تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797054005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت حمایت کند،دوبله زیر زمینی ها حذف می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: دولت حمایت کند،دوبله زیر زمینی ها حذف می شود فرهنگ > سینما - نخستین جلسه هیات مدیره انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم صبح روز دوشنبه دهم خرداد ماه در دفتر معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی در این نشست و گفتگوی صمیمانه هیات مدیره انجمن اهم مسائل و چالش های پیش روی هنر دوبله را به تفصیل مطرح کردند و ضمن اشاره به برنامه های در دست انجام برای توسعه فعالیت های صنفی، خواستار حمایت سازمان سینمایی از برنامه های پیش بینی شده گردیدند.
به موجب این گزارش حمید رضا آشتیانی پور رئیس انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم با اشاره به این نکته که حمایت دولت از دوبله های با کیفیت، سبب به حاشیه رانده شدن دوبله های زیر زمینی و نازل می شود، خواستار حمایت دولت برای بازسازی استودیوی انجمن جهت گسترش فعالیت های انجمن شد و نیز چاره اندیشی برای شناسایی صادرات حرفه ای و پخش قانونی دوبله های اعضای انجمن را با هدف تقویت و گسترش زبان فارسی در جهان و نمایش هنر و مهارت گویندگان ایرانی امری ضروری دانست. وی تشریک مساعی و مشورت با صنف گویندگان در صدور مجوز به متقاضیان تاسیس آموزشگاه دوبله و یا استودیوی دوبلاژ را حائز اهمیت دانست و از فقدان روابط و تعامل لازم با انجمن در ادوار گذشته انتقاد کرد.
در ادامه حیدری خلیلی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی ، هنر فاخر دوبله را یکی از مزیت های سینمای ایران است و علاقه و تعلق خاطر اقشار مردم ایران به فیلم و سریال را تا حد زیادی مرهون قدرت و خلاقیت هنرمندانه دوبلورهای کشورمان دانست. وی تعامل و تشریک مساعی با اصناف مختلف سینمایی را یکی از سیاست های جدی سازمان سینمایی دانست و یادآور شد سازمان سینمایی هر ساله در تدوین و تنظیم سیاست ها و راهبردهای سینمایی نقطه نظرات و پیشنهادات ارزنده ای را از رهگذر ارتباط با خانه سینما دریافت کرده است.
این گزارش می افزاید، معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی از هیات مدیره انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم خواستار حضور و مسئولیت پذیری بیشتر در قبال آموزش دوبله و هدایت استعدادهای جوان شد و تاکید کرد، برخورد منفعلانه و بی عملی، زمینه فعالیت را برای کسانی فراهم خواهد کرد که به اندازه اعضای انجمن شایستگی حضور در عرصه آموزش و تاسیس استودیو را ندارند. ایشان با توجه به اقبال فزاینده جوانان برای ورود به عرصه گویندگی از انجمن خواستار برنامه ریزی های هدفمند برای پاسخگویی به این میل عمومی و هدایت آن شد و آمادگی سازمان سینمایی برای برخورد با گروه های غیر مجاز دوبله را به استناد گزارش های مستند انجمن اعلام نمود.
حیدری خلیلی پیشنهاد کرد انجمن طی نامه ای با قید اولویت اهم مطالبات و نیازهای خود را جهت بررسی به معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی منعکس نماید.
همچنین در این نشست هم اندیشی ؛ به ضرورت ایجاد تنوع صدایی ، توجه به جایگاه دوبله و گویندگی و ضرورت غنی سازی آن برای تاثیرگذاری مثبت بر جامعه و فرهنگ کلامی مردم ، نیاز به مترجم و ترجمه خوب در عرصه دوبله ، توجه به امنیت شغلی فعالان دوبله و گویندگی و ... تاکید شد .
خاطر نشان می شود در این نشست علاوه بر محمد حسین فرج مدیر کل دفتر توسعه فناوری سینمایی، شوکت حجت ، حسین عرفانی، شروین قطعه ای، بیژن علی محمدی و عطر چی به ارائه دیدگاه های خود پرداختند. 58245

کلید واژه ها: دوبله - سینمای ایران -




سه شنبه 11 خرداد 1395 - 11:57:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن