تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797700290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فـال روزانـه - Daily Omen


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: فال روزانه اختصاصی برترین ها
فـال روزانـه - Daily Omen

فـال روزانـه - Daily Omen





فال روزانه شنبه 5 تیر 1395




چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان استدوست عزیزی که 5 تیر به دنیا آمده ای تولدت مبارک! امسال انرژی زیادی برای انجام کارها و ارتباط با اطرافیان تان به دست خواهید آورد. بیش از آنچه انتظارش را داشته باشید مورد حمایت و کمک دیگران قرار خواهید گرفت. کافی است آغازگر مکالمه باشید، آن وقت خواهید دید که چگونه حرف ها و کلام تان بر دیگران تاثیر می گذارد. ماه شهریور ماه خوبی برایتان خواهد بود از این جهت که نتیجه سخت کوشی های خود را پس از مدت ها دریافت خواهید کرد و وضع مالی تان رو به بهبودی خواهد رفت. از اتفاق های غیر منتظره زندگی خود استقبال کنید. نسبت به دوستان و خانواده خود بخشنده تر باشید. اکنون که خوشبختی در خانه تان را زده، بهترین استفاده را از آنها کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen


امروز همه چیز بر وقف مرادتان خواهد بود و دلیل آن هم صبوری، روحیه انسان دوستی و احترامی است که برای دیگران قائل اید. مهم نیست دیگران در چه موقعیت اجتماعی هستند، مهربانی و بخشندگی شما زبانزد خاص و عام است. یکی از کارهایی که همیشه از انجام آن لذت می برید، درک اطرافیان تان است. شما حرف های آنها را گوش می دهید، از آنها حمایت می کنید و به آنها ثابت می کنید که می توانند در هر زمینه ای به شما تکیه کنند. این خصوصیت شما زندگی تان را به بهترین شکل تغییر خواهد داد.  به زودی زندگی عاطفی شما در مسیری هیجان انگیز قرار می گیرد که برایتان غیر منتظره خواهد بود.




فـال روزانـه - Daily Omen


از طرفی شما دوست دارید اطرافیان تان را به خود نزدیک کرده اما از طرف دیگر فاصله خود را با آنها حفظ می کنید. بهتر است از همین حالا به بعد به روابط عاطفی خود کمی جدی تر بیاندیشید. اگر به دنبال عشق زندگی تان می گردید، کمی در گروه های اجتماعی فعال تر باشید و ایده ها و افکار خود را برای آنها بیان کنید. با افرادی که مشترکات بیشتری با شما دارند، بیشتر در تماس باشید و مطمئن باشید که به زودی به مراد دل خود خواهید رسید. اخیرا باعث ناراحتی یکی از نزدیک ترین افراد زندگی تان شده اید، خواسته یا ناخواسته بهتر است به جای قهر کردن، به دنبال دلیل واقعی آن بگردید.



فـال روزانـه - Daily Omen


شما تا چیزی را با چشم های خود نبینید، باور نمی کنید. اکنون در موقعیتی هستید که بسیاری از حقایق برای شما روشن می شوند، اگر چه ممکن است با روحیه شما سازگاری نداشته باشند اما باعث می شود به افکار و عقاید خود نگاهی دوباره بیاندازید و از تک بعدی بودن خودداری کنید. بین شما و عشق زندگی تان تنشی بوجود آمده است که شما در پی رفع آن هستید اما به مرور زمان متوجه می شوید که اهداف زندگی شما از هم متفاوت است. شاید بهتر است درباره انتخاب خود بار دیگر خوب بیاندیشید.




فـال روزانـه - Daily Omen


امروز انرژی لازم را به دست می آورید و می توانید مهارت هایی را که دوست دارید، گسترش دهید. شما جزو آن دسته از افراد نادری هستید که می تواند اتفاق های اطراف اش را قبل از وقوع پیش بینی کند. بگذارید این احساس مشوق شما باشد و از آن برای پیش بردن بسیاری از برنامه هایتان روشن استفاده کنید. به زودی متوجه می شوید فردی که به او علاقه و اطمینان دارید، آنقدر ها هم که شما فکرش را می کنید، قابل اعتماد نیست. اگر در فکر برقراری رابطه عمیقی با او هستید، وقت آن است یک بار دیگر درباره آن خوب بیاندیشید.



فـال روزانـه - Daily Omen


شاید بهتر باشد به شخصی که شما را ناامید کرده است، فرصتی دوباره دهید. اگر چه صبوری شما قابل ستایش است اما این بار هم کوتاه بیایید زیرا این رابطه شما ارزشی فراتر از اینها دارد. از کاری که برای حمایت از خود، زندگی و دوستان تان انجام می دهید، نترسید. عشق و عاشقی خوب است اما در کنار تمام خوبی هایش نیاز به صبر و تحمل دارد. در محیط کارتان، شخصی انگیزه لازم را به شما داده است و حال نوبت شما است که وارد عمل شوید و توانایی هایتان را نشان دهید.




فـال روزانـه - Daily Omen


از نزدیک ترین افراد زندگی تان دلسرد شده اید زیرا انتظارات شما را آنگونه که باید برآورده نمی کرده اند. کمال گرایی در شما همکاری با دیگران را برایتان سخت کرده است اما مراقب باشید زیرا می تواند موجب درگیری شما با اطرافیان تان شود بنابراین سعی کنید شرایط را کمی تغییر دهید. اخیرا رابطه عاطفی شما دچار مشکل شده است اما نگرانی به دل راه ندهید و برای آینده خود برنامه ریزی کنید، شما ایده و اهداف مشترکی دارید و اگر شک و تردید و موضوعات کم اهمیت را کنار بگذارید، آینده روشنی در انتظارتان خواهد بود.




فـال روزانـه - Daily Omen


امروز از شما درخواست می شود تا چند کار مختلف را با هم انجام دهید، به خصوص کارهایی که در آن توانایی دارید. شاید احساس تان به شما بگوید که دست نگه دارید اما بهتر است به در خواست آنها پاسخ مثبت دهید و تمام آنها را به پایان برسانید. در پایان کار خواهید دید که چگونه از شما قدردانی می شود. مدتی است با عشق زندگی تان بگو مگو دارید اما امروز ریشه این مشکل را پیدا می کنید. شاید دلیل آن انتظارات بیش از حد شما باشد که از ابتدای رابطه از او داشته اید. بهتر است با او گفتگو کنید تا با زاویه دید یکدیگر بیشتر آشنا شوید.





فـال روزانـه - Daily Omen


شما در حال گذر از جاده رویاهایتان هستید اما امروز مانعی شما را از مسیرتان منحرف می کند طوری که در شرایط دشواری قرار خواهید گرفت. بهترین راه برای خلاصی از آن به کار گیری روش های منطقی است. پس احساسات تان را برای مدت کوتاهی نادیده بگیرید. امروز کمی استرس دارید بنابراین اگر برای اولین بار با فردی قرار ملاقات گذاشته اید، مراقب باشید که این احساس بر شما غلبه نکند. این طور که بویش می آید شما در این دیدار جذب یکدیگر خواهید شد و با وجود اختلاف نظرات تان، رابطه عاطفی خوبی را ادامه خواهید داد. مراقب باشید هر قدمی که بر می دارید، آگاهانه باشد.





فـال روزانـه - Daily Omen



امروز به آنچه ذهن تان می گوید، بیشتر اهمیت دهید زیرا منطق شما بیش از هر چیز دیگری به صلاح کارتان آگاه است و مسیر درست شما را می داند. شاید گاهی احساس تان سد راهش شود اما اجازه دخالت آن را ندهید و بگذارید تنها راهنمای شما ذهن تان باشد. از کارهای بیهوده دست بکشید. ممکن است گاهی از دو راهی هایی که پیش پایتان است عصبانی شوید اما به جای تمرکز بر مشکلات، به دنبال راه حل باشید. اگر با فردی برای اولین بار قرار ملاقات دارید، در انتظار لحظاتی آتشین و پر از عشق باشید. اجازه ندهید هیچ عاملی گرمای این عشق تاثیر منفی بگذارد.



فـال روزانـه - Daily Omen


امروز روحیه خوبی خواهید داشت و با اعتماد به نفسی که به دست می آورید در هر کاری که آغاز می کنید، موفق خواهید شد. اگر چه مدت هاست پیشرفت محسوسی نداشته اید و گویی سر جای خود ایستاده بودید اما امروز آماده هر فعالیت و موفقیتی خواهید بود. شخصی انگیزه لازم را به شما داده است و حال نوبت شما است که وارد عمل شوید و توانایی هایتان را نشان دهید. برای این که ناراحتی را از خود دور کنید، لازم به کارهای عجیب و غریب نیست، کافی است به یک میهمانی بروید تا حال و هوایتان کاملا عوض شود.


فـال روزانـه - Daily Omen


حال وقت آن است که بیشتر به سلامت خود اهمیت دهید آن وقت می بینید که چقدر احساس بهتری خواهید کرد. شما اخیرا انرژی خود را برای ادامه زندگی از دست داده اید اما به زودی آن را دوباره به دست خواهید آورد. شاید لازم باشد داروهای خود را تغییر دهید اما در نهایت از این که زندگی سالم تری را پیش گرفته اید، خوشحال خواهید بود. امروز انرژی لازم برای بیان تمام احساسات تان به فردی که به او علاقه دارید را به دست می آورید. شاید فکر کنید کمی صبر بهتر باشد اما زمان را از دست ندهید و قدم اول را همین امروز بردارید. صحبت های شما به خوبی پیش خواهد رفت.




فـال روزانـه - Daily Omen








امروز در عقل و احساس تان دچار تضاد شده اید. ذهن تان یک طرف است و احساس تان سمت دیگری اما در نهایت قادر به برقراری تعادل میان آنها خواهید شد. یادتان باشد در هر موقعیتی تا این تعادل برقرار نشده، از گرفتن تصمیمات مهم زندگی تان خودداری کنید. امروز انرژی های مثبت زیادی پیش پای شما قرار می گیرد. اگر در فکر شروع یک کار جدیدی بوده اید که حال فرصت آن برای شما فراهم شده، بی معطلی با انرژی و شادابی کافی آن را آغاز می کنید. مشورت با خانواده می تواند در پیشرفت شما موثر باشد نادیده اش نگیرید.







تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن