تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797534860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور اينترنتی مجوز خروج از کشور برای مشمولان/ فعلا فقط تهران


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: صدور اينترنتی مجوز خروج از کشور برای مشمولان/ فعلا فقط تهران
سامانه اینترنتی خدمات خروج از کشور از جمله تسهیلاتی است که تست های آن اخیرا انجام شده و از دهم خرداد ماه سال جاری در تهران اجرایی می شود.


جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا از صدور اینترنتی مجوز خروج از کشور برای مشمولان استان تهران از دهم خرداد ماه خبر داد.

به گزارش مهر، سردار ابراهیم کریمی در خصوص خدمات الکترونیکی جدید سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: به منظور رفاه حال مشمولان و خانواده هایشان و همچنین کاهش حجم مراجعات به سازمان وظیفه عمومی، از اواخر سال گذشته بسترسازی لازم برای الکترونیکی شدن برخی امور آغاز شد.

وی با اشاره به حجم بالای درخواست های مشمولان برای اخذ مجوز خروج از کشور و مراجعات مکرر آنان به سازمان، افزود: سامانه اینترنتی خدمات خروج از کشور از جمله تسهیلاتی است که تست های آن اخیرا انجام شده و از دهم خرداد ماه سال جاری در تهران اجرایی می شود.

جانشین سازمان وظیفه عمومی خاطرنشان کرد: متقاضیان تهرانی با ورود به سامانه خدمات وظیفه عمومی به نشانی www.evazifeh.epolice.ir می توانند درخواست خود را ثبت و در ادامه کنترل های اولیه به صورت سیستمی به عمل می آید.

سردار کریمی با اشاره به این مطلب که فرایند انجام کار از طریق پیامک به اطلاع مشمول می رسد، بیان داشت: در صورت احراز شرایط اولیه، اطلاعات فرد متقاضی به دانشگاه محل تحصیل منعکس و در صورت تایید دانشگاه، در نهایت اطلاعات مشمول در سامانه وظیفه عمومی بررسی و مجوز خروج صادر می شود.

وی تصریح کرد: این سامانه مکمل سامانه قبلی است که روند درخواست خروج از کشور را کاملا الکترونیکی می کند و مشمولان متقاضی بدون انجام هرگونه سفر درون شهری و برون شهری از منزل خود می توانند درخواست شان را ثبت کنند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون مراحل اخذ مجوز خروج از کشور دانش آموزی متفاوت است، گفت: هم اکنون در حال مذاکره هستیم تا با امضای تفاهم نامه ای بین سازمان وظیفه عمومی ناجا و وزارت آموزش پرورش، وظایف هر سازمان مشخص و فرآیند صدور مجوز خروج از کشور دانش آموزی نیز الکترونیکی شود.

وی با تاکید بر اینکه سامانه اینترنتی خروج از کشور در مرحله نخست در تهران راه اندازی می شود، گفت: علاوه بر مشمولان و دانشجویان دانشگاه های تهران، کلیه طلاب، ورزشکاران و متعهدین خدمتی دستگاه های دولتی سراسر کشور نیز می توانند درخواست های مربوط به خروج از کشور را از طریق این سامانه ثبت و پیگیری کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و پس ازانجام این طرح در استان تهران، امکان استفاده برای سایر متقاضیان در سراسر کشور نیزدر آینده نزدیک فراهم خواهد شد.

سردار کریمی بیان داشت: در صورت تکمیل مدارک متقاضی و عدم وجود مشکل در مراحل کار، از زمان ثبت درخواست حداکثر به مدت ۴۸ ساعت مجوز خروج از کشور صادر می شود.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص نحوه استرداد وثیقه مشمولانی که به خارج از کشور سفر کرده اند، گفت: در حال حاضر با وجود سامانه ارتباطی بین سازمان وظیفه عمومی و سامانه های داخلی ناجا، به محض ورود مشمول به کشور و ثبت مهر ورود در گذرنامه وی، مبلغ وثیقه به حساب مشمول واریز می شود.

وی یادآور شد: ممکن است که اطلاعات تعداد معدودی نیز به دلیل مشکلات احتمالی به دست ما نرسد و نیاز به حضور این افراد به سازمان وظیفه عمومی ناجا باشد، اما قاعده بر این است که ودیعه دریافت شده به صورت خودکار به حساب اعلامی از سوی مشمول واریز شود.

کریمی خاطرنشان کرد: ازطریق سامانه خدمات وظیفه عمومی ، امکان رویت آخرین وضعیت عودت وثیقه نیز برای مشمولان وجود دارد.


تاریخ انتشار: ۲۰:۵۶ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - 30 May 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن