تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796616080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قراردادِ سِرّی امارات‌ وعربستان با"اسرائیل"


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: برخی کشورهای عرب حاشیۀ خلیج فارس، بدون اطلاع ملت های خود، به منظور بازگرداندن امید به "اسرائیل" قراردادهایی چند صد میلیون دلاری با این رژیم امضا کردند.

به گزارش تراز ، در حالی که سخنرانانِ کنفرانس سالانۀ روزنامۀ صهیونیستیِ "جروزالم پست" که امسال در نیویورک برگزار شد؛ "آینده ای تاریک برای اسرائیل" پیش بینی کردند؛ برخی کشورهای عرب حاشیۀ خلیج فارس بدون اطلاع ملت های خود در قراردادهایی محرمانه، قراردادهایی مالی و اقتصادی با این رژیم امضا کردند تا با چند صد میلیون درآمد این قراردادها، "امید و کمک مالی و اقتصادی" را به "اسرائیل" بازگردانند.

به نوشتۀ روزنامه الاخبار، خبرِ این قراردادها که به زودی در رسانه های غربی و عبری علنی خواهد شد؛ دو روز پیش توسط "یوسی ملمان" تحلیل گر امور نظامی و امنیتی در روزنامۀ جروزالم پست و معاریو، منتشر شد. وی در مقاله ای تحلیلی درباره اوضاع راهبردی رژیم صهیونیستی در سال های آینده سعی کرد دیدگاه های سیاه نگرِ شماری از وزیران و نمایندگان کنست در خصوص آیندۀ این رژیم را نقض کند.

ملمان در این خصوص، نوشت: دشمنان ایران از کشورهای عرب سنی، به اسرائیل روی آورده و با اسرائیل به توافق های محرمانۀ نظامی و اطلاعاتی رسیده اند که صدها میلیون دلار ارزش دارند و در جهت منافع عربستان سعودی و امارات متحدۀ عربی هستند.

علاوه بر توافق های نظامی و اطلاعاتی با کشورهای "عرب سنی"، ملمان موضوع دیگری را نیز برجسته کرد و آن خطر ارتش های عربی برای "اسرائیل" است که اکنون به طور کامل از بین رفته است. زیرا رژیم صهیونیستی با مصر و اردن توافقنامه صلح امضا کرد و عراق و سوریه و لیبی نیز دچار درگیری های داخلی شده اند. ارتش های این کشورها نیز یا کاملا نابود یا ضعیف شده اند و به جای این ارتش ها که خطری برای موجودیت "اسرائیل" بودند، دشمنانی برای "اسرائیل" شکل گرفته اند که در حد یک کشور نیستند و به مسائل خود درگیرند و در عرصه های دیگر درگیر جنگ هستند.

ملمان، روابط اردن با رژیم صهیونیستی را در بهترین حالت توصیف و تاکید می کند که این روابط بر پایه همکاری امنیتی و اطلاعاتی گسترده ای استوار است. این روابط با مصر نیز وضعیتی مشابه دارد و رژیم صهیونیستی در مبارزه با تروریسم در سینا، با مصر همکاری می کند و دو طرف، در بحث و بررسی دائمی بر سر چگونگی تعامل با جنبش حماس در باریکه غزه هستند.

به نوشتۀ ملمان، داعش و جبهه النصره نیز خطری برای داعش به شمار نمی روند، زیرا این گروه ها، از زمانی که در مرزهای جولان مستقر شده اند، چگونگی همزیستی با "همسایۀ اسرائیلی" را آموخته اند، زیرا از نظر آن ها، در حال حاضر، دشمنانی مهم تر از "اسرائیل" و "یهودیان" وجود دارند.
 


منبع: العالم







زمانبندی انتشار: 11 خرداد 1395 - 16:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن