تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797655734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانواده «کپتن» به خانه جدید نقل مکان کردند!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: خانواده «کپتن» به خانه جدید نقل مکان کردند!
برنامه تلویزیونی «دورهمی» شب گذشته با موضوع تغییر و تحول و با میزبانی از زهره شکوفنده دوبلور کشورمان روی آنتن رفت.


به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه تلویزیونی که در این شب‌ها هم‌پای مردم به روی آنتن رفت، در شب گذشته از هجمه حواشی و نقل و قول‌های خبری دور نبود و به ساعتی نکشید تا متنی مبنی بر اختلاف نظر و بحث و جدل در گروه کاری «دورهمی» شکل گرفت و گروه به گروه در فضای مجازی چرخید.


دیشب برنامه «دورهمی» میزبان زهره شکوفنده مدیر دوبلاژ و دوبلور خوب کشورمان بود و مدیری از تغییر و تحولات و علاقه‌مندی‌های این هنرمند در عرصه دوبله و صدا پرسید.


مهران مدیری شب گذشته برنامه را بعد از سلام و احوالپرسی با تماشاگران حاضر در استودیو و ببیندگان همراه تلویزیون با موضوع تغییر و تحولی بزرگ و به اصطلاح زیر و رو کردن و یا کن فیکون آغاز کرد و از تغییر و تحولاتی گفت که گاهی ریشه در چشم و هم چشمی فامیلی و رفاقت‌ها دارد.


مدیری زیر و رو کردن را در داشتن و یا بالعکس نداشتن اعتماد به نفس تعریف کرد و گفت: گاهی یک شکست و یا پیروزی، سرنوشت و تغییراتی را در زندگی ایجاد می‌کند که به آن «کن فیکون شدن» می‌گوییم.


وی بعد از اجرای بخش نمایشی به انواع و اقسام زیر و رو کردن و نمونه‌های آن در جامعه امروزی اشاره کرد و به نوعی هنجارها و ناهنجاری‌هایی که ریشه در این رفتار دوانده‌اند را با اجرای استندآپ کمدی به نمایش در آورد.


مدیری بعد از اجرای مسابقه بین تماشاگران جوان و گرفتن تست بازی از شرکت کننده‌ها، به تحولی اشاره کرد که دختر و پسر نمی شناسد و به نام «کنکور» بعد از سپری کردن روزهای تحصیل مدرسه گریبانگیر آدم می‌شود. تغییری بزرگ هم از نظر ظاهری و هم رفتاری.


مجری برنامه تلویزیونی «دورهمی» در ادامه برنامه از تحول و تغییری گفت که همراه با مدهای مختلف به کشور وارد شده و حتی در مجالس و مراسم‌های رسمی چون جشنواره‌های سینمایی همانند جشنواره فجر امسال به تصویر درآمده است.


مدیری ادامه داد: همیشه ما به اشنتباه فکر می‌کردیم در مجالس رسمی و چنین مراسم‌هایی باید با کت و شلوار و لباس‌های رسمی رفت اما این مدل طراحی امسال لباس‌ها در جشنواره، سوءتفاهم‌ها را برطرف کرد.


مهران مدیری در ادمه برنامه دورهمی میزبان زهره شکوفنده مدیر دوبلاژ و دوبلور سینما و تلویزیون بود.


زهره شکوفنده پس از سلام و احوالپرسی با حضار و بینندگان در منزل با توجه به موضوع برنامه از نقشی گفت که برایش تغییرات زیادی را روی صدایش ایجاد و بیان کرد: همیشه سعی کردم صدایم را به شخصیت و موقعیتی که در آن حضور دارم نزدیک کنم. در جایی نقش زن میانسالی را بازی می‌کردم که مجبور بودم صدایم را پرتر و چاق‌تر کنم، در آن فیلم شخصیت داستان برای بازی‌اش در آن فیلم اسکار گرفت و من در ایران برای دوبله همان نقش جایزه ارشاد را گرفتم.


وی در ادامه از بزگترین تحول زندگی خود گفت: بهترین و عظیم ترین تغییر در زندگیم حضور دختران و بعد نوه عزیزم است که همه زندگی من هستند و از زمانی که نوه ام به دنیا آمده انگاری من دوباره متولد شدم و زندگی می کنم.


شکوفنده با بیان اینکه در برهه‌ای از زندگی‌اش دچار مشکل و بیماری شده بود بیان کرد: حدود 12 سال پیش من نصف صورتم فلج شد. یک شب خوابیدم و صبح پا شدم دیدم یک سمت صورتم افتاده تر شده، ابتدا اهمیت ندادم تا اینکه شب به بیمارستان مراجعه کردم و آنها هم نظری نداشتند و بعد در انتها با 15 روز درمان طب سوزنی سلامتی صورتم را به دست آوردم. خیلی سخت بود، من در این 15 روز تلفن هیچ کس را جواب نمی دادم و فقط گریه می کردم.


وی در ادامه در پاسخ به این سوال که بهترین متنی که تا به امروز اجرا کردید، چه بود؟ پاسخ داد: تمام نقش هایی که گرفتم که از صمیم قلب دوست داشتم و با جان و دل برای هرکدامشان زمان صرف کردم.


شکوفنده بامزه ترین اتفاق زندگی خود را دوبله مجموعه تلویزیونی «بابا لنگ دراز» دانست و گفت: عکس‌العمل مردم به اینکه من «جودی آبوت» هستم خیلی جالبه است، من پیش از اینکه این کار را دوبله کنم در زمان دبیرستان کتابش را خوانده بودم و وقتی نقش جودی آبوت به من پیشنهاد شد قبول کردم. اما این خیلی جالبه است که مردم  هیچ وقت نفهمیدند این مجموعه تلویزیونی ساخت کشور ژاپن است و این تنها به خاطر دوبله و صدای دوبلورهای ایرانی بود.


وی در ادامه به رابطه فامیلی خود با منوچهر اسماعیلی اشاره کرد و گفت: صدای خوب در خانواده ما ارثی است و آقای منوچهر اسماعیلی از پسر عمه‌های من هستند.


شکوفنده به عنوان حسن ختام گفتگو خود با مهران مدیری بیان کرد: من به هیچ وجه نمی توانم گرسنگی بقیه را تحمل کنم، ترجیح می‌دهم خودم گرسنه باشم اما غذایم را به فرد دیگری بدهم و آرزو می کنم گرسنه ای در دنیا نباشد.


پس گفتگوی مهران مدیری با زهره شکوفنده، خانواده کپتن در حال اسباب‌کشی و نقل مکان به خانه جدید بودند. مشکل خروج کپتن از خانه هم با برملاشدن راز سقوط هواپیما و مرگ او حل شد و گروه نمایشی «دورهمی» سوار بر ماشین از این خانه به خانه دیگری رفتند.


گفتنی است؛ شب گذشته در میان تماشاگران، 5 نفر از ملی پوشان بازی چوگان هم حضور داشتند و در انتهای برنامه بخش‌هایی از پشت صحنه تولید دورهمی به نمایش درآمد.






گزارش از: از محدثه نعمتی









۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن