تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797088273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پردیس تئاتر خاوران بعد از افتتاح پانوراما خرمشهر به بهره‌ برداری می‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پردیس تئاتر خاوران بعد از افتتاح پانوراما خرمشهر به بهره‌ برداری می‌رسد
مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران از آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه‌کاره‌‌ای چون خانه سیمین و جلال،‌ پردیس تئاتر خاوران و مرکز نمایشی صبا گفت.
علیرضا جعفری مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های تئاتری پردیس تئاتر خاوران و صبا اظهار داشت: بعد از افتتاح پروژه پانوراما خرمشهر که روز دوشنبه صورت خواهد گرفت مجموعه تئاتری خاوران را افتتاح می‌کنیم و به طور کل سیاست‌های کاری ما بر این شده مجموعه‌هایی را که می‌سازیم بهره‌بردار داشته باشند و بهره‌بردار بر اساس نیاز و نوع عملکرد پروژه مستقر می‌شود.

 
وی ادامه داد: در یک بازه زمانی 6 ماهه ما کنار بهره بردار قرار می‌گیریم و همه ظرفیت‌ها را برای بهره‌برداری کامل مجموعه آماده می‌کنیم و اگر نواقصی در پروژه باشد آن را با کمک بهره‌بردار رفع می‌کنیم به عنوان مثال مجموعه باغ کتاب با همین سیاست پیشرفته است.
 
جعفری با اشاره به پروژه تئاتری خاوران تصریح کرد: 95 درصد بخش‌های عمرانی مجموعه تئاتری خاوران به پایان رسیده و فقط در بحث‌های زیر ساختی مشکلاتی به وجود آمده اما ما با همکاری بهره‌بردار در پی رفع این مشکل زیر ساختی در پردیس خاوران هستیم.
 
وی در پاسخ به اینکه چه اختلافاتی بین شهرداری و اداره برق برای وصل برق مجموعه خاوران وجود دارد بیان کرد: بعضاً اداره برق اگر بخواهد انشعاب یا برقی را وصل کند یک سری مطالبات دارد که بر اساس آن دستورالعمل ما هم به عنوان مالک پروژه موضوعات را به نقطه همگرا می‌رسانیم البته با دوستانمان در اداره برق به هماهنگی رسیدیم که در نقطه اجرایی و عملیاتی خواهد بود.
 
جعفری در ادامه در خصوص مرکز نمایشی صبا نیز اظهار داشت: کارهای عمرانی مرکز صبا به نسبت خاوران بیشتر است بعلاوه اینکه سرمایه‌گذاری در کنار این پروژه قرار دارد، اما با هماهنگی شهرداری به توافق سه جانبه‌ای رسیدیم تا این پروژه را به اتمام برسانیم البته از لحاظ زمان بندی صبا دیرتر از مرکز تئاتر خاوران افتتاح می‌شود.
 
وی درباره خانه سیمین و جلال گفت: این خانه در دو بخش عمرانی و حقوقی خلاصه می‌شود که ما در بخش حقوقی به نتایجی با وراث رسیدیم و آن‌ها نظرشان این بود که خانه سیمین و جلال به همین شکل و وضعیت موجود حفظ شود و تغییر کاربری نداشته باشد ماهم با همین رویکرد بحث مرمت و بهره‌برداری را در قالب یک فضای مطالعاتی و کتابخانه‌ای دنبال می‌کنیم که بخش مرمت و مقاوم سازی پروژه در دستور کار است و در چند ماه آینده به بهر برداری خواهد رسید.
 
جعفری افزود: حدوداً دو سه هفته پیش هم وراث این مجموعه جلسه داشتیم و وقتی استراتژی ما را متوجه شدند که نظر به تغییر کاربری نداریم استقبال کردند و امیدواریم این پروژه هم به سرعت به پایان برسند تا علاقه‌مندان این حوزه از این فضا استفاده کنند.
 
وی در پایان با اشاره به پانوراما خرمشهر بیان کرد: از فردا بهره‌برداری آزمایشی این پروژه آغاز خواهد شد و در طول هفته دفاع مقدس در سانس‌های مشخص شهروندان می‌توانند از این مجموعه بازدید کنند، همچنین در بخش موزه‌ای این مجموعه زیر گنبد کروی شکل آن پرده سینمایی 1800 متر مربعی به کار گرفته شده که در کشور برای اولین بار قابلیت پخش فیلم 360 درجه را دارد و هر مخاطبی از بازدید از این مجموعه حس بی‌نظیری پیدا می‌کند.
 
جعفری گفت: با توجه به اینکه امسال سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است در کارکرد اجرای این پروژه شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی در مرحله اقدام و عمل هستیم و این اقدام توسط مهندسین،نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان در پروژه پانوراما اتفاق افتاده است.
 



۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن