تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797774482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نصیرشلال المپیک ریو را از دست داد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نصیرشلال المپیک ریو را از دست داد
نایب قهرمان المپیک لندن گفت: تصمیم گرفتم در جام فجر شرکت نکنم زیرا تزریق دوم در کمرم خطرناک است و با توجه به وضعیتم فکر کنم کلا وزنه برداری را کنار بگذارم.
آفتاب :

نواب نصیر شلال در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی آخرین وضعیت آسیب دیدگی اش بیان کرد: با چند پزشک مشورت کردم، وضعیتم به گونه ای است که اگر تزریق دوم را در کمرم انجام دهم خطرناک است، بنابراین تصمیم بر این شد فعلا تمرین نداشته باشم و در جام فجر شرکت نکنم، از آنجا که جام فجر دومین گزینشی من محسوب می شد بنابراین المپیک را نیز از دست دادم.

او ادامه داد: من با انگیزه بودم و تمرینات خوبی را در خانه انجام داده بودم، وقتی به اردوی تیم ملی هم آمدم 2-3 هفته اول شرایطم خوب بود اما با بدشانسی روبرو شدم و آسیب دیدگی قدیمی اوت کرد. تزریق هم که انجام دادم یک مقدار جواب داد اما بعد درد کمرم دوباره شروع شد. تزریق دوم هم به گفته پزشک خطرناک بود.

نصیر شلال در پاسخ به این پرسش که ممکن است این آسیب دیدگی به گونه ای باشد که اجازه ندهد وزنه برداری را به طور حرفه ای دنبال کنید، تصریح کرد: فکر کنم باید وزنه برداری را کلا کنار بگذارم. ممکن است نیاز به عمل جراحی هم باشد، در آن صورت نیز باز هم نمی توانم به وزنه برداری برگردم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه خیلی زودتر از این نمی توانست آسیب دیدگی خود را مداوا کند تا تشدید نشود، گفت: اوایل که درد کمرم شروع شده بود فکر نمی کردم به این شدت باشد، یک مقدار تمریناتم را کمتر کردم. با وجود اینکه رعایت کردم اما نیاز به عمل جراحی داشتم. اسیب دیدگی ام را خوب تشخیص دادم و پیگیری هم کردم اما چون مجبور بودم بخاطر مسابقات جام فجر فشار بیاورم، نمی توانستم بیشتر از این رعایت کنم. شاید اگر از اول تمرین نمی کردم این طوری نمی شد.اما خودم خواستم تمرین کنم و برای جام فجر آماده شوم.

نایب قهرمان المپیک لندن در مورد اینکه به دلیل آسیب دیدگی مجبور است وزنه برداری را کنار بگذارد، بیان کرد: کاری نمی توانم انجام دهم، ان شالله در زمینه های دیگر موفق شوم. من با وزنه برداری آمیخته شدم و در زمینه های دیگر مشغول به کار می شوم مانند مربیگری زیرا به آن علاقه دارم.

نصیرشلال به اشاره به کسب مدال المپیک لندن، تصریح کرد: حسرت مدال المپیک را ندارم اما دوست داشتم در یک وضعیت خوب دوباره به المپیک بروم و نتیجه بگیرم اما شرایط این اجازه را به من نداد.

او با اشاره اینکه تمرینات فیزیوتراپی خود را دنبال خواهد کرد، گفت: تمرینات فیزیوتراپی را تا جایی ادامه می دهم که در زندگی معمولی خود به مشکل برنخورم. از طرفی باید تمرینات سبک را نیز داشته باشم مخصوصا بعد از کنار گذاشتن وزنه برداری زیرا بعد از سالها ورزش کردن اگر بخواهم آن را یکباره کنار بگذارم، سیستم بدنی ام به هم می ریزد.




تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن