تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796669888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فـال روزانـه - Daily Omen


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: فال روزانه اختصاصی برترین ها
فـال روزانـه - Daily Omen

فـال روزانـه - Daily Omen





فال روزانه شنبه 8 خرداد 1395




چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان استدوست عزیزی که 8 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شاید بحث با یکی از دوستان یا حتی اعضای خانواده تان در چنین روزی شما را کمی نگران و عصبی کند اما بهتر است فراموشش کنید زیرا این اختلافات طبیعی است و اهمیت چندانی ندارد. امروز مهمترین روز زندگی شماست پس آن را به بهترین شکل ممکن به بگذرانید. اگر فکرتان مشغول است، کمی مدیتیشن کنید تا تمرکز خود را بار دیگر به دست آورید. به ظاهرتان برسید و بهترین لباس خود را به تن کنید زیرا دوستان تان شما را سورپرایز خواهند کرد. خدا را به خاطر افراد خوب و مهربانی که در زندگی تان دارید، شکر کنید. موضوعی ذهن شما را درگیر کرده که در شهریور به کل حل خواهد شد و شما را شاد و خشنود خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen


هر چه نگرانی دارید امروز از سر بیرون کنید زیرا همه چیز طبق خواسته و مراد شما پیش خواهد رفت. شاید این طور فکر کنید که با افزایش سن، مشکلات شما نیز کم و کمتر می شود اما در واقع حقیقت چیز دیگری است. هر چه بیشتر زمان می گذرد، درگیری های ذهنی و مسئولیت شما نیز افزایش می یابد اما از طرف دیگر تجربه های بیشتری کسب خواهید کرد که به شما در حل کردن آنها کمک می کند. شما اخیرا مسئله ای را برای خود بزرگ کرده اید اما آنقدرها که شما فکرش را می کنید، مهم و بزرگ نسیت. با ساده گرفتن مسائل، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.




فـال روزانـه - Daily Omen


امروز هر چه بیشتر سعی کنید توجه دیگران را به خودتان جلب کنید، بیشتر به نفع تان خواهد بود. شما ایده های تازه ای را در سر می پرورانید که در این صورت قادر خواهید بود آنها را با اطرافیان تان نیز در میان بگذارید. اگر سعی کنید به جای قدم زد پشت آدمها، در کنارشان راه بروید، چیزهای بیشتری خواهید آموخت. شما نیز به احساسات و نظرات آنها احترام بگذارید. شما قلب بزرگ و سخاوتمندی دارید پس آن را از دیگران دریغ نکنید. به زودی فرصتی برای پیشرفت در زندگی تان فراهم می شود، آن را از دست ندهید.



فـال روزانـه - Daily Omen


اگر چه امروز سرتان شلوغ است اما روز خوبی را در پیش خواهید داشت. یکی از دوستان تان به طور غیر منتظره شما را به یک میهمانی دعوت می کند. آن را رد نکنید زیرا  می تواند بر روحیه شما تاتیر مثبتی بگذارد و خستگی چند وقت اخیرتان را به در کند، حتی ممکن است دوستان جدیدی پیدا کنید که در آینده ای نزدیک از تاثیر گذارترین افراد زندگی تان شوند. تغییری در زندگی شما رخ می دهد که آینده درخشانی را برایتان رقم خواهد زد. خودتان را برای اتفاقات غیر منتظره آماده کنید.




فـال روزانـه - Daily Omen


موفقیت و خوش اقبالی در طالع شما موج می زند. امروز فرصت های جدید کاری به سراغ تان می آید، حواستان باشد آنها را به سادگی از دست ندهید. شما وارد مرحله جدیدی از زندگی می شوید که تا به حال به ذهن تان هم خطور نمی کرد، شاید این راه کمی سختی داشته باشد اما برایتان بسیار هیجان انگیز خواهد بود. پس قبل از رد کردن شانس های زندگی تان آنها را به خوبی بسنجید. به زودی خبر خوبی می شنوید که انتظارش را نداشته اید. با شنیدن آن باید خود را برای تجربه های جدید آماده کنید.



فـال روزانـه - Daily Omen


امروز به احساسات جدیدی در درون تان پی می برید. چند وقتی است که برای تصمیم گیری سردرگمیم و بین احساس و منطق مانده اید اما امروز به این نتیجه می رسید که احساسات تان نه تنها در تضاد با عقل که مکمل آن است، پس بهترین زمان برای تصمیم گیری است. تنها چیزی که امروز باید از آن حذر کنید، درگیر نکردن خود با مشکلات دیگران است. ممکن است برخی از آشنایان برای حل مشکلات خود نزد شما بیایند، از آنها معذرت خواهی کنید و خودتان را تا جایی که می توانید کنار بکشید.




فـال روزانـه - Daily Omen


رابطه شما با یکی از دوستان تان بهم خورده و این موضوع شما را ناراحت و عصبی کرده است. اما به جای غصه خوردن بهتر است احساسات خود را کنترل و سرتان را گرم کنید. در حال حاضر هیچ کاری از دست شما بر نمی آید پس بهتر است رهایش کنید تا تمرکز خود را برای انجام باقی کارهایتان از دست ندهید. صبر کلید موفقیت شماست. مطمئن باشید که سرنوشت در آینده ای نه چندان دور بار دیگر او را به سمت شما جذب خواهد کرد. ورزش در حال حاضر بهترین دوا برای شماست، پس کتانی های خود را به پا کنید و اولین قدم را بردارید.



فـال روزانـه - Daily Omen


هیجانی که برای تجربه های چیزهای جدید دارید باعث می شود که در شغل خود پیشرفت کنید. شما در کارهایتان آنقدر انگیزه دارید که می توانید با انرژی کافی به دنبال پروژه هایی مناسب و سودآور بگردید، پس درنگ نکنید و از همین حالا دست به کار شوید. امروز شخصی را ملاقات می کنید که برای مدت زیادی در زندگی شما خواهد ماند. ممکن است این فرد در ابتدا رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان دهد اما به دل نگیرید. با گذشت زمان او و اهدافش را بیشتر درک خواهید کرد و تمام سوتفاهم ها برطرف خواهد شد.




فـال روزانـه - Daily Omen


روز پر مشغله ای خواهد داشت زیرا کارهای جدیدی را که مدت هاست در ذهن دارید، آغاز می کنید. اگر چه شرایط با سرعت زیاد در حال تغییر است اما سعی کنید کنترل امور را به عهده بگیرید و با آرامش خاطر به سمت جلو حرکت کنید. ممکن است در ابتدای راه با شریک یا همکاران تان به مشکل بر بخورید و زبان هم را  نفهمید اما هر چه جلوتر می روید، به نقاط مشترک بیشتری خواهید رسید. این موضوع در رابطه عاطفی شما هم صدق می کند. سعی کنید با شریک زندگی تان بیشتر مدارا کنید تا مسائل کوچک و بی اهمیت شما را از هم دور نکند.




فـال روزانـه - Daily Omen



مهم نیست که تمرکز و توجه خود را بر چه چیزی گذاشته اید، آنچه اهمیت دارد این است که باید تمام توان و شجاعت خود را به کار گیرید و در زمینه ای که می خواهید قدم بردارید و به جلو حرکت کنید. بد نیست چیزهای جدید را تجربه کنید و کمی از عادات روزمره خود به دور باشید. امروز روز بسیار هیجان انگیزی برایتان خواهد بود بنابراین حواس تان به فرصت هایی که پیش پایتان قرار می گیرد، باشد. اگر از توانایی های خود اطمینان دارید، وقت را تلف نکنید، آنها را به کار گیرید و از آنها بهره ببرید و نتایج فوق العاده آن را مشاهده کنید.



فـال روزانـه - Daily Omen


پس از مدت ها تلاش بالاخره به پیشرفتی که منتظر آن بوده اید، می رسید. پروژه ای را که مدت ها بود روی آن کار می کردید، پس از ساعت ها تمرکز، آخرین تصمیم را می گیرید و به پایان می رسانید. شما نتیجه تلاش هایتان را آن طور که لایق اش هستید، خواهید گرفت. شما زمان زیادی را صرف حل مشکلات عاطفی خود کرده اید و حال به این نتیجه می رسید که باید این وضعیت را تمام کنید و قدم به مرحله دیگری بگذارید. کمی به آینده، اولویت و ارزش های زندگی خود بیاندشید و با اراده ای راسخ در مسیری که به نظرتان بهترین است، پیش روید.


فـال روزانـه - Daily Omen


اول هفته شما پر از شور و اشتیاق خواهد بود. خون در رگ های شما جریان می یابد و سرشار از انرژی می شوید. خوشبختانه شما فردی مهم برای دیگران هستید و می توانید انرژی مثبت امروز خود را با آنها به اشتراک بگذارید. دوستان صمیمی خود را دعوت کنید و با هم خوش بگذرانید. امروز بهترین زمان است تا روابط اجتماعی خود را گسترش دهید. رابط عاطفی شما کمی دچار تغییر و تحول شده است و امروز زمان آن است که با دقت بیشتر به مسائل نگاه کنید. شاید دلیل آن تغییرات شخصیتی شما و به همان نسبت شریک زندگی تان است. رشد کردن، یکی از حقایق زندگی است و نباید از آن دلگیر باشد. به جای غصه خوردن، با آن پیش روید.




فـال روزانـه - Daily Omen


شاید امروز انرژی لازم را نداشته باشید اما نا امید نشوید. حتی اگر فکرتان درگیر است، کارهایی را که به شما پیشنهاد می شود، انجام دهید. شاید شروع آنها کمی برایتان سخت باشد اما به تدریج از پس آنها بر خواهید آمد. اگر به دنبال پاداش هستید، در کار خود کمی خلاقیت به خرج دهید. شما معتقد به تغییرات ناگهانی هستید اما شاید بد نباشد در روابط عاطفی خود کمی آهسته تر پیش روید. باید قلب خود را باز بگذارید و احساسات خود را بیان کنید تا اتفاق های خوشایندی برایتان بیافتد. قدم اول را بردارید تا همه چیز خود به خود پیش رود.













تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن