تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797614252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«ماه‌نشان» عید فطر راهی حرم مطهر رضوی می‌شود/ شورای معارف مانع اجرای «شب‌های روشن» شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: «ماه‌نشان» عید فطر راهی حرم مطهر رضوی می‌شود/ شورای معارف مانع اجرای «شب‌های روشن» شد
تهیه کننده ویژه برنامه تلویزیونی «ماه نشان» از جزئیات متوقف شدن «شب های روشن» و روند تولید «ماه نشان» در یک سال آینده خبر داد.


پیام ابراهیم پور، تهیه کننده برنامه های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جزئیات و روند ویژه برنامه تلویزیونی «ماه نشان» گفت: این برنامه به امضا مردم و برای مردم است. دغدغه و روایتگر آدم هایی است که بدون حمایت هیچ ارگان دولتی و یا سازمان و نهادی یا علی گفتند و خودجوش در عرصه اجتماعی، فرهنگی و غیره دست به کار شده اند.


وی در ادامه درخصوص معیار انتخاب مهمان های این ویژه برنامه تلویزیونی بیان کرد: تمام تلاشمان را کردیم مهمانهایی را انتخاب کنیم که وابسته به هیچ یک ارگانهای دولتی نباشند و فعالیت خود را خودجوش و با کمترین همزینه شروع کرده باشند. توجه داشتیم از افرادی دعوت کنیم که کمتر چهره رسانه ای باشند و بعد مردمی بودنشان پر رنگ تر باشد تا چهره بودن و معروفیت آنها.


تهیه کننده برنامه تلویزیونی «فرش قرمز» افزود: نشان ویژه «ماه نشان» خود مردم هستند و برای همین است که ما در این برنامه مجری و یا کارشناس خاصی نداریم. ما و تمام دوستان در این سی شب دور هم جمع شدیم که اتفاق خاصی را با تمام آدم ها چه سیاه و سفید، درجه یک و درجه دو در سیل اجتماعی بزرگ کشورمان رقم بزنیم. در واقع همه ما در یک حکومت بزرگ ایرانی اسلامی زندگی می کنیم  و باید هوای همدیگر را داشته باشیم.


ابراهیم پور با بیان اینکه مهمان های ما به نوعی جهاد گر هستند، پیرامون عرصه فعالیت مهمان های ویژه برنامه «ماه نشان» گفت: تمام عزیزانی که به این برنامه می‌آیند فراتر از سلیقه من و شما حرف می‌زنند و تمام عزیزانی که در خدمتشان بودیم و در ادامه خواهیم بود برای ایران و آرامش هم وطن های خودشان با وجه دینی که دارند، زحمت می کشند و طبق دستورات الهی کار خود را به نوعی جهاد می دانند که در کنارش امری دینی شکل گرفته است.


تهیه کننده ویژه برنامه تلویزیونی «پابوس» در پاسخ به این سوال که آیا برنامه «شب های روشن» به انتها رسیده است یا ادامه خواهد داشت؟ توضیح داد: در واقع  می خواستم فرم و ساختار «شب های روشن» را ادامه بدهم. هیچ آدم عاقلی بعد از سه سال برپایی یک برنامه فرم و قالب خودش را رها نمی کند، ولی این تصمیم من نبود بلکه دوستانمان در دوره قبلی مدیریت گروه معارف را در شبکه های سیما به شورای معارف تغییر دادند و گروه معارف شبکه دو به شورای معارف تبدیل شد و حالا امسال که شورای معارف متولی نگاه داشتن «شب های روشن» بود و به طور قطع من به عنوان تهیه کننده «شب های روشن» که سه سال همراه مخاطبان برنامه بودم و چهار سالگی آن را پیش روی داشتم از شورای معارف گله مند و شاکی هستم.


ابراهیم پور ادامه داد: در جایی که ما گروه معارف نداریم این وظیفه شورای معارف است که مواظب برنامه های منتخب مذهبی خود باشد، برای اجرای دوباره «شب های روشن» به من گفتند که باید اسپانسر بیاورم تا دوباره اجرا بروم. به همین دلیل من این شب ها با فرم و حرفی دیگر از برنامه «ماه نشان» در شبکه افق مهمان خانه های مردم هستم.


وی در ادامه گفتگو خود با خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اجرا و انتخاب مجریان برنامه «ماه نشان» اظهار داشت: «ماه نشان» مجری ندارد بلکه بیژن نوباوه به دلیل سوابق و فعالیت هایی که در عرصه خبرنگاری و حوزه های اجتماعی و سیاسی داشت، در برنامه در جایگاه کارشناس حضور دارد و حاج حسین یکتا را که پیش از این مردم فردی سرشناس در فعالیت های حوزه اجتماعی می شناختند و در ماهنشان از دغدغه های مردم می گوید و قصه غصه مردم را روایت می کند.


تهیه ویژه برنامه «شبهای روشن» درباره اجرا و ساخت دکور برنامه «ماه نشان» گفت: وجه شباهت «شب های روشن» و «ماه نشان» در لوکیشن و دغدغه های مردم است، اما دکور این برنامه برای برنامه ای یک ساله بنا شده و گویا شبکه تصمیم بر این دارد که ماه نشان در طول سال هفته ای یک یا دو شب به روی آنتن برود.


ابراهیم پور با بیان اینکه به احتمال 90 درصد عید فطر مهمان حرم رضوی هستیم، پیرامون خادمی و نشان این برنامه خاطر نشان کرد: لطف آقا امام رضا(ع) است که در چند جهت از ساختمان افق پرچم آستان مقدس رضوی به احتزاز درآمده است و این برکت و هدیه آقا علی ابن موسی الرضا است که برنامه «ماه نشان» در روز عید فطر به احتمال 90 درصد مهمان حرم مطهر رضوی است.


وی درخصوص طراحی متفاوت تیتراژ ویژه برنامه «ماه نشان» تصریح کرد: سالیان سال بود به دنبال کاری بودم که با دکلمه شروع شود و یک بار در سال دوم «شب های روشن» با داریوش ارجمند این طراحی را اجرایی کردم و حالا امسال با صابر خراسانی اجرایی دوست داشتنی برای تیتراژ «ماه نشان» قسمت شد.


تهیه کننده برنامه تلویزیونی «روز از نو» درباره انتقادهایی که برای حضورش در برنامه می شود، عنوان کرد: در برنامه پیام و یا کامنت هایی از طریق فضای مجازی برای ما ارسال می شود که گاهی نقد، تمجید و یا درد دل است، این ایده خودم بود که من به عنوان تهیه کننده و کارگردان هنری «ماه نشان» وارد برنامه شوم و خواندن پیامک ها و یا کامنت ها را به عهده بگیرم.


پیام ابراهیم پور در پایان در خصوص بازخورد مخاطبان در فضای مجازی و راه های ارتباطی با بینندگان توضیح داد: خدا شاهد است که تا به امروز با این همه حجم پیامک و یا کامنت های صفحه اینستاگرام انتقادهایمان به تعداد انگشتان دست هم نمی رسد. به طور مثال ما یک شب پیام داشتیم که زده بود «اگر شرافت دارید کامنت من را بخوانید.» و من هم برای اینکه به مخاطبان ماه نشان احترام گذاشته باشم سوای از ادب رسانه ای که روی آنتن زنده حکم می کند، پیام این بیننده عزیز را خواندم. در واقع بیشتر پیام های ما یا التماس دعا است و یا مردم خوب کشورمان بانی خیر می شوند و گوشه ای از فعالیت های خیرخواهانه مهمان های «ماه نشان» را می گیرند.









۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن