تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796739302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله مکارم شیرازی: شبکه‌های اجتماعی تبدیل به لجن زار شده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آیت‌الله مکارم شیرازی: شبکه‌های اجتماعی تبدیل به لجن زار شده‌اند
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه موطن اصلی آل خلیفه عربستان و نجد بوده است، گفت: تابعیت این خاندان از کشور بحرین باید سلب شود.
آفتاب‌‌نیوز :  آیت‌الله مکارم شیرازیسحرگاه دوشنبه در مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) قم با اشاره به سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور از سوی حکومت بحرین، آن را یک اقدام عجیب توصیف و اظهار داشت: این کار در شرایطی صورت می‌گیرد که مدارک قوی در دست داریم که این عالم بزرگ پدر و جدش همه در بحرین متولد شدند. 
 
وی با بیان اینکه آل خلیفه قبلا در عربستان و نجد بودند، گفت: قضیه وارونه شده و اگر قرار بر سلب تابعیت است، این کار باید در مورد آل خلیفه صورت بگیرد. 
 
آیت الله مکارم شیرازی ضمن دعا به درگاه خداوند متعال ابراز امیدواری کرد هر چه زود‌تر ریشه آل خلیفه و پشتیبانان آن از بین برود و مسلمانان از شر این رژیم نجات پیدا کنند. 
 
گفتنی است،‌ رژیم آل خلیفه دوشنبه هفته گذشته در اقدامی بر خلاف قوانین انسانی، تابعیت شیخ عیسی احمد قاسم رهبر شیعیان بحرین را لغو کرد؛ شیخ عیسی احمد قاسم درازی بحرانی معروف به شیخ عیسی قاسم، عالم برجسته شیعه و رهبر شیعیان بحرین و رهبر معنوی انقلاب بحرین است. 
 
پس از آغاز انقلاب ۲۵ بهمن بحرین در سال ۱۳۸۹، وی در عمل رهبر این انقلاب شد؛ سخنرانی ‌های او و خطبه‌‌های جمعه ‌اش نقش تعیین ‌کننده ‌ای در انقلاب دارد. 
 
آیت الله مکارم شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود وجود گناه در بین جوامع مختلف را یک بیماری دانست و با بیان اینکه امروز این بیماری بواسطه شبکه‌های اجتماعی فوق العاده زیاد شده است، گفت: پدران و مادران به جوانان خود رحم کنند و مراقب آن‌ها باشند تا یک وقت گرفتار این شبکه‌های آلوده نشوند. 
 
وی تصریح کرد: شبکه‌های اجتماعی هم اکنون تبدیل به لجن زار شده و دشمن می‌خواهد بوسیله آن نیروی جوانان را بگیرد. 
 
وی افزود: مادران مرتب به ما نامه می‌نویسند و می‌گویند برای جوانان ما دعا کنید؛ بسیار خوب، دعا سر جای خودش، اما مراقبت هم لازم است، چرا که میکروب‌ها از طریق رسانه‌ها، کتاب‌ها، افراد و تبلیغات آلوده هجوم آوردند و یک نیروی دفاعی به نام تقوی باید در مقابل آن بایستد. 
 
وی با بیان اینکه ایمان به خدا و عقیده به روز قیامت در درون و وجود انسان یک حالت و نیروی دفاعی در برابر عوامل گناه ایجاد می‌کند، اضافه کرد: از این رو هر چه تقوا قوی‌تر بیشتر باشد مصونیت انسان از گناه بیشتر است، اما اگر سد تقوا شکسته شد در هر محیطی قرار بگیرد، امکان آلودگی آن به گناهان وجود دارد. 
 
وی خاطرنشان کرد: ما کسانی را سراغ داریم که نه امام بودند و نه پیغمبر، اما همین که در مقابل انواع گناهان قرار گرفتند آن نیروی باطنی تقوا آن‌ها را حفظ کرد، لذا جوانان اگر می‌خواهید ایمان خود را حفظ نمایید، باید تقوا و آن حالت خداترس درونی که مقابل عوامل گناه می‌ایستد را در درون خود تقویت کنید. 
 
آیت الله مکارم شیرازی از حضرت علی (ع) به عنوان عالیترین نمونه تقوا یاد کرد و افزود: این موضوع با مطالعه حالات علی (ع) به خوبی برای انسان روشن می‌شود، لذا شیعیان امیرالمومنین باید در شب‌های قدر مراقب باشند، کمی از اخلاق، تقوا، زهد و فداکاری آن حضرت در وجودشان تجلی پیدا کند تا بتوانیم خود را از شیعیان آن حضرت بنامیم. 


منبع: ایلنا




تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن