تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796409380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به قوانین حمایت از استفاده‌کنندگان خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


نگاهی به قوانین حمایت از استفاده‌کنندگان خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات استان‌ها > گیلان - خبرآنلاین در گزارشی به مشکلات مردمی بخش اینترنت و فناوری اطلاعات پرداخته بود که برخی از شرکت های ارئه دهنده خدمات اینترنتی به دریافت مبلغی روز شمار جهت تاخیر در تمدید سرویس اینترنت می پردازند که با اعتراض مشتریان رو به رو گردیده است در این گزارش به تشریح موضوع می پردازیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و طبق پیگیریهای خبرنگار ما ،  شرکتهایی که خدمات اینترنت ارائه می دهندبرااساس قانون مخابرات برای خط باید اجاره ای به شرکت مخابرات بپردازند،که این اجاره به صورت ماهیانه از طرف شرکت اپراتور به مخابرات پرداخت می شود . در حالی که این خط استفاده شود و یا استفاده نشود این اجاره پرداخت می گردد .
حال طبق قانون شرکتهای خدمات اینترنت می توانند از مشتریان خود مبلغی را برای اجاره خط دریافت کنند . که درصورت عدم تمدید این خط در اختیار مشترک دیگری قرار می گیرد. ولی گاهی اوقات برخی مشتریان دیراقدام به تمدید می کنند ، که شرکتها می توانند مبلغی را به عنوان خدمات اتصال دریافت نمایند . 
بسیاری از کاربران بامقایسه سرعت و قیمت اینترنت استان گیلان با سایراستانها و یا همچنین برخی خدمات جانبی گله هایی از خدمات اینترنت دراستان داشتند این دوستان عزیز و سایر عزیزان جهت اطلاع از نوع خدمات و همچنین ارائه پیشنهاد و حتی درصورت داشتن اعتراض و شکایت می توانند با سامانه های مرتبط دراین مورد در دبیرخانه وزارت ارتباطات و فناوری تماس گرفته و شکایت خودراپیگیری نمایند.
باتوجه به حمایت دولت از مصرف کنندگان 29 خرداد امسال وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اقدام های صورت گرفته برای ارزان تر شدن پهنای باند اینترنت داخل برای ارایه کنندگان عامل مهمی است تا بزودی مصرف کننده نهایی از ارزانی بین 17 تا 22 درصدی اینترنت برخودار شود.
محمود واعظی در گفت و گویی به جلسه برگزار شده کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اشاره کرد و افزود: تلاش جلسه بر این بود تا کسانی که از پهنای باند داخل استفاده می کنند از خدمات ارزان تری برخودار شوند.
وی بیان کرد: مقرر شد شرکت ارتباطات زیرساخت بر همین اساس پهنای باند ارزان تری ارایه دهد و شرکت مخابرات ایران و زیرساخت نیز تسهیلاتی را برای انتقال مد نظر قرار دهند.
دکتر واعظی خاطر نشان کرد: اقدام های در نظر گرفته شده عاملی خواهد بود تا مردم در آینده ای نزدیک بین 17 تا 22 درصد اینترنت را ارزان تر دریافت کنند.
وی کاهش تعرفه را به تصمیم‌گیری کمیسیون تنظیم مقررات منوط و درعین حال اضافه کرده بود این کاهش تعرفه کمتر از 15درصدی که قول داده بودم، نخواهد بود.
به گزارش خبرآنلاین دولت و قانونگذار در جهت حمایت از مصرف کنندگان خدمات ارتباطی قوانین جامع و کاملی دارد که این قوانین با توجه به به روز بودن این خدمات توسط کارشناسان بررسی شده و هر ماه و هرهفته و گاهی هرروز قوانین جدیدی اعلام می شوند.و مشتریان می توانند درصورت اعتراض و یا مشاهده موارد غیر متعارف شکایت یا پیشنهادات خود را جهت بررسی به کارشناسان و مسئولین به سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری مراجعه و پیشنهادات و یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.
شماره تماس 195 و سایتwww.۱۹۵.ir 
چندی پیش كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات همزمان با يازدهمين سالگرد تاسيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي بيانيه‌اي را درخصوص حمايت از استفاده‌كنندگان خدمات ارتباطي و فناوري اطلاعات صادر كرد.
که در این بیانیه به صراحت بر حمایت از حقوق مصرف کنندگان این گونه خدمات اشاره شده است .
در بخشهایی از این بیانیه آمده است . توسعه شبكه‌هاي باند پهن و ظهور فن‌آوري‌ها و خدمات جديد در اين حوزه موجب بروز و پيدايش مفاهيم جديدي در عرصه‌هاي اجتماعي و اقتصادي شده است و تمام فعاليتهاي پيش رو در اين حوزه را معطوف به اين مفاهيم، راه كارهاي عملياتي كردن آنها و حمايت از حقوق ذينفعان آن كرده است. يكي از اين مفاهيم اقتصاد ديجيتالي است كه ضمن ايجاد فرصت‌هاي جديد، چالش‌هايي را نيز براي بهره‌برداران و مصرف‌كنندگان بوجود آورده كه توجه ويژه¬اي را مي طلبد. لذا، با در نظر گرفتن حقوق تمامي ذينفعان، سياست‌ها و مقررات‌گذاري بايد به نحوي باشد تا هم مصرف‌كنندگان و هم ارائه‌دهندگان خدمات بتوانند از فرصت‌هاي ديجيتالي ايجاد شده به نحو مطلوب بهره‌مند شوند.
بر اساس اعلام علي‌اصغر عميديان دبير كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات از 27 خردادماه امسال هزینه اتصال دیتاسنترها به ( آی ایکس پی )رایگان شد .
و اگر مشتری خدمات مواردی برای اعتراض و شکایت داشت می تواند شکایت خود را پیگیری نماید : حسین فلاح جوشقانی سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این مورد گفت : شرکتهای ارائه‌کننده این خدمات موظف هستند ضمن اطلاع‌رسانی شفاف تعرفه و نحوه ارائه خدمات خود به مشتریان، امکان مشاهده تمامی اطلاعات مربوط به سرویس فروخته شده را در پنل کاربری هر مشترک فراهم کنند.
لازم به ذکر است که : شرکت مخابرات استان گیلان علی رغم مسایل و مشکلات موجود یکی ازشرکتهای فعال و پیشرو در عرصه ارتباطات است . وبرای چندمین بار اردیبهشت سال 1395 رتبه کشوری را در کیفیت و حجم خدمات به مشتریان دریافت کرد .
منابع : روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری -روابط عمومی مخابرات استان گیلان - وابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی - دبیرخانه كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات

کلید واژه ها: استان گیلان -




یکشنبه 6 تیر 1395 - 12:22:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن