تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797044465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسن‌دوست تدوین «پایان رویاها» را آغاز کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حسن‌دوست تدوین «پایان رویاها» را آغاز کرد
با تمام شدن مراحل تصویربرداری فیلم «پایان رویاها» تازه‌ترین اثر سینمایی محمد علی طالبی، حسن حسن‌دوست کار تدوین این فیلم را آغاز کرده است.


به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛ کار فیلم‌برداری این اثر سینمایی چند روز پیش در منطقه شیرگاه استان مازندران با مدیریت تصویربرداری علی‌ محمد‌قاسمی و با حضور تعدادی از مسوولان کانون پس از حدود 45 روز به پایان رسید.


طالبی با ابراز رضایت از روند تولید این اثر اظهار داشت: این کار را به دلیل فضاسازی خوب آن یک کار هنری در عین حال یک فیلم قصه‌گو برای بچه‌ها می‌دانم به همین دلیل آن را خیلی دوست دارم. مساله جذب مخاطب در فیلم‌های کانون - علی‌رغم این‌که برخی از آن‌ها بسیار خوب ساخته شده - کمتر مورد توجه قرار گرفته است و این فیلم‌ها در جذب مخاطب کودک ضعف‌هایی دارد. 


وی اظهار امیدواری کرد فیلم پایان رویاها - به دلیل این که دارای یک داستان است و این قصه‌گویی برای بچه‌ها جذابیت دارد - بتواند این ضعف را جبران کند. یعنی بچه‌ها بنشینند، فیلم را ببینند و با آن رابطه برقرار کنند.


این کارگردان مطرح سینمای کودک و نوجوان در عین حال «پایان رویاها» را نسبت به فیلم‌های گذشته خود نیز یک فیلم خیلی اختصاصی برای کودکان دانست و تاکید کرد: بچه‌ها می‌توانند داستان این فیلم را دنبال کنند و لحظات جذابی برای‌شان فراهم شود. در جریان فیلم‌برداری تلاش کردیم فیلم بر اساس همان فیلم‌نامه‌ای که به کانون داده بودیم ساخته شود ولی خوشبختانه - به نظرم در عمل - فیلم خیلی بهتر از فیلم‌نامه درآمد.


کارگردان پایان رویاها در ادامه به زمان‌بندی تولید این فیلم جدید نیز اشاره کرد و گفت: با گذشت حدود 45 روز از آغاز فیلم‌برداری، وارد مرحله تدوین می‌شویم و امیدواریم این اثر برای نمایش در جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان آماده شود.


طالبی از سختی‌های فیلم‌برداری در مناطق جنگلی مازندران نیز سخن گفت و یادآورشد: اعضای گروه در چنین شرایط سختی به صورت بی‌وقفه در منطقه حضور داشتند چرا که الان هزینه‌ها بسیار بالاست و شرایط ساخت این نوع فیلم‌ها نسبت به گذشته خیلی فرق کرده است. به همین دلیل ما نمی‌توانستیم هیچ روزی استراحت کنیم و حتی شب کاری هم داشتیم در مجموع کار در چنین شرایطی، به ویژه در آب و هوای منطقه و کار با اسب‌ها و بدل‌کاری بسیار مشکل بود که البته چند بار مشکلاتی نیز برای بازیگران به وجود آمد.


او ادامه داد: برای ساخت موسیقی فیلم نیز ایده‌ای دارم و شاید ضبط موسیقی در خارج از کشور و با سازهای آگوستیک اجرا شود. اصلاح رنگ، کارهای دیجیتالی، صداگذاری و... هم از دیگر مراحل فنی است که در ادامه پروژه انجام می‌شود.


طالبی حس خود را از همکاری با کانون نیز این‌طور توصیف کرد: من نزدیک نیم قرن است که با کانون ارتباط دارم و از سن یازده سالگی در کانون بودم. آرزو داشتم و برایم خیلی مهم بود - به عنوان کسی که فعالیت فیلم‌سازی را از ساخت فیلم‌های کوتاه در کانون آغاز کرده است - برای کانون فیلم بلند بسازم. بعدها به تلویزیون و مراکز دیگر رفتم و فیلم بلند ساختم ولی هیچ وقت شرایطی برای کار در کانون فراهم نشده بود.


وی اضافه کرد: خوشبختانه در مدیریت جدید این مساله به وجود آمد تا بتوانم بعد از سال‌ها برای کانون فیلم سینمایی بسازم اگرچه همه می‌گویند فیلم‌های من حتی آن‌ها که برای تلویزیون هم ساخته‌ام، ساختاری کانونی داشته است.


او از همکاری‌های مدیرعامل، رییس هیات مدیره، معاون تولید و مسئولان سینمایی کانون همچنین مدیرکل و کانون استان مازندران برای ساخت این فیلم قدردانی کرد و گفت این همکاری‌ها برای من حس خوبی را ایجاد می‌کرد در عین حال دوستی با اعضای گروه به ویژه بچه‌هایی که در این فیلم بازی‌های درخشانی داشتند - که در آینده خواهید دید - و واقعا زحمت کشیدند، برای من خیلی لذت‌بخش بود. 









۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن