تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796824371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسدودشدن خیابانی در شهرری توسط دادسرا/مانع ازکارسازبودن رشوه شوید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران:
مسدودشدن خیابانی در شهرری توسط دادسرا/مانع ازکارسازبودن رشوه شوید

رحمت الله حافظی رییس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر تهران


شناسهٔ خبر: 3685969 - سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
جامعه > شهری

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان این که متاسفانه در برخی موارد شاهد کارساز بودن رشوه هستیم، گفت: دادسرای شهرری خیاباتی را مسدود و تبدیل به پارکینگ اختصاصی کرده است. به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران پس از صحبت های وزیر دادگستری، با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی وزارت دادگستری مبارره با فساد مالی است، اظهار کرد: در حوزه مدیریت شهری وفق قانون، حسابرسی های متعدد از جمله تلفیق  و تفریغ بودجه و حسابرسی های سالانه از ستاد، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری داریم اما این اقدامات منتج به ارتقا و بهبود فرایندهای مورد انتظار ما به عنوان نمایندگان مردم نشده است از این رو درخواست تشکیل دیوان محاسبات شهری را داریم تا نظارت دقیق و جدی تری به دور از اغماض سیاسی و گروهی بر عملکرد مدیریت شهری اعمال شود، با این اقدام مطالبه مقام معظم رهبری برای جلوگیری از ریخت و پاش ها و انضباط مالی محقق خواهد شد.

وی با اشاره به تاکید وزیر دادگستری در خصوص رعایت حق و حقوق در جامعه و احترام به حقوق و پای بند بودن به قانون، اظهار  کرد: وفق ماده ۱۰۱ قانون شهرداری ها، معابر و شوارع عمومی متعلق به شهرداری است و لذا کسی حق ندارد تحت هر شرایط و نام، معابر عمومی را مورد انتفاع قرار دهد و آن را مسدود کند.   حافظی با نمایش اسلایدهایی از مسدود شدن خیابان «دادسرا» در مجاورت دادسرای شهر ری گفت: این خیابان که معبر عمومی است توسط دادسرای ری مسدود و به پارکینک اختصاصی تبدیل و به پیمانکار واگذار شده است. این پیمانکار ماهانه چند میلیون تومان به دادسرای انقلاب شهر ری پرداخت می کند. رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه وزیر دادگستری این موضوع را به عنوان تخلف مورد توجه قرار دهد، درباره معادن شن و ماسه واقع در منطقه ۱۸ شهرداری تهران نیز گفت:  این معادن ۴۰۰ هکتار مساحت دارد که به جای ۳۵ متر، تا عمق ۱۳۸ متری از آن برداشت غیرمجاز صورت گرفته شده است.  

حافظی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب به قوه قضائیه به استناد تجاوز به حریم رودخانه کن شکایت کرده است، تصریح کرد: فاصله لبه این گودال با لبه رودخانه تنها ۵ متر است با این وجود در برابر این شکایت قرار منع تعقیب صادر شده است همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران نیز به استناد برداشت غیرمجاز از این معادن و ادامه فعالیت آن با وجود انقضای پروانه کار، به قوه قضائیه شکایت کرده که برای این شکایت نیز قرار منع تعقیب صادر شده است. وی به شکایت سازمان محیط زیست در این خصوص نیز اشاره کرد و گفت: برای این شکایت نیز قرار منع تعقیب صادر شده است. این در حالیست که امروز مساله معادن، موضوع زیست محیطی نیست بلکه به مشکل ایمنی و مدیریت بحران تبدیل شده است . دیواره این معادن ترک برداشته و در صورت ریزش این دیواره تمامی زمین های بالادست را تا محدوده فروردگاه مهرآباد، به سرعت تخریب خواهد کرد. این اهمال غیرقابل پذیرش است و انتظار داریم منافع عمومی مردم، به جای منافع اشخاص، ملاک تصمیم گیری قضات قرار گیرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، با بیان اینکه یکی از حوزه هایی که مشکلات متعددی برای مردم ایجاد می کند زیر مجموعه های قوه قضائیه است، اظهار کرد: این موضوع را پیش از این نیز عنوان کردم اما نتیجه ای نداشته است اما از شما به عنوان نماینده دولت در قوه قضائیه درخواست می شود تا این موارد منتقل و رسیدگی شود. یکی از مشکلات مردم طولانی شدن زمان رسیدگی دعاوی است، همچنین در برخی از موارد شاهد کارساز بودن رشوه هستیم. متاسفانه برخی از قضات در جایگاه وکیل قرار می گیرند.

وی گفت: زمانی که فساد مالی به سیستم قضایی یک کشور نفوذ کند، آن کشور نمی تواند مدعی پرچمداری عدالت جهانی شود امیدوارم قوه قضائیه این موضوع را آسیب شناسی کند و نسبت به رفع دغدغه خاطر مردم اقدام کند. حجت الاسلام و المسلیمن مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری نیز در پاسخ به اظهارات دکتر حافظی گفت: موضوع پارکینگ را مستقیما پیگیری خواهم کرد اما درباره معادن شن و ماسه باید دادستان تصمیم گیری کند زیرا در حوزه مستقیم کاری من  نیست با این وجود این موضوع را به قوه منتقل خواهم کرد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن