تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796852262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوئیس 1(4)-1(5) لهستان، صعود پر زحمت


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: سوئیس 1(4)-1(5) لهستان، صعود پر زحمت
در ضربات پنالتی، گرانیت ژاکا که به تازگی به آرسنال پیوسته، پنالتی دوم سوئیس را به بیرون زد تا لهستان در ضیافت پنالتی ها به پیروزی رسیده و راهی یک چهارم نهایی شود.
دیدار تیم های سوئیس و لهستان لحظاتی پیش با برتری لهستان در ضربات پنالتی خاتمه یافت تا پس از 120 دقیقه نفس گیر، یاران لواندوفسکی راهی یک چهارم نهایی یورو شوند.
 
به گزارش "ورزش سه"، لهستان و سوئیس به عنوان تیم های دوم گروه C و A پای به یک هشتم نهایی گذاشته بودند. هر دو تیم که در بازی آخر گروهی خود به ترتیب آلمان و فرانسه را متوقف کرده بودند، با روحیه ای خوب به مصاف با هم اآده بودند تا از بین آنها یکی راهی یک چهارم نهایی یورو 2016 شود.
 
لهستان همان دقیقه 1 می توانست روی اشتباه مدافع سوئیس(ژورو) به گل برسد اما ابتدا ضربه میلیک را دروازه بان برگشت داد و در ریباند نیز لواندوفسکی توپ را به آسمان فرستاد.
بازی تا دقیقه 30 با برتری محسوس لهستان در جریان بود اما خطرات چندان جدی ای روی دروازه ها شاهد نبودیم. سوئیس بین دقایق 30 تا 38، سه فرصت خوب گلزنی روی نفوذهای شقیری به دست آورد اما واکنش های خوب فابیانسکی اجازه نداد تا ضربات شار، ژمائیلی و ژورو به گل تبدیل شوند تا اینکه لهستانی ها روی دومین حمله جدی خود به گل رسیدند.
 
دروازه بان لهستان دقیقه 39 با شروع عالی خود، زمینه ساز گل تیمش شد. او گروچیسکی را با پرتاب بلند خود راهی دروازه سوئیس کرد و این بازیکن هم با یک پیشروی خوب خود را به بیرون محوطه جریمه رساند. پاس گروچیسکی به بلاژیکوفسکی که در سمت راست زمین تنها بود رسید و ستاره سابق دورتموند و فعلی فیورنتینا با ضربه ای زمینی توپ را از میان پاهای سومر به گل برتری لهستان تبدیل کرد. نیمه اول با همین یک گل به سود لهستان به اتمام رسید.
 
سوئیس نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و پس از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه می توانست روی شوت محکم شقیری به گل تساوی برسد اما فابیانسکی ضربه او را دفع کرد.
 


 
لهستان به تدریج خود را از زیر فشار سوئیس خارج کرد و دقیقه 55 روی شوت بلاژیکوفسکی می توانست فاصله را به دو گل برساند اما سومر با یک مهار عالی اجازه نداد توپ وارد دروازه شود. لواندوفسکی هم در یک صحنه با نفوذ از سمت راست خطرساز شد اما سانتر او ضعیف بود و حاصلی برای لهستان نداشت در حالیکه یک پاس بهتر از او می توانست میلیک را در موقعیت عالی گلزنی قرار دهد.
 


 
سوئیس که در نیمه دوم تیم برتر زمین بود، دقیقه 73 می توانست روی ضربه کاشته رودریگز به گل برسد اما فابیانسکی از زیر تیر توپ را راهی کرنر کرد. 5 دقیقه بعد روی یک رفت و برگشت، شوت صفروویچ از درون محوطه جریمه با بدشانسی به تیر برخورد کرد تا حساب کار 1-0 بماند.
  
بازی به دقیقه 82 رسیده بود که سوئیس مزد حملات خود را گرفت. روی ریباند، شقیری با یک قیچی برگردان تماشایی سوئیس را به گل تساوی رساند. توپ پس از برخورد به تیر عمودی راهی دروازه شد تا این بار کاری از دست فابیانسکی بر نیاید. سرانجام این بازی در 90 دقیقه با تساوی 1-1 به اتمام رسید تا همه چیز به دو وقت اضافه کشیده شود.
 
وقت اضافه اول با برتری محسوس سوئیس اما بدون موقعیت خاصی به اتمام رسید. در وقت اضافه دوم روند بازی با برتری سوئیس ادامه داشت و دقیقه 112 بهترین شانس برای زدن گل دوم توسط مهاجم تازه وارد سوئیس از دست رفت.
 
شقیری با سانتری عالی، دردیوک را در بهترین موقعیت و در مصاف تک به تک با دروازه بان لهستان قرار داد اما ضربه سر این بازیکن با مهار استثنایی فابیانسکی به کرنر رفت. دردیوک دقیقه 118 یک فرصت خوب دیگر را نیز با درخشش فابیانسکی از دست داد تا بازی در نهایت با تساوی 1-1 خاتمه یافته و تعیین برنده به ضیافت پنالتی ها کشیده شود.
 
در ضربات پنالتی، گرانیت ژاکا که به تازگی به آرسنال پیوسته، پنالتی دوم سوئیس را به بیرون زد تا لهستان در ضیافت پنالتی ها به پیروزی رسیده و راهی یک چهارم نهایی شود.


تاریخ انتشار: ۰۲:۲۵ - ۰۶ تير ۱۳۹۵ - 26 June 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن