تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797952561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حال و هوای رمضان در جبهه‌های نبرد، روی سن تالار مولوی/ قشقایی با نمایش عروسکی میزبان کودکان می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حال و هوای رمضان در جبهه‌های نبرد، روی سن تالار مولوی/ قشقایی با نمایش عروسکی میزبان کودکان می‌شود
فصل جدید تئاتر پس از اتمام شب‌های قدر با اجرای نمایشهایی از محمد چرمشیر در سنگلج و اصغر خلیلی در تالار وحدت آغاز می‌شود.
به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فصل جدید تئاتر و ادامه اجرای  آثار نمایشی  تهران با پایان یافتن لیالی قدر دوباره آغاز شده است. طبق برنامه برخی تماشاخانه‌ها این نمایشها عموماً از تاریخ دهم تیرماه اجرای خود را شروع می‌کنند.
بنابراین گزارش مجموعه تئاتر شهر میزبان گروه نمایشی «واحه» در مرکز مطالعات اجرایی قشقایی به سرپرستی سیما شیبانی بوده و برنامه های این گروه به شرح زیر است:


نمایش «راهنمای تئاترشهر » نوشته کیومرث حائری به کارگردانی نیکو ممدوحی با بازی امیر نیما الهی، مهسا نعمتی، ساحل اسماعیلی، بهناز نظافتی، الناز رنجبر، هومن معمارپناهی، امیرحسین  ممدوحی از ١٠ تا ١٧ تیر ساعت ١٩:٣٠ به صورت محیطی اجرا می‌شود.


از دیگر عوامل می‌توان به آیدا سعیدپور (مدیر صحنه)، میثم خاوری (گرافیست)، یحیی گلنسایی (ساخت تیزر)، حوریسا تفرشی‌ (مدیر تولید)، میعاد فیروزی (مشاور تبلیغات)، امیر حسین ممدوحی (عکاس) و سارا حدادی (مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی) اشاره کرد.



تئاتری با متن چرمشیر و تجربه ی دیگر در مرکز مطالعات قشقایی با گروه واحه



مرکز مطالعات اجرایی قشقایی در هفته دوم حضور گروه تئاتر «واحه» میزبان دو نمایش دیگر از این گروه در تالار قشقایی خواهد بود.


نمایش عروسکی تعاملی «صندوقچه راز گنجور» ( ویژه ی کودکان ٨ تا ١٢ سال ) نوشته ثمین جوادزاده زاهدانی به کارگردانی مرضیه نادری از ١٨ تا ٢٥ تیر ماه ساعت ١٧ با بازی شراره طیار، هانی حسینی، ساحل اسماعیلی، یحی گلنسایی و مهرنوش صادقیان به صحنه می رود.
آرمان مقدم طراحی تصویر تعاملی، هانی حسینی و مرضیه نادری طراح و ساخت عروسک، فاطمه دهقان نسب طراح صحنه، آرین حسنوندی طراح پوستر، میعاد فیروزی مشاور تبلیغات، سارا حدادی مشاور امور رسانه ای و مدیر روابط عمومی و امیرحسین ممدوحی عکاس عوامل دیگر این اثر نمایشی هستند.

تئاتری با متن چرمشیر و تجربه ی دیگر در مرکز مطالعات قشقایی با گروه واحه





نمایش «پرواز عمود کبوتر دریایی دودی بر فراز آب های سرد و معتدل اقیانوس اطلس» نوشته پویا پیرحسین‌لو به کارگردانی سیما شیبانی از ١٨ تیر تا ٢٥ تیر ماه ساعت ١٩:٣٠ با بازی آوا درویشی، سجاد تابش، پژمان یاوری، سیما صادقی، ندا عقیقی، حوریسا تفرشی، یحیی گلنسایی روی صحنه می‌رود.


نمایش «بیگانه» به کارگردانی مسعود دلخواه که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته بود، در سالن چهارسو به اجرای خود ادامه خواهد.
سالن سایه نیز هرشب ساعت 19 میزبان نمایش «روزهای بی باران» به ارگردانی امین بهروزی است. در این نمایش  وحید آقا پور، سجاد افشاریان، نازنین احمدی، سوگل خلیق در تالار سایه میزبان دوستداران تئاتر ایفای نقش می کنند.



تئاتری با متن چرمشیر و تجربه ی دیگر در مرکز مطالعات قشقایی با گروه واحه



اصل داستان نمایش یک روایت عاشقانه را به تصویر می کشد. بازی ها و نوع بیان دیالوگ ها کاملا رئالیستی و در فضای امروز جامعه رخ می دهد اما نمایش تقریبا در یک فضای خالی اجرا می شود.


سالن اصلی هم که چند وقتی است با استقبال مردم میزبان نمایش مجلس ضربت خوردن به کارگردانی محمد رحمانیان است که در هفته پایانی این نمایش دو اجرایی شده است.


از 20 تیر در تالار وحدت نمایش «راپورت های شبانه دکتر مصدق» به نویسندگی و کارگردانی اصغر خلیلی به روی صحنه می رود. این نمایش  برهه‌هایی از زندگی محمد مصدق یکی از معروف‌ترین چهره‌های سیاسی ایران را به تصویر می‌کشد.


فرهاد آئیش، ایرج راد، خسرو احمدی، رضا بهبودی، رؤیا میرعلمی، نرگس محمدی، علیرضا آرا، علی نیکزاد، پیمان شیخی، منوچهر علیپور، خسرو امیری، علیرضا زمانی‌نسب، حمیدرضا کاظمی‌پور، نگین ابدالی، یزدان منصوری و تعداد دیگری از هنرمندان تئاتر در این اثر به صحنه می‌روند.


نمایش «شیش و بش» کاری ز گروه تئاتر یگانه به کارگدانی سید جواد روشناجراهای عمومی خود را از 10 تیر در سنگلج آغاز می کند این اثر نمایشی کمدی اشتباهات است که در بستر نمایش ایرانی و تضاد های دو خانواده را روایت می کند.


سالن انتظامی خانه هنرمندان نیز این روزها میزبان نمایش ترنسمیترها به کار گردانی حمید رضا مهنانی در خانه هنرمندان اجرا می شود .
تماشاخانه ایرانشهر در سالن سمندریان نمایش «بیرون پشت در» ساعت 21:30 به اجراهای پایانی خود را می گذراند.
همچنین نمایش «پرتقال های کال» به کارگردانی صابر ابر در سالن ناظر زاده کرمانی اجرا می شود.


سالن حافظ هم میزبان دو نمایش «سرگیجه» به کارگردانی ایمان صیاد برهانی  و «هیپولیت» به کار گردانی فرزاد امینی است.


نمایش «پچ پچه های پشت خط نبرد» به کارگردانی محدرضا ستاری ساعت 17:30 در تالار مولوی به روی صحنه می رود. این اثر به بازسازی خاطره ای از یک دسته پیاده نظام در رمضان سال ۶۱ و دوران آتش بس موقت می پردازد.



تئاتری با متن چرمشیر و تجربه ی دیگر در مرکز مطالعات قشقایی با گروه واحه














۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن