تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797608919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاهبرداری میلیاردی تحت عنوان سفر به عتبات+تصویر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: کلاهبرداری میلیاردی تحت عنوان سفر به عتبات+تصویر
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که با عنوان آژانس مسافرتی «آل کوثر» اقدام به کلاهبرداری میلیاردی از علاقه‌مندان به سفر به عتبات کرده بود، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : در تاریخ 13 دی ماه پارسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری در محدوده میدان فلسطین به کلانتری 107 فلسطین اعلام و با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که درگیری میان ده‌ها نفر از متقاضیان سفر زیارتی به کشور عراق با مدیرِ آژانس مسافرتی «آل کوثر» به‌نام «محمد . ر» 30 ساله رخ داده و طی آن متقاضیان سفر زیارتی به عدم انجام تعهدات از سوی مدیر آژانس مذکور برای  اعزامشان به سفر زیارتی کشور عراق اعتراض کرده و اعتراض تعدادی از آنها به درگیری با مدیر آژانس کشیده شده است  .


با توجه به حساسیت ایجاد شده در محل تجمعِ ثبت نام کنندگان و به منظور رسیدگی به شکایت آنان ، مأموران کلانتری 107 فلسطین اقدام به انتقال مدیر آژانس به دادسرای ناحیه 6 خارک کرده و سرانجام با توجه به دلایل ارائه شده از سوی شکات ، متهم با قرار وثیقه یک میلیارد تومانی روانه زندان شد .


با صدور قرار وثیقه یک میلیارد تومانی برای متهم پرونده و با تأمین قرار مذکور از سوی همدستان وی ، محمد . ر موقتا در قالب مرخصی از زندان آزاد شد اما پس از آن دیگر به زندان مراجعه نکرد و به همین دلیل به دستور بازپرس شعبه 13 دادسرای ناحیه 6 تهران ، پرونده با موضوع کلاهبرداری برای رسیدگی و دستگیری متهم اصلی پرونده و سایر همدستانش در اختیار اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .


کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در تحقیقات میدانی و همچنین تحقیق از شکات پرونده اطلاع پیدا کردند که آژانس مسافرتی آل کوثر واقع در محدوده چهارراه ولیعصر با ارائه وعده و عوام فریبی ، مالباختگان را متقاعد به پرداخت مبالغی بین 650 الی 850 هزار تومان کرده و شکات نیز با هدف اعزام به اماکن زیارتی کشور عراق ، مبلغ درخواستی را به حساب مدیرآژانس واریز کرده‌اند اما با گذشت چند ماه از زمان ثبت نام و با وجود پرداخت کامل هزینه های سفر از سوی ثبت نام کنندگان ، هیچ اقدامی از سوی آژانس مذکور برای انجام تعهداتش صورت نگرفته است .


در ادامه تحقیقات ، کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی اطلاع پیدا کردند که متهم پس از تأمین قرار یک میلیارد تومانی و متواری شدن دوباره با همان کیفیت شروع به فعالیت کرده و در حال کلاهبرداری در سه استان اصفهان ، مشهد و تهران است که با شناسایی دفاتری با نام آل کوثر در این سه استان ، کارآگاهان به تمامی این استان ها اعزام شده و در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که متهم اصلی پرونده در هیچ یک از دفاتر مذکور حضور ندارد.


با توجه به حساست ایجاد شده در پرونده و افزایش تعداد مالباختگان و شکات پرونده ، تیم ویژه ای از کارآگاهان اداره چهاردهم تحقیقات شبانه روزی برای دستگیری متهم اصلی پرونده را در دستور کار خود قرار داده و سرانجام در چهاردهم خرداد ماه امسال موفق به شناسایی متهم در حین تردد در حوالی خیابان نیاوران تهران شدند. متهم که قصد خروج از تهران را داشت در یک غافلگیرانه دستگیر و این‌بار با قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده روانه زندان شد.


به گزارش ایسنا،  در ادامه کارآگاهان دو نفر دیگر از متهمان پرونده و از همدستان متهم اصلی پرونده به‌نام‌های علیرضا . خ 29 ساله معروف به علی مجیدی و مجید . ب 39 ساله را نیز در حوالی پیچ شمیران و خیابان هنگام شناسایی و در تاریخ 23 خرداد ماه دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند .


بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه محمدرضا ذاکر استقامتی، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره چهاردهم اطلاع پیدا کردند که آژانس آل کوثر فاقد هرگونه سابقه ثبت و مجوز رسمی از سازمان حج و زیارت است و متهم اصلی پرونده و همدستانش با سوء استفاده از این عنوان اقدام به کلاهبرداری از شکات و مالباختگان کرده‌اند .


ذاکر استقامتی با اشاره به ارزش چند میلیارد تومانی پرونده ، گفت : در ادامه رسیدگی به پرونده ، متهم اصلی پرونده و همدستش برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر جرایم ارتکابی در اختیار اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شدند، لذا از سایر شکات و مالباختگانی که بدین شکل مورد کلاهبرداری قرار گرفته و تاکنون اقدامی در خصوص طرح شکایت خود نداشتند دعوت می شود تا برای طرح شکایت خود به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.



کلاهبرداری میلیاردی تحت عنوان سفر به عتبات+تصویر









تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن