تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796977597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسی که مسئولیتی را دارد باید سعه صدر داشته باشد/ میم مثل مادر، میم مثل مهاجرانی/ ریاستم در دانشکده شریعتی یک اتفاق بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کسی که مسئولیتی را دارد باید سعه صدر داشته باشد/ میم مثل مادر، میم مثل مهاجرانی/ ریاستم در دانشکده شریعتی یک اتفاق بود
سین جیم باشگاه خبرنگاران جوان این بار به دنبال فردی رفته است که با دیدن جمله میم مثل مادر و میم مثل مهاجرانی تصمیم مهمی در زندگیش گرفته است.
به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از پیگیری‌های متوالی درنهایت خبرنگار حوزه دانشگاهی باشگاه خبرنگاران جوان موفق شد با فاطمه مهاجرانی رییس دانشکده فنی و حرفه‌ای شریعتی گپ و گفتی را داشته باشد و از سوابق اجرایی و لذت بخش‌ترین خاطرات زندگی و شخصی‌ رییس بزرگترین دانشکده خاورمیانه جویا شود.


فاطمه مهاجرانی متولد مرداد 1349 در شهرستان اراک، همسر یک پزشک و مادر پسری است که سال چهارم مهندسی صنایع را می گذراند.


برای کاربران خودتان را بیشتر معرفی بفرمایید
رشته تحصیلی من در دبیرستان ریاضی فیزیک و در مقطع کارشناسی، مهندسی مکانیک با گرایش حرارت و سیالات دانشگاه شهید باهنرکرمان را خواندم و با توجه به ظرفیت و پذیرش اندک دانشگاه‌ها در سال 1374 ، یکی از دو خانمی بودم که برای کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک در یکی از دانشگاه‌های کشور پذیرفته شدم.


فوق لیسانس رشته مدیریت وDBA  (دکتری رشته MBA) را در دانشگاه اسکاتلند خواندم. در ابتدا با فضای مکانیک در دانشکده شریعتی تدریس می کردم که چندسالی است با توجه به اینکه دروس ارشد مدیریت را تدریس می کنم از فضای مکانیک دور شده ام. درحال حاضر هم هیئت علمی دانشگاه و رییس دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه شریعتی هستم.


از کارتان راضی هستید؟
موفقیت خاصی ندارم اما بسیار از کارم رضایت دارم و معتقدم خداوند بسیار به من لطف داشته که خانواده‌ای خوب و ارزشمند و دوستان فوق‌العاده‌ای را درکنارم گذاشته است.


خداروشکر که تاکنون از عملکرد خود نه 100 درصد اما راضی بودم و آنچه را در توان داشتم در اختیار گذاشتم البته کسب موفقیت اصلی و رضایت همه جانبه را باید از مخاطبان و کارکنان ما سوال کرد.
اما بیشترین چیزی که از بودنش خوشحال هستم، فعالیت در دانشکده شریعتی و داشتن شش هزار دختر دانشجو است که بیشتر از کاغذهایی که در پرنده دارم برایم افتخار آفرین هستند و حس بهتری را ایجاد می کند.


کمی هم از موفقیت‌هایتان بگویید 
طبیعتا بعنوان یک فرد دانشگاهی در تعدادی از کنفرانس‌ها به صورت داور، عوامل اجرایی و دبیر جشنواره‌های کشوری و بین المللی حضور داشتم. در چندین جشنواره‌ علمی، فرهنگی و هنری فعالیت کردم در کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک بعنوان یکی از داوران مقاله‌ها بودم.


چندین مورد مقاله‌هایم بعنوان مقاله برتر جشنواره های مختلف شناخته شد از جمله در جشنواره طرح حرکت یا جشنواره تولید محتوایی که از سوی شهرداری برگزار شد.


لذت‌بخش‌ترین جایزه‌ای که دریافت کردید از چه کسی بوده؟
هر جایزه‌ای که دریافت می شود با ویژگی‌های خود می تواند به نوعی فرد را خوشحال می کند؛ اما روزی تعدادی از دانشجویان یک موسسه تحصیلات تکمیلی، به صورت خودجوش تندیسی را تهیه کردند و به دفترم آوردند که یکی از لحظات ناب و لذت‌بخش دریافت جایزه برای من بود چرا که این دانشجویان بدون هیچ پست اجرایی خاصی یکی از زیباترین لوح‌ها را با ایده خود به من هدیه کردند.


همچینین در اولین جشنواره بانوی کرامت از مقاله من با تندیسی مزین به نام حضرت معصومه (س) تقدیر شد که آن هم زیباترین هدیه و لحظه را با حسی دیگر برایم رقم زده است.


چه شد که رییس دانشکده شریعتی شدید؟
آمدن من به دانشکده شریعتی کاملا از سر اتفاق بود؛ البته از قبل با رشته مکانیک در دانشکده شریعتی و ولیعصر (عج) بعنوان مدرس حق التدریسی فعالیت داشتم اما روزی یکی از دوستانم زنگ زد و اطلاع داد که وقتی درحال رایزنی برای ریاست دانشکده شریعتی بودند اسم بنده را پیشنهاد کردند. با وجود اینکه مدتی ایران نبودم و از محیط تدریس فاصله گرفته بودم و انجام کارهای علمی و تحقیقاتی برایم بیش از ریاست اولویت داشت اما پس از چندین روز برای ریاست دانشکده انتخاب شدم و از همان لحظه بعنوان یک تکلیف و مسئولیت به آن نگاه کردم.


رابطه‌تان به عنوان رییس دانشکده با دانشجویان چگونه است؟
فکر نمی کنم که برای ریاست دانشکده خیلی باید ژست و حالتی خاص گرفته شود اتفاقا هرچقدر که به ظاهر، رتبه انسان بالاتر می رود مسئولیتش بیشتر و پاسخگویی یک الزام می شود.


این جمله را از یکی از دوستانم نقل می کنم که می گفت "کسی که مسئولیتی را دارد باید سعه صدر داشته باشد وگرنه به تاریکی شکم نهنگ مثل یونس گرفتار می شود".


واقعا مسئولیت برای افراد فرصتی است که هم می توانند روح خود را جلا ببخشند و هم خدمتی را ارائه کنند.


خاطره‌ای شیرین از کار برایمان تعریف کنید
معمولا روز دانشجو روز پرتنشی برای مسئولان است و خیلی کنجکاو بودم که دانشجویان چه خواسته‌هایی دارند.


قسمت فرهنگی دانشکده برنامه ریزی کرده بود که تعدادی کاغذ برای نوشتن درخواست بین هریک ازدانشجویان توزیع شود؛ وقتی چند برگه را دیدم یکی از جمله ها این بود " میم مثل مادر میم مثل مهاجرانی"


این جمله به معنای واقعی دلم را لرزاند و احساس کردم در دانشکده به پای خود نیامدم و به پای خود هم نمی روم، از این رو تا فرصت و عمر باشد در خدمت این دانشکده و دانشجویان هستم و بعد از من هم مطمئینا رییس بعدی عملکردی بهتر از من را دارد و خواهد داشت.


خبری خوش برای دانشجویان قدیم و جدید
وقتی به خوابگاه ها سر میزنم خیلی دلم می خواهد که دانشجویان ما در شرایطی بهتر از این باشند از این رو در تلاش هستیم وضع خوابگاه‌ها را برای دانشجویان از مهر95 بهتر کنیم. 


بدین منظور برنامه‌هایی برای خوابگاه و فضای دانشکده داریم و به دنبال این هستیم که با استفاده از تاکیدات مقام معظم رهبری روی اقتصاد مقاومتی، کارهای خوبی را پیش گرفته و جلو ببریم.


حرف آخر
دانشکده فنی و حرفه‌ای شریعتی بزرگترین دانشکده خاورمیانه است و هیچ دانشکده‌ای را با شش هزار دانشجو پیدا نمی کنید.


اگر بنا باشد از ویژگی دختران این دانشکده گفت باید بگوییم که دختران با نشاطی داردو بیشترین چیزی که دوست دارم بدانند این است که دوستشان دارم و بسیار تلاش می کنم که شرایط بهتری را برای آنها مهیا کنم.


گفت‌وگو از محیامعصومی





۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن