تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796918715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکره رسمی اصغرفرهادی با خاویر باردم وپنه لوپه کروزبرای فیلم جدیدش


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: مذاکره رسمی اصغرفرهادی با "خاویر باردم" و"پنه لوپه کروز"برای فیلم جدیدش
ما فیلم‌های فرهادی را بسیار تحسین می‌کنیم و شباهت‌ها و سلایق مشترک سینمایی داریم. در گذشته وقتی چنین رابطه‌ای با هنرمندان بزرگی چون «گیلرمو دل تورو» وجود داشت، به ساخت یک پروژه سینمایی مشترک انجامید.
نشریه ورایتی از مذاکره جدی و رسمی با «خاویر باردم» و «پنه‌لوپه کروز»، زوج هنری برنده اسکار اسپانیایی برای بازی در فیلم جدید اصغر فرهادی خبر داد.

به گزارش ایسنا،  اصغر فرهادی که فیلم اخیرش با عنوان «فروشنده» موفق به کسب جوایز بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر مرد از شصت‌ونهمین جشنواره کن شد، حالا خود را برای ساخت فیلم جدید و اسپانیولی زبانش آماده می‌کند و در همین راستا مذاکرات برای به خدمت گرفتن دو ستاره برنده اسکار به عنوان بازیگران اصلی این فیلم آغاز شده است.

«پنه‌لوپه کروز» در سال 2008 برای بازی در فیلم «ویکی کریستینا بارسلونا» ساخته «وودی آلن» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین نقش مکمل زن شد و «خاویر باردم» که یکی از موفق‌ترین بازیگران غیرآمریکایی یک دهه اخیر محسوب می‌شود نیز در سال 2007 برای فیلم «جایی برای پیرمردها نیست» ساخته برادران «کوئن» جایزه اسکار بازیگری گرفت.

به گزارش ورایتی، تهیه‌کنندگی فیلم جدید فرهادی که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده است را مشترکا «پدرو آلمادوار» با کمپانی اسپانیایی «ٍEl Deseo» و «الکساندر ماله گای» با کمپانی فرانسوی «ممنتو» بر عهده خواهند داشت.

فرهادی هم اکنون مشغول تکمیل فیلمنامه اصلی اثر جدیدش است و ماه آینده برای پیدا کردن لوکیشن‌های مناسب فیلم راهی اسپانیا خواهد شد و مراحل فیلمبرداری این فیلم نیز قرار است از تابستان یا اوایل پاییز آغاز شود.

داستان این فیلم جدید که البته همچون همه فیلم‌های فرهادی پیش از موعد فاش نشده، درباره یک خانواده در مناطق روستایی اسپانیاست.

«ماله گای» در گفتگو با ورایتی توضیح داد: این فیلم جدید یک تریلر روانشناختی با اندکی حال و هوای داستان‌های «آگاتا گریستی» با فیلمنامه‌ای واقعا جذاب است. ضمن این که در این فیلم به برخی مضامین اخلاقی که در فیلم‌های گذشته فرهادی نیز دیده‌ایم پرداخته می‌شود.

«آگوستین آلمادوار» که به همراه برادرش «پدرو آلمادوار» یکی از تهیه‌کنندگان فیلم جدید فرهای است نیز عنوان کرد: ما فیلم‌های فرهادی را بسیار تحسین می‌کنیم و شباهت‌ها و سلایق مشترک سینمایی داریم. در گذشته وقتی چنین رابطه‌ای با هنرمندان بزرگی چون «گیلرمو دل تورو» وجود داشت، به ساخت یک پروژه سینمایی مشترک انجامید.

«ماله گای» که با کمپانی «ممنتو» سومین همکاری پیاپی با فرهادی را تجربه می‌کند در ادامه توضیحاتش درباره این پروژه جدید سینمایی گفت: فرهادی قرار بود ابتدا این فیلم را در ماه اکتبر مقابل دوربین ببرد، اما گفت که برای ساخت فیلم در کشورش دلتنگ است و ساخت فیلم «فروشنده» را انتخاب کرد. البته مشکلات زمان‌بندی نیز یکی دیگر از دلایل تغییر عقیده بود.

وی با بیان این که یک بازیگر آمریکایی نیز جمع بازیگران این فیلم را کامل می‌کند عنوان کرد: «اگرچه فرهادی اسپانیایی صحبت نمی‌کند، اما با فیلم «گذشته» ثابت کرده است که به خوبی از ساخت فیلمی با زبان خارجی برمی‌آید. فیلم «گذشته» در بخش رقابتی کن به روی پرده رفت و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره را برای «برنیس بژو» به ارمغان آورد و در جوایز گلدن گلوب نیز نامزد کسب جایزه شد. فرهادی درک و استعداد فوق‌العاده‌ای در گوش دادن به موسیقی کلمات دارد.»


تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - 26 May 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن