تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797959354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيشتر قتل‌‌هاي عمدكشور ناموسي است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بيشتر قتل‌‌هاي عمدكشور ناموسي است
رئيس پليس آگاهي كشور گفت: بيشتر قتل‌هاي كشور ناموسي است كه به علت سوءظن، توهم و ارتباط بين افراد اتفاق مي‌افتد كه بايد در زمينه كاهش وقوع آن فرهنگ‌سازي شود.


سردار محمد‌رضا مقيمي در نشست خبري روز گذشته خود به خبرنگاران گفت: سارقان همه رفت و آمدها و زمان كاري اصناف پر درآمد را زير نظر دارند و منتظرند تا از كوچك‌ترين خلأ ايمني براي اجراي نقشه سرقت استفاده كنند. وي ادامه داد: علاوه بر پليس، اصناف پرخطر از جمله طلافروشي‌ها و صرافي‌ها بايد نسبت به تجهيز مغازه‌هاي خود اقدام كنند. يگان پيشگيري ناجا و كلانتري‌ها مي‌توانند در صورت مراجعه بانك‌ها و صرافي‌ها و طلافروشي‌ها از كمك كارشناسان پليس براي بالا بردن ايمني مغازه خود بهره برداري كنند.
   
سارقان خشن‌تر شده‌اند
رئيس پليس آگاهي كشور با اشاره به نحوه وقوع جرائم و به ويژه جرائم خشن گفت: متأسفانه مجرمان خشن‌تر شده‌اند و علاوه بر سرقت از سلاح نيز استفاده مي‌كنند.
    
افزايش استفاده از سلاح
مقيمي گفت: سرقت‌هاي مسلحانه آمار بالايي ندارند، اما استفاده از سلاح در بين متهمان ما افزايش داشته است كه در بررسي‌هاي پليسي مشخص شده است مجرمان تحت‌تأثير برنامه و فيلم‌هاي ماهواره‌اي اقدام به سرقت مي‌كردند براي همين شاهد افزايش آمار استفاده از سلاح در سرقت‌هاي اخير بوده‌ايم و معتقديم با آگاه‌سازي اين روند كاهش خواهد يافت.
    
سرقت پرايد در صدر
رئيس پليس آگاهي ناجا درباره سرقت خودرو هم گفت: بيشتر سرقت خودروها به خودروهاي وطني مربوط مي‌شود. وي با نام بردن از پرايد به عنوان خودروي كم ايمن داخلي كه ۷۰ درصد سرقت را به خود اختصاص داده است، گفت: با توليدكنندگان اين خودرو جلسات متعددي را برگزار كرده‌ايم، اما همچنان اين خودرو به عنوان يك خودروي ناايمن با ضريب ايمني پايين و مورد توجه سارقان به سرقت مي‌رود كه البته به علت فراواني پرايد، تعداد زيادي از آن در خيابان بيشتر هم سرقت مي‌شود.
   
افزايش جعل و كلاهبرداري
سردار مقيمي با اشاره به جرائم جعل و كلاهبرداري در كشور به شهروندان هشدار داد و گفت: رسانه‌ها درباره كلاهبرداري‌هاي تلفني و پيامكي و كلاهبرداري‌هايي كه در انجام امور بانكي صورت مي‌گيرد، اطلاع‌رساني و شيوه متهمان دستگير شده را براي شهروندان تبيين كنند تا باعث كاهش اين آمارها باشيم. وي گفت: هرچه بيشتر درباره كلاهبرداري‌هايي كه از طريق استفاده از عابربانك‌ها صورت مي‌گيرد، اطلاع‌رساني شود، آگاهي شهروندان بيشتر و از وقوع سرقت جلوگيري مي‌شود.
وي يادآور شد: كلاهبرداران با از بين بردن اعتماد شهروندان زمينه كلاهبرداري از شهروندان را انجام مي‌دهند و باعث از بين بردن اعتماد عمومي مي‌شوند.
   
موضوع مدير سازمان جنگل‌ها و مراتع خودزني است
مقيمي درباره پرونده شليك و خودزني يكي از مديران كل اداره جنگل‌ها و مراتع گفت: موضوع قتل يا سوء قصد را رد مي‌كنم. كل پرونده وجود دارد، اما فعلاً درباره آن اطلاع‌رساني نمي‌كنيم. آنچه مسلم است اين است كه سوء قصدي صورت نگرفته و پرونده خودزني بوده است و تحقيقات درباره آن ادامه دارد كما اينكه ايشان همچنان زنده هستند.
   
دردسرهاي تعطيلات تابستاني
سردار مقيمي گفت: همزمان با آغاز تعطيلات تابستاني مدارس، شاهد افزايش جرائمي هستيم كه بيشتر براي كودكان و دانش‌آموزان رخ مي‌دهد كه بيشتر اين جرائم در صورت آگاهي‌سازي براي خانواده‌ها و كودكان قابل پيشگيري است. ما خواهشمان از خانواده‌ها اين است كه براي كاهش سرقت از كودكان به هيچ وجه از زيورآلات براي كودكان استفاده نكنند؛ چراكه بحث كارتن‌خواب‌ها و معتادان ولگرد هنوز براي ما يك چالش است و بچه‌هايي كه زيورآلات دارند بيشتر مورد توجه سارقان و معتادان خرده پا قرار مي‌گيرند.
   
قتل سريالي نداريم
رئيس پليس آگاهي ناجا در پاسخ به سؤال خبرنگار ديگري درباره آمار قتل گفت: در حال حاضر پرونده قتل سريالي نداريم. تعداد پرونده‌هاي قتل محرمانه است، فقط درباره درصد افزايش يا كاهش پرونده‌ها اطلاع‌رساني مي‌كنيم.  مقيمي گفت: كيس‌هاي زيادي داريم كه در همان بدو وقوع سرقت شناسايي و كنترل مي‌شوند و همين آنلاين بودن باعث مي‌شود فعاليت باندهاي سريالي در نطفه خفه و اجازه كار از مجرمان گرفته شود.





تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن