تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796833059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابتکار: برای احقاق حق شهدای محیط زیست کوتاه نمی آییم


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برای احقاق حق شهدای محیط زیست کوتاه نمی آییم و ازطریق مجاری قانونی تا آخرین گام موضوع را رسیدگی می کنیم.



به گزارش جام جم آنلاین ، معصومه ابتکار در آیین تشییع پیکر منوچهر شجاعیان محیط بان شهید محیط زیست فارس در نورآباد ممسنی فارس افزود: حامل پیام رئیس جمهوری برای شهدای محیط زیست هرمزگان و فارس هستم من این پیام را ازسوی رئیس جمهوری ابلاغ می کنم که تا رسیدگی کامل موضوع و احقاق حق کوتاه نخواهیم آمد و از قوه قضاییه می خواهیم با جدیت پیگیری کند که عدالت در باره شهدای محیط زیست اجرا شود.
وی گفت : در عرصه دفاع از حقوق محیط بانان محکم ایستاده ایم تا در آرمان های زیست محیطی خللی وارد نشود ، ما از همه ابزارهای قانونی دراین مسیر بهره می گیریم ، دولت لایحه مربوط را بزودی ارائه می دهد تا توجه بیشتر به محیط زیست شود و قوانین موجود نیز اصلاح خواهد شد.
ابتکار بیان کرد:امثال شهید شجاعیان که خون آنان به ناحق بر زمین ریخت افتخار محیط زیست هستند و اثبات کردند که شهید قلب تاریخ است آنها در مسیر حق ایستادگی کردند ، شهدای ما ایمان دارند که طبیعت حرم الهی است و از مظاهر برکت خداوند است و باید از آن دفاع کرد .
وی ادامه داد: محیط بانان در عرصه های زیست محیطی حافظ اصلی این مناطق هستند ، آنها در شرایطی که طبیعت هر روز آسیب می بیند و هر روز درمعرض زیاده خواهی سود جویان است با شجاعت از آن دفاع می کنند و این شایسته تقدیر و تجلیل است .
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه شجاعت این غیور مردان تا جایی است که آنها جان خود را در این راه از دست می دهندگفت: محیط بان شجاع مثل شهید شجاعیان دراین راه ایستادگی کرد و این پیام شجاعت را با خون خود اعلام کرد .
وی افزود: آنها در مسیردرست و در مسیر حق استقامت و پایداری کردند ، مسیر دفاع از حق مسیری است که از آموزه های معنوی دین ماست ، محیط بانان با استقامت در این مسیر برای آسایش شما مردم جان خود را به خطر انداختند ، مردم نیز در این شرایط همدردی کردند و راه این شهید را ادامه می دهند.
وی با بیان اینکه امروز محیط بانان ما به حمایت مردم نیاز دارند گفت : آنها برای شما جان خود را دادند و محیط بانان با حمایت شما مردم می توانند از انفال الهی دفاع کنند .
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت : نگذاریم خون شهیدای محیط زیست پایمال شود ، شیر مردان این خطه آرمان های محیط زیست را دنبال و از آن حفاظت کردند .
منوچهر شجاعیان محیط بان پارک ملی بمو عصرجمعه چهارم تیرماه در حین درگیری با شکارچیان مورد اصابت گلوله آنها قرار گرفت و از قسمت سینه و گلو مجروح و از روی صخره به پایین پرتاب شد.
این محیط بان که حال بسیار وخیمی داشت به شیراز منتقل شد و تحت عمل جراحی نیز قرار گرفت اما حوالی ساعت 24 جمعه به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان رجایی شیراز به شهادت رسید.
از محیط بان منوچهر شجاعیان که 39 سال سن داشت دو فرزند خردسال بر جای مانده است .
پیکر این محیط بان در شهر نورآباد ممسنی در 158 کیلومتری غرب شیراز تشییع شد.
با پیگیری و تلاش جدی نیروی انتظامی استان، دو شکارچی متخلف با نام‌های حسین جعفری و محمد جعفری دستگیر شدند و از آنان دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف شد .
این شکارچیان متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
پارک ملی بمو که نامش از کوه بمو برگرفته شده و از پارک‌های ملی ایران محسوب می شود با 48 هزار هکتار وسعت در 10کیلومتری شمال شهر شیراز قرار دارد که زیستگاه گونه های مختلفی از حیات وحش است که از آن جمله آهو ، قوچ ومیش و بز و پازن وحشی است . منبع:ایرنا


یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 13:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن