تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797540588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دکتر روحانی: بیکاری در آذربایجان غربی با توجه به مزایای موجود استان مفهوم ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


دکتر روحانی: بیکاری در آذربایجان غربی با توجه به مزایای موجود استان مفهوم ندارد استان‌ها > آذربایجان غربی - دکتر حسن روحاتی رئیس جمهور کشورمان در دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان آذربایجان غربی گفت: وجود بیکاری در استان با توجه به وجود طبیعتی منحصر بفرد، زمین های حاصلخیز و هم مرزی نمیتواند خبر خوبی باشد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، حجت الاسلام حسن روحانی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان آذربایجان غربی با اشاره به تعلق خردادکاه به امام راحل گفت: نمی توان در جمعی با حضور علما و فرهیختگان از جملات امام و نعضتی که ایشان پایه گذاری کردند استفاده نکنیم وی با اشاره به حوادث و رخدادهای خرداد سال ۴۲ اظهارداشت: ۱۳ خرداد سال ۴۲ مصادف بود با سالروز عاشورای حسینی و سخنرانی معروف و به یادماندنی امام خمینی(ره) که در شرایط خاص و در مدرسه فیضیه قم باعث شد امام راحل بعدها دستگیر و حادثه عظیم ۱۵ خرداد سال ۴۲ شکل گیرد. رئیس جمهور تصریح کرد: امروزه عزت، عظمت، پیشرفت و قدرت ایران اسلامی مرهون امام راحل است طوری که با درایت، تدبیر و صبر ایشان توانستیم از نبرد با قدرت های جهانی سربلند بیرون بیاییم.
روحانی گفت: رهنمودهای ایشان برای مردم و کشور آن هم با دست های خالی شخصیت استثنایی ایشان را نمایش گذاشت.
وی افزود: انتخاب مقام معظم رهبری بعنوان جانشین شایسته امام خمینی یکی از اتفاقات بزرگ نظام را رقم زد زیرا انتخاب ایشان در کمتر از 24 ساعت آنهم پس از فوت امام راحل و در جلسه ای از سوی خبرگان رهبری و همزمان با طرح بحث شورای رهبری اتفاق افتاد.
رئیس جمهور کشورمان تصریح کرد: در دورانی که همه قدرت ها در تلاش برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی و تمامیت ارزی کشور بودند درایت و رهبری امام و مجاهدت مردم ما را سربلند کرد.
روحانی گفت: وحدت و همبستگی بین مردم و البته تمام اقوام و ادیان و شهیدانی که از تمام قومیت ها چه ترک و کرد و ارمنی و آشوری و ... داشتیم تمامیت ارزی کشور را در دوران جنگ حفظ کردیم.
وی افزود: استان آذربایجان غربی بعنوان نماد رنگین کمان ادیان و اقوام محسوب میشود که قومیت های مختلف با اتحاد و وحدت در کنار یکدیگر حضور دارند. رئیس جمهوری کشورمان با تشکر از رشادت و دلیرمردهای های شهدای هشت سال دفاع مقدس از جمله شهیدان باکری، بابایی، همتی، و... تصریح کرد: مردم ایران اسلامی مردم فداکار و قدردانی هستند نه رشادت های شهدا، نه امام راحل را فراموش نکرده و نخواهند کرد. روحانی گفت:  اتحاد . همبستگی، ایمان و یکپارچگی در بین مذاهب و قومیت های مختلف عامل رسیدن به موفقیت و پیروزی های بزرگ در کشور محسوب میشود که استان آذربایجان غربی نمونه ای از آن است.
وی افزود: وجود این اقوام و ادیان و جوان و پیر مارا بر آن دارد تا از تمام ظرفیت هاو نیروهای فرهیخته در کشور استفاده کنیم ضمن اینکه حضور بانوان در بخش های مختلف کشور میتواند مدیریت کشور را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. رئیس جمهور کشورمان با اشاره به وضعیت حج تصریح کرد: مانع تراشی از سوی کشور عربستان و در حالی که مکه، مدینه و حج متعلق به همه مسلمین جهان است مانع ثبات در منطقه و مسلمانان و تامین خواست رژیم صهیونیستی است. وی افزود : بی ثباتی های منطقه که ریشه در صهوینیسم و تروریست دارد باید با وحدت و دوستی بین اقوام ریشه کن شود. رئیس جمهور کشورمان تصریح کرد: ایمان، انسجام، ایستادگی و وحدت مردم، اصلی اساسی است که باعث شده قدرت‌های جهانی در برابر ایران هراس داشته و نتوانند نقشه‌های شوم خود را به اجرا برسانند. روحانی گفت: در ایران وجود قومیت ها با وحدت، انسجام و یکپارچگی باعث شده در مقابل دشمنان بایستیم که در این میان رهبری هدایتگر نیز مزید برعلت بوده است.
وی افزود: وجود طبیعتی منحصر بفرد، زمین های حاصلخیز و هم مرزی با 3 کشور نمیتواند با واژه ای بنام بیکاری توام شود و باید از این مرزها در روابط با کشورهای همسایه بهره ببریم. رئیس جمهور کشورمان تصریح کرد: دولت  49 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 949 میلیارد تومان برای استان آذربایجان غربی در نظر گرفته است که همه این طرح ها تا پایان سال 96 اجرایی خواهند شد ضمن اینکه دولت به جد از طرح اتصال راه آهن ارومیه به راه آهن سراسری کشور پیگری می کند.

کلید واژه ها: استان آذربایجان غربی - حسن روحانی - بیکاری - سفرهای استانی دولت -




دوشنبه 10 خرداد 1395 - 20:36:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن