تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796905749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع از حرم در امتداد دفاع مقدس است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دفاع از حرم در امتداد دفاع مقدس است
بازيگر فيلم سينمايي «اخراجي‌ها» با بيان اينكه مدافعان حرم با الهام گرفتن از شهداي هشت سال دفاع مقدس به جنگ با داعش مي‌روند، گفت: مدافعان حرم براي دفاع از حرم حضرت زينب(س) و ملت ايران به سوريه مي‌روند و تلاش و مجاهدت‌شان ارزش والايي دارد.
نویسنده : مصطفي قهرماني 


بازيگر فيلم سينمايي «اخراجي‌ها» با بيان اينكه مدافعان حرم با الهام گرفتن از شهداي هشت سال دفاع مقدس به جنگ با داعش مي‌روند، گفت: مدافعان حرم براي دفاع از حرم حضرت زينب(س) و ملت ايران به سوريه مي‌روند و تلاش و مجاهدت‌شان ارزش والايي دارد.
فخرالدين صديق شريف بازيگر سينما و تلويزيون در گفت‌وگو با «جوان» با اشاره به ارزش والاي شهداي مدافع حرم گفت: اعزام مدافعان حرم به سوريه براي مقابله با داعش يكي از بحث‌هاي اصلي اين روزهاي كشورمان محسوب مي‌شود؛ تا چندي پيش برخي معتقد بودند تا زماني كه مرزهاي داخلي كشورمان در مقابل داعش در امان هستند، نيازي به اعزام مدافعان حرم به سوريه نيست اما اكنون همگان به اين درك رسيده‌اند كه حريم ما يك حريم كلي است و اهدافي كه مدافعان حرم طي مي‌كنند، دفاع از حرم حضرت زينب(س) و دفاع از ايران است؛ بدون شك پيشروي تكفيري‌ها مي‌تواند براي كشورمان ايران خطرناك باشد.
وي در ادامه با بيان اينكه يكي از اهداف مدافعان حرم، استحكام‌بخشي به مرزهاي كشورمان و مصون ماندن از خطر تكفيري‌ها و داعش است، ابراز داشت: مدافعان حرم جان خود را فداي ما مي‌كنند تا خطري امنيت داخلي كشورمان را بر هم نزند و تعدادي در اين راه به مقام والاي شهادت نائل مي‌شوند و بنده معتقدم كه شهداي مدافع حرم ارزش والايي همچون شهداي دفاع مقدس نزد پروردگارشان دارند و دفاع در سوريه در امتداد دفاع مقدس قرار دارد.
بازيگر فيلم «آخرين پرواز» در ادامه با اشاره به مظلوميت شهداي مدافع حرم افزود: طبيعتاً رزمندگاني كه به خاطر حفظ امنيت در ايران، دست به جهاد در مقابل تكفيري‌هاي ملعون زده‌اند منزلت زيادي دارند و از آنجايي كه در كشوري بيگانه شهيد مي‌شوند، مظلوم‌تر هستند.
صديق شريف، جبهه سوريه را يكي از سنگرهاي اصلي جبهه مقاومت اسلامي دانست و گفت: سوريه خط مقدم ماست و اگر اين سنگر به دست دشمن بيفتد، سنگر بعدي در ايران است و اينجاست كه ارزش والاي شهداي مدافع حرم ديده مي‌شود چراكه اين عزيزان قبل از وقوع خطر در كشورمان، دست به جهاد زده‌اند تا هرگز جان يك ايراني تهديد نشود. واقعاً خوشا به غيرت‌شان.
بازيگر سريال «كلاه پهلوي» با انتقاد شديد از برخي بيانات كنايه‌ آميز در خصوص اينكه رزمندگان مدافع حرم به خاطر پول به سوريه مي‌روند، تأكيد كرد: متأسفانه در دوران دفاع مقدس هم شاهد چنين تفكر بيهوده‌اي در برخي افراد بوديم و آن زمان هم به برخي از رزمندگان اين تهمت روا مي‌شد كه به خاطر پول به جبهه‌ها مي‌روند، در حالي كه اصلاً اين گونه نيست و هيچ فردي نمي‌تواند به خاطر پول از جان خود بگذرد مگر اينكه پاي اعتقادات ديني و اسلامي به ميان بيايد و هم رزمندگان دفاع مقدس و هم مدافعين حرم به خاطر اعتقادات خود پا در ميدان جهاد گذاشته و مي‌گذارند.
وي ادامه داد: مدافعين حرم براي حفظ ارزش‌ها و دفاع از ايران به سوريه رفته‌اند و حتي برخي كه تازه صاحب فرزند شده بودند، با الگو گرفتن از شهدايي همچون شهيد همت از آغوش گرفتن فرزند خود گذشتند و به ميدان جهاد رفتند تا امنيت جامعه اسلامي ما حفظ شود. معتقدم سخن افرادي كه شهداي مدافع حرم را با ماديات مقايسه مي‌كنند، ارزشي ندارد و اين حرف‌ها روي ملت شهيدپروري همچون ايران، هيچ تأثيري ندارد.
صديق شريف در ادامه با اشاره به شهيد مدافع حرم حسين همداني گفت: شهيد همداني يكي از بزرگان عرصه دفاع مقدس و يكي از سرمايه‌هاي انقلاب اسلامي بود كه نقش زيادي در سوريه ايفا كرد و يكي از الگوهاي ارزشي براي ما محسوب مي‌شوند و اميدوارم جوانان ما با الهام گرفتن از اين شهيد، راهش را ادامه دهند.
اين بازيگر سينما و تلويزيون كشورمان ابراز داشت: تكريم مقام شهدا را كمترين وظيفه خود دانسته و به آن افتخار مي‌كنيم چراكه به خانواده معظم شهدا مديون هستيم و معتقديم شهداي مدافع حرم درس‌آموختگان مكتب حسيني هستند و از واقعه ماندگار عاشورا درس ايثار و شهادت را آموختند.
وي در پايان خاطر نشان كرد: شهادت نصيب هر كسي نمي‌شود مگر اينكه انسان به حفظ ارزش‌هاي والاي انساني بينديشد و نبايد فراموش كرد كه شهداي مدافع حرم براي دفاع حق از باطل و بدون هيچ چشمداشت مادي پا به ميدان مي‌گذارند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن