تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797622841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیکر مرحوم محمد علی شعاعی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشییع شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پیکر مرحوم محمد علی شعاعی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشییع شد
مراسم تشییع پیکر معاون اسبق امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشاور فرهنگی وزیر با حضور چهره‌های فرهنگی در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.


به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مراسم تشییع پیکر زنده یاد شعاعی، احمد مسجد جامعی، محمدحسین صفار هرندی و سید محمد حسینی وزیران اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونان وزیر، مدیران فرهنگی و جمعی از کارمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند. 

احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران و وزیر اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی مرحوم شعاعی گفت: آقای شجاعی چندان اهل گفت و گو درباره اقدامات و فعالیت های خود نبودند و حتی فهرستی که از سوی خانواده وی درباره اقدامات مرحوم شعاعی گردآوری شده است، چندان ابعاد فرهنگی وی را نشان نمی‌دهد.

وی افزود: مرحوم شعاعی بنیان‌گذار برگزاری کنگره ایران‌شناسی بعد از انقلاب اسلامی بود و بسیاری از ایران‌شناسان را از اقصی نقاط جهان برای حضور در این کنگره دعوت کرد. 

مسجدجامعی با اشاره به سابقه حضور مرحوم شعاعی در جبهه‌‌های جنگ گفت: وی نزدیک به 2 سال در جبهه‌های جنگ حضور داشت و جانباز نیز بودند. وی شخصیت بسیار برجسته‌ای داشت و بسیار عالم‌تر، فداکارتر، فرهنگی‌تر و حق‌جوتر از آن بود که نشان می‌داد. 

وی افزود: در حوزه برنامه‌ریزی‌های فرهنگی نیز مرحوم شعاعی پیشگام بود و زمانی که قرار بر برگزاری جایزه پروین برای اولین بار شد، مرحوم شعاعی مسئول این کار شدند و با جدیت این طرح را پیگیری کرد و برای این کار آثار برگزیده بسیاری از جشنواره‌های کتاب را مطالعه و بررسی کرد. 

مسجد جامعی درباره قرآن‌پژوهی مرحوم شعاعی نیز گفت: آقای شعاعی بیشتر مایل بود تا نام وی در حوزه قرآن پژوهی مطرح شود و یادداشت‌های 2 هزار صفحه‌ای درباره مفاهیم قرآنی آماده کرده است، که امیدورام تا سال آینده منتشر شود. 

وی در پایان گفت: فقدان این چهره فرهنگی را به تسلیت عرض می‌کنم و برای خانواده وی آرزوی مسالت دارم و امیدوارم که ما را در غم خود شریک بدانند. 

همچنین در این برنامه و پس از انجام مداحی، حجت الاسلام حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به بیان برخی از خصایص و ویژگی‌های زنده‌یاد شعاعی پرداخت.

در مراسم تشییع پیکر مرحوم محمد علی شعاعی چهره هایی همچون حجت الله ایوبی، سید عباس صالحی، سید محمد بهشتی، محمدعلی ابطحی، علی اکبر اشعری و ... حضور داشتند.

بر اساس این گزارش پیکر مرحوم شعاعی بعد از اقامه نماز به امامت حجت السلام حشمتی برای تدفین به قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) منتقل شد. مراسم یادبود زنده یاد شعاعی، فردا یک شنبه ۹ خرداد از ساعت ۱۴:۱۵ تا ۱۵:۴۵ در مسجد الغدیر واقع در بلوار میرداماد تهران برگزار می شود.






۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن