تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796633582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرور شهر ری، جان پدر نوزاد 10 روزه را گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: شرور شهر ری، جان پدر نوزاد 10 روزه را گرفت
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یکی از اوباش سابقه دار شهرری که پدر نوزاد 10 روزه را به خاطر اعتراض به فحاشی‌اش به قتل رسانده بود، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : در ساعت 2:45 روز 31 خرداد ماه امسال از طریق مرکز فوریتهای پلیسی 110 ، وقوع یک فقره درگیری منجر به جنایت در خیابان شهید خزایی و قتل فردی 28 ساله به نام مجتبی به کلانتری 131 شهرری اعلام شد که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .


برادر مقتول پس از حضور در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : برادرم در ساعت دو بامداد آخرین روز خرداد ماه امسال با فردی به نام "مهدی . د" که از افراد اراذل و دارای سوابق گوناگون شرارت است و در همسایگی ما زندگی می کند ، درگیر و این شخص با قمه به برادرم حمله ور شد و او را از ناحیه گردن و صورت مجروح کرد، زمانیکه بالای سر برادرم رسیدم ، او فوت کرده بود و مهدی . از محل متواری شده بود.


کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با حضور در محل وقوع جنایت به تحقیق از اهالی محل پرداختند و بنا بر اظهارات همسایگان ، اهالی محل و شاهدان صحنه درگیری منجر به جنایت ، مهدی . د در حوالی ساعت دو بامداد همان روز در حالیکه حالت عادی نداشته مقابل منزل محل سکونت مقتول با گوشی تلفن همراهش به صورت بلند بلند در حال صحبت کردن بوده و همزمان از الفاظ زشت و رکیک استفاده می کرده که مقتول در اعتراض به وی از خانه‌اش بیرون آمده است.


بنا بر اظهارات شاهدان صحنه درگیری ، مقتول به مهدی تذکر می دهد که فرزندش 10 روز پیش به دنیا آمده و همسرش نیاز به استراحت دارد و در ادامه از مهدی . د درخواست می کند تا وی محل را ترک کند اما مهدی با او درگیر شده و از داخل خودرو پژو 405 شخصی‌اش ، یک تیغه چاقو برداشته ، به سمت مقتول حمله ور و پس از زدن چندین ضربه چاقو به وی از محل متواری شده است.


کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با شناسایی محل سکونت متهم در محدوده خیابان شهید خزایی به این محل مراجعه و اطلاع پیدا می کنند که مهدی بلافاصله از پس از ارتکاب جنایت ، از محل متواری شده است . همچنین در بررسی سوابق مهدی . د کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی از مجرمان سابقه دار و اراذل و اوباش منطقه شهرری است که پیش از این بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف همچون موادمخدر، سرقت مسلحانه ، ایجاد مزاحمت ، اخلال در نظم عمومی ، قدرت نمایی با سلاح سرد ، تخریب اموال عمومی ، مصرف مشروبات الکلی ، کیف قاپی ، تجاوز به عنف و ... دستگیر و روانه زندان شده است.


در ادامه رسیدگی به پرونده ، سرانجام کارآگاهان موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده ، با اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش در شهرستان کرج و با اخذ نیابت قضایی ، به این محل مراجعه و در تاریخ دوم تیرماه امسال موفق به دستگیری وی شدند.


بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: در تحقیقات به عمل آمده از متهم و مدارک به دست آمده از مخفیگاهش کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم قصد داشته تا در همان تاریخ دستگیری از تهران متواری و در ادامه ، به صورت غیر قانونی و از طریق مرزهای ترکیه از کشور خارج شود.


به گزارش ایسنا، مکرم ادامه داد: با توجه به دلایل ، شواهد و قرائن به دست آمده در پرونده و اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.




تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن