تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797086865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انهدام باند سرقت منازل مسکونی در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: انهدام باند سرقت منازل مسکونی در تهران
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت منزل در کلانتری 125 یوسف آباد ، به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران بزرگ پرونده بهمراه متهم "حمیدرضا . م" جهت رسیدگی ، شناسایی و دستگیری اعضای گروه سارقین در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
به گزارش نامه نیوز، با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته متعلق به برخی از محل های سرقت منازل بویژه در مجتمع های مسکونی آپارتمانی مشخص شد که متهم دستگیر شده ( حمیدرضا . م ) در چندین فقره از سرقت های مشابه دیگر نیز شرکت داشته و به صورت گروهی با انواع خودروهای لوکس و مدل بالا ، بهمراه سایر اعضای گروه سارقین اقدام به سرقت منازل کرده است . 
با توجه به شواهد و دلایل بدست آمده ، حمیدرضا که چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت ، صراحتا به مشارکت در دهها فقره سرقت در مناطق مختلف تهران اعتراف و سایر اعضای گروه بنام های روح الله . ر ( متولد 1367 ) ، امیر . م ، حمیدرضا . ک ، رضا . پ ( متولد 1362 و تحت تعقیب دادسرای ویژه سرقت ) ، جلال . الف ( متولد 1369 و تحت تعقیب دادسرای ویژه سرقت ) ، رضا . ک ( متولد 1361 ) و محسن . م ( متولد 1361 ) را معرفی کرد . همچنین متهم در ادامه اعترافاتش عنوان داشت که بیش از 5 کیلوگرم طلاجات مسروقه را به خریدار اموال مسروقه بنام محسن . الف ( متولد 1363 ) فروخته است . 
با شناسایی اعضای گروه سارقین ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که تعدادی از مجرمین سابقه دار در زمینه ارتکاب جرایم مختلف با تشکیل گروهی جدید از مجرمین سابقه دار و حرفه ای اینبار به شیوه سرقت منازل بویژه مجتمع های آپارتمانی ، سرقت های خود را آغاز کرده اند ؛ بررسی های بیشتر سوابق متهمین نشان داد که برخی از آنها نیز با تأمین قرار وثیقه به مرخصی اعزام و سپس متواری شدند و تعدادی از اعضای این گروه از سارقین نیز به اتهام ارتکاب جرایم مختلف تحت تعقیب مقام قضایی قرار دارند . 
با توجه به متواری شدن اعضای این گروه از سارقین و مجرمین حرفه ای ، دستگیری آنها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 
سرانجام با اقدامات شبانه رزوی ، مخفیگاه تمامی اعضای این گروه از ساقین در مناطق خانی آباد ، خزانه و یاخچی آباد شناسایی و تمامی اعضای گروه در چند عملیات همزمان دستگیر شدند ؛ همچنین یکی از خریداران اموال مسروقه بنام "محسن . الف" ( متولد 1363 و خریدار بیش از 5 کیلوگرم از طلا و جواهرات مسروقه ) نیز در خانی آباد و به پایگاه سوم پلیس آگاهی منتقل شد . 
با دستگیری متهمین و اعتراف صریح آنها به دهها فقره سرقت منازل در مناطق مختلف شهر تهران ، بلافاصله شناسایی محل های سرقت در دستور کار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و با تلاش شبانه روزی و انجام تحقیقات مستمر از متهمین ، دهها محل سرقت در مناطق مختلف شهر تهران بویژه در  مرزداران ، یوسف آباد ، شهرک ژاندارمری ، صادقیه ، اشرفی اصفهانی ، ستارخان ، میدان گل ها ، سیدخندان ، میدان فاطمی ، بلوار تعاون ، کارگر شمالی ، کارگر جنوبی ، بلوار آلاله ، شهران ، نازی آباد ، شهرک وصال ، شهرزیبا ، آیت الله کاشانی ، شریعتی ، خیابان فلسطین ، خیابان دولت ، خیابان جمالزاده ، خیابان فاطمی ، زرگنده ، آریاشهر ، خیابان بهبودی ، خیابان کاروان ، خیابان زرتشت ، میرداماد ، منیریه ، امیرآباد شمالی ، سه راه ضرابخانه ، پاسداران و خیابان ابن سینا شناسایی و متهمین صراحتا به انجام سرقت از محل های شناسایی شده اعتراف کردند . 
با شناسایی دهها مالباخته و دعوت از آنها جهت حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی ، مالباختگان  به پایگاه سوم پلیس آگاهی مراجعه و در جمع بندی بعمل آمده در خصوص میزان اموال سرقت شده مشخص شد که ارزش اموال سرقت شده از آنها بیش از 7 میلیارد تومان بوده است . 
با توجه به برآورد مالی پرونده ، اقدامات گسترده ای جهت شناسایی اموال و دارایی های متهمین آغاز شده است که تاکنون قسمتی از اموال متهمین به شرح ذیل و با هماهنگی مقام قضایی تمامی آنها توقیف شده است : 
1 - توقیف بیش از 650 میلیون تومان تومان موجود در حساب بانکی متعلق به یکی از متهمین 
2 - کشف بیش از350 گرم طلاجات خریداری شده از وجوه حاصل از سرقت . 
3 - توقیف یک دستگاه خودرو اپتیما .
4 - توقیف یک دستگاه خودرو النترا .
5 - توقیف یک دستگاه خودرو اسپورتیج .
6 - توقیف دو باب منزل مسکونی خریداری شده از وجوه حاصل از سرقت .
سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی ، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی متهمین ، قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی صادر و همه اعضای این گروه از سارقین در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شدند و تحقیقات از آنها به صورت مستمر در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

منبع: باشگاه خبرنگاران


۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 215]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن