطین در همه دنیا شنیده شده و طرفدار نیز دارد. محسن طلبه جوانی که با فریاد بلند شعار مرگ بر اسرائیل سر می داد گفت: این فریادها کاخهای استکبار را به لرزه درآورده و مطمئن باشید به بیداری سایر ملل جهان کمک خواهد کرد.

خلیلی بسیجی قزوینی که در راهپیمایی شرکت کرده است نیز گفت: امروز با فریادهای رسا شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ برآمریکا سردادیم تا همه دشمنان آزادی و انسانیت بدانند ایران اسلامی با ملل مظلوم جهان عهد بسته و حامی آنهاست و در هیچ شرایطی از حمایت مستضعفان دست نخواهد کشید. آری امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس همه آمدند و برخی نیز با پاشیدن گلاب و آب سرد تلاش کردند تا گرمای هوا در مسیرراهپیمایان خنک شود تا شعارهای کوبنده مردم در آزادی قدس شریف بار دیگر با صلابت طنین انداز شود. امید است حضور یکپارچه مردم ایران اسلامی و استان قزوین در راهپیمایی روز جهانی قدس همچنان موجب دلگرمی برای ملل مظلوم جهان و فلسطینیان در مبارزه با ظلم ستم و تجاوز و جنایت باشد و بزودی با بیداری جهان اسلام شاهد آزادی قدس شریف از چنگال غاصبان صهیونیست باشیم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن