تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796987446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی سخت والیبالیست‌های ایران بر میزبان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پیروزی سخت والیبالیست‌های ایران بر میزبان
چهارمین بازی تیم ملی ایران از ساعت 14:45 امروز (چهارشنبه) در سالن پر از تماشاگر متروپلیتن شهر توکیو مقابل ژاپن آغاز شد و شاگردان رائول لوزانو در پایان موفق شدند با نتیجه 3 بر یک مقابل میزبان به پیروزی برسند.
فردا: تیم ملی ایران در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود در مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو با ترکیب شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، سعید معروف، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، عادل غلامی و فرهاد ظریف (لیبرو) به مصاف ژاپن رفت.
 
از عملکرد بازیکنان ایران مشخص بود که میزبان مسابقات را به خوبی آنالیز کرده و تمرکز خود را روی سرویس و دفاع روی گذاشته‌اند، به این ترتیب تیم کشورمان موفق شد در یک بازی برتر ست نخست بازی مقابل ژاپنِ میزبان را 25 بر 20 به سود خود خاتمه دهد.
 





در پایان ست نخست، تیم ملی ایران 15 امتیاز از حمله، 5 امتیاز از دفاع،‌ 2 امتیاز از سرویس و 3 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد و بازیکنان ژاپن هم 12 امتیاز از حمله، یک امتیاز از سرویس و 7 امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.
 
در ست دوم، جریان بازی تا حدود زیادی عوض شدو ضعف در دریافت اول و توپ‌گیری و همچنین اشتباهات بازیکنان ایران در حمله باعث شد تا ژاپنی‌ها از همان ابتدا تیم برتر میدان باشند. تعویض‌های لوزانو هم در این ست به کار تیم ایران نیامد و ژاپنی‌ها 25 بر 19 برنده شدند.
 
در پایان ست دوم، تیم ملی ایران 24 امتیاز از حمله، 8 امتیاز از دفاع،‌ 3 امتیاز از سرویس و 9 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد و تیم ژاپن هم 26 امتیاز از حمله، 2 امتیاز از دفاع،‌ 2 امتیاز از سرویس و 15 امتیاز از اشتباهات ایران به دست آورد.
 
در ست سوم با وجود اینکه ژاپنی‌ها حملات بیشتر و موثرتری داشتند اما بازیکنان ایران در دفاع روی تور موفق‌تر عمل کردند. نکته قابل توجه در مورد بازی شاگردان لوزانو در ست سوم این بود که  دفاع روی تور به درستی و به موقع مقابل حملات ژاپن تشکیل می‌شد. در حالی که عادل غلامی 2 اسپک منجر به امتیاز مسلم را به خارج زمین زد، کنیهیرو شیمزو مهره موثر چشم بادامی‌ها در بازی مقابل ایران بود. ست سوم با نتیجه 25 بر 22 به سود ایران تمام شد.
 
در پایان ست سوم، تیم ملی ایران 35 امتیاز از حمله، 12 امتیاز از دفاع،‌ 5 امتیاز از سرویس و 17 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد و تیم ژاپن هم 41 امتیاز از حمله، 4 امتیاز از دفاع،‌ 2 امتیاز از سرویس و 20 امتیاز از اشتباهات ایران به دست آورد.
 
مهم‌ترین عامل برتری ژاپن در برخی لحظات این بازی،‌ اشتباهات بعضاً ساده ملی‌پوشان ایران بود که دفاع‌های خوب آنها را بی تأثیر می‌کرد. شاگردان لوزانو در ست چهارم قادر نبودند که برتری خود را با ارائه یک بازی منسجم و یک‌نواخت حفظ کنند. البته نباید در این بین از حضور تماشاگران پر سر و صدای ژاپنی هم غافل شد. دو تیم در امتیاز 23 مساوی بودند که خطای تور حمزه زرینی، امتیاز 24 را به حریف داد ولی سرویس بازیکنان ژاپن که به خارج زمین رفت، بازی را 24 بر 24 مساوی کرد. این بازی با سرویس خوب فرهاد قائمی و اسپک بی نقص شهرام محمودی با نتیجه 27 بر 25 به پایان رسید.
 
تیم ملی ایران در بازی پنجم خود از ساعت 8:25 فردا پنج‌شنبه به مصاف چین می‌رود.




تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن